VI. fejezet- 1 rész- Mutasd magad

152 10 0
                                    

Jisoo pov:

- Várj! Kérlek..... Ez nem helyes egyáltalán, nem tehetek ilyeneket veled... (Jennie)
- Tessék? Miért nem lehet? (Jisoo)
- Mert van valami, amit eddig még nem mondtam el nektek.
Én el akartam mondani, de nem tudtam, hogy mikor lesz megfelelő az időzítés. (Jisoo)
- Miről beszélsz? (Jennie)
- Volt nálunk egy családi ebéd, aminél eljött az egyik rokonunk. Történetesen ő az egyik nagy fejes egy idol cégnél, és megkért, hogy énekeljek neki valamit. Én így is tettem.
Mondta, hogy bekerültem, mint gyakornok, és lát bennem potenciát. Mondta, ha elkezdem ezt, akkor nem érdemes belekezdenem semmiféle kapcsolatba vagy egyéb más dologba, ami bonyolítaná ezt az egészet. Nem tudtam, hogy ez meg fog történni köztünk, sőt soha nem hittem volna, hogy egy lánnyal fogok csókolózni. (Jisoo)
- Szóval idol leszel? Mondta Jennie miközben leszállt az öléről és oda ült mellé. Teljesen letört volt ettől a hírtől.
- Nem tudom, hogy mi lesz ebből. De nem szeretném tönkre tenni. Téged sem szeretnélek álltatni, mert úgy érzem, ami most megtörtént az hiba volt. (Jisoo)
- Kérlek Jisoo....most menj el.... (Jennie)
- Én tényleg sajnálom az egészet.. (Jisoo)
- Menj el. (Jennie)

Mégis mi történik körülöttem? Jött egy nagy lehetőség, amire egyáltalán nem számítottam volna soha. Mindig is szerettem énekelni. Mindig is tudtam, hogy hobbiként ott lesz mellettem. De ez, hogy akár karriert építhetek belőle, hihetetlen!
Viszont ez mellett ott van most Jennie. Minden olyan zavaros vele. Miért mentem bele, hogy megcsókoljon? Miért húztam magamhoz közelebb. Nem akarok egy lányt szeretni. A szüleim is úgy neveltek, hogy azonos neműek közötti kapcsolat szégyenítő az emberiségre nézve. Persze személyem szerint nincs vele gond.
Mégis nem tudnám viszonozni azt, amit Jennie nyújt nekem.

Ekőzben Rose:

- Van kedved eljönni velem valamerre Lisa? (Rose)
- Persze, most már úgysem kell semmit csinálnom. (Lisa)
- Rendben, akkor hova menjünk? (Rose)
- Te hívsz el, és még nekem kellene elmondanom, hogy hova menjünk? (Lisa)
- Hallottam, hogy lesz valamilyen táncverseny. Mi lenne, ha megnéznénk együtt? Engem úgyis érdekelnek az ilyenek. (Rose)
- Remélem, lehet önként jelentkezni, mert ha igen akkor megmutatom neked Park Chae Young. (Lisa)
- Majd azt meglátjuk Manoba. (Rose)

Lisa és Rose elindultak a helyszínre. „ Show your dance moves" mindenhol ez a felirat fogadta őket.
Ennek az egésznek az volt a lányege, hogy kettesével kellett állniuk embereknek, és a többiekkel kell versenyezniük. Egy különleges nagydíjért.
Miután ezt Lisa és Rose elolvasta alkut kötöttek, hogy versenybe szállnak a nyereményért.
Aláírták a papírokat, kaptak egy külön öltözőt, ahol az iskolai egyenruhát áthúzták egy sokkal szexibb és kényelmesebb ruhára. Mindketten egy fekete póló és egy rövidebb fekete farmer nadrágot húztak fel.
Őket hívták fel elsőnek, könnyebb mozdulattal kiejtették a velünk szembenálló embereket.
Több fordulós volt ez a verseny, 10 fordulónál voltak, s még mindig ők teljesítettek a legjobban.

A négy zsűritag csak figyelte őket.
Meg volt bennük minden. Látszott, hogy nem új nekik a táncterep.
Majd végül jött a nagy meccs. Előtte mindenki kapott 10 perc szünetet, hogy pihenjenek.
Amint az öltözőbe visszaértek, Rose Lisa nyakába ugrott s megpuszilta őt.
- Köszönöm, hogy ma velem jöttél és, hogy ennyire jó partnerem vagy. (Rose)
Lisa csak zavarában mosolygott és közben elpirult. Miután elengedte őt Rose elment vízért, hogy hidratáljon egy kicsit.
- Hé, kicsi lány, egyedül vagy? (idegen)
- Nem. (Rose)
- Ugyan már, nem kell flegmának lenni. Én csak ismerkedni szeretnék veled. (idegen)
- Ismerkedj máshol. (Rose)
- Mi a fasz—(idegen)
- Netán valami gond van? Mondta Lisa nagyon mérgesen.
- Chh nem értek ennyit ( idegen)
Mind a ketten értetlenül néztek egymásra, nem is érdekelte őket sokáig. Inkább megbeszélték, hogy milyen mozdulatok legyenek benne az utolsó körben.
Letelt a 10 perc, a levegő forrt. Mindenki várta, hogy idén ki fogja megnyerni ezt a versenyt.
S aztán kilépett az utolsó 4 versenyző a színpadra.
4 körös volt és az utolsóban a különleges mozdulatokkal megspékelve megnyerték a versenyt Lisaék
A közönség őrjöngött, a zsűri tapsolt és ez a kettő mosolyogva hajolt meg előttük.

Blackpink új világOù les histoires vivent. Découvrez maintenant