Jennie pov:
El sem hiszem, hogy tényleg megtörtént, és mi ténylegesen együtt vagyunk.
Az egyetlen dolog azaz, hogy ezt a pillanatot, érzést örökké megtartsam magamnak.
Mellesleg egymás mellett aludtunk és én keltem fel elsőként, ezért tudtam őt csodálni.
De jobb lesz, felkelni mielőtt még a többiek benyitnak és elkezdenek kérdezősködni.
Lemegyek a nappaliba majd utána egyből a konyha részhez sietek.
JIsoo unnie már ott volt. Itta a 100% narancsléjét, mert ő azt hitte, hogy ezzel egészségesebb életet él a sok zsíros és olajos dolog mellett.
- Mitől vagy ilyen boldog? (Jisoo)
- Csak rajtad nevetek, hogy elhiszed, hogy ez által egészségesebb leszel. (Jisoo)
- Nem nyitok erről vitát, tudom, hogy egészségesebb vagyok így. Mondta nekem egy aranyos és cuki hangon Jisoo.
- Mellesleg ma fotózásunk lesz, készen állsz? (Jennie)
- Már nem azért, de a két álomszuszékot kell felébreszteni. Sőt jobb, ha felkeltjük őket és akkor időben el tudnak készülni.
Én megyek Lisa-hoz. (Jisoo)
Beleegyeztem, így nem volt kérdéses, hogy nekem kell felkeltenem Rose-t.
Bementem a szóbájába és először kedvesen szóltam. Nem reagált rá semmi.
Megpróbáltam még kétszer, de még mindig semmi. Így hát úgy döntöttem, hogy fogok egy párnát és neki dobom. Annyira meglepődött, hogy leesett az ágyról. Rám nézett mérgesen, és ahelyett, hogy bármit is mondott volna, visszadobta teljes agresszióval.
- Tudod, hogy a saját érdekedben tettem, és mielőtt megszólalnál fotózás lesz, szóval jobb, ha összeszeded magad, mielőtt Jisoo unnie jön hozzád.
Láttam, hogy ettől megijedt. Felkelt, elsétált a cuccaiért, majd a fürdőbe ment.
Remek, nincs itt több dolgom ezzel.
Bementem a saját szobámba, láttam, hogy senki sincs itt. Ezért elkezdtem átöltözni.
Miután levettem ruháimat, hallottam, ahogy a kilincs megmozdul.
- LISAAAAA. Csak neki dobtam az első dolgot, ami a kezembe akadt, szerencsére ez csak a pólóm volt.
- Most mi van? Nem mintha először látnálak így. Sőt elég sexy vagy, pont, ahogy emlékeztem. (Lisa)
Láttam, ahogy megváltozik az arca, és csak közelebb jön. Majd elért hozzám és megfogta a derekam. Gyengéden egy puszit adott a kulcscsontomra majd a nyakamra.
- Ne csináld ezt. Mondtam remegő hanggal. Igazából akartam, de most nem lehet, mert készülődni kell.
Szóval egy kicsit ellöktem és elmentem ruháért.
Láttam a csalódott arcát, de most tényleg nem lehetett.
Fótozáson:
Mind a négyen megérkeztünk a helyszínre. Nagy nehezen kiszállt a kocsiból Jisoo és Rose, majd én is elindultam, de Lisa a kezemnél fogva visszahúzott. Megfogta az arcom és megcsókolt.
Teljesen elpirultam..
- Lisa...
- Szeretlek
Majd kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót jobban.
Fogtuk egymás kezét miközben beértünk.
Megjött a fotós és vele a sminkesek és a többiek.
Mindenki elment átöltözni az első Jisoo volt.
Egy egyszerű fehér póló és egy rövid farmernadrág volt rajta, de így is nagyon jól nézett ki.Majd aztán jött Rose. Elegáns fekete ruha, oldalán gyöngyökkel diszítve, egy pöttyös harisnyával ls fekete magassarkúval.
Aztán én egy feher mintás pólóval, tetején egy farmerkabát és egy fekete bördzeki s mind ezt egy feket bőr szoknyával.
Majd a végén Lisa. Egy egyberészes bőr ruhával, amit feldob egy bőr őv. Alatta egyfekete bőrnek látszodó top.
Mit ne mondjak, Lisa-nal úgylátom nem sporolták a sexységet.
Láttam, ahogy a szemünk találkozott és csak gyorsan elfordultam, hogy ne zavarjam meg.
4 óra elteltével meg is lettek a tökéletes képek. Csináltunk pár csoportképet és közös képet is. De egyik közös képnél sem Lisa-val voltam.
Hamar elrepült az idő mind nagyon elfáradtunk ezért csak hazamentünk.
Miután megérkeztünk Jisoo felajánlotta, hogy főz valamit nekünk, aminek nagyon örültünk, mert irtó éhesek voltunk. Rose odaült a tévéhez, Lisa csatlakozott hozzá, én meg elmentem a szobába és lezuhanyoztam. Miután végeztem egy kényelemes fekete pólót és egy rövid fekete pamut nadrágot húztam fel.
Majd csatlakoztam Lisa-ékhoz.Rose úgy döntött 30 perc után, hogy csatlakozik a konyhába, és segít Jisoonak.
Ketten maradtunk Lisa-val így közelebb jött, odahajolt hozzám és elkezdett súgni valamit.
- Ma egésznap ignoráltál engem. (Lisa)
- Ez nem igaz! Csak folyton zavarba hozol, ahogy most is. (Jennie)
- Mert amikor rád néztem csak az járt az eszembe, amit reggel láttam. Mondta miközben teljesen a kanapéba épített.
Közelebb hajolt és ismét megcsókolt.
- Mi van, ha észrevesznek minket? (Jennie)
- Nem érdekel, csak te számítasz. (Lisa)
Belementem a játékba, ezért hagytam, hogy újból megcsókoljon
Egy 10 percen keresztül csak szórakoztunk egymással, majd hallottuk, ahogy mindkét lány hív minket. Még mielőtt elmentünk a konyhába, egy utolsó csókot adtunk egymásnak. Megebédeltünk és utána még egy filmet néztünk közösen.
ESTÁS LEYENDO
Blackpink új világ
RomanceEz egy történet a lányokról akiket igazán kedvelek. Szerettem volna már régóta írni róluk, de csak most jutottam el idáig. Főleg Jensoo-ról szeretnék majd írni. De ezek mellett próbálok egy jó és vicces történetet összerakni.