III. fejezet 2 rész- A sport nap

297 12 0
                                    


Mindenki nagyon izgatottan készült erre a napra, ugyanis ilyenkor mindenki bebizonyíthatja, hogy mire képes. Kivéve a lusta embereket, ilyen volt Jisoo és Rose is. Nem látták értelmét ennek az egésznek, de ennek ellenére mégis kötelezően részt vettek mindenen.
Az első egy futóverseny volt aztán jött a kosárlabda mérkőzés és a nap végére egy akadály pálya egy meglepetéssel, amit még csak a diáktanács tudott.

Osztály-osztály ellen versengett. Ezért ők négyen együtt maradtak. Úgy gondolták a többiek, hogy Jennie és Lisa sportos alakja miatt megnyerhetik a futóversenyt, ezért őket nevezték be rá. A nyeremény egy hét ingyenes büfé ételek, tömérdeknyi mennyiségben.

    JenLisa pov:
- Nyerjük meg ezt a versenyt, tele akarom rakni a bendőm! (Lisa)
- Hogy tudsz csak az ételre koncentrálni? Nem úgy volt, hogy el kezdünk edzeni? (Jennie)
- Ami késik, nem múlik banya. Különben is, most is futni fogunk, ez elég egy napra! (Lisa)
Jennie nem tudott mit tenni, csak a bitch fejével nézett rá.
Közben elhelyezkedtek a start vonalnál és arra vártak, hogy sípoljon valaki végre.
Majd megszólalt.
Teljes lendületből elkezdett futni Jennie. Próbált mindenkit lehagyni, hogy át adhassa a botot Lisanak. Szoros volt, ugyanis kis távot gyorsan kellett megtenni, ráadásul olyan emberek ellen, akik már-már atléta alkattal rendelkeztek mellette.
Másodikként sikeresen át adta Lisanak a botot. Legalábbis ezt gondolta, míg ki nem ejtette Lisa a kezéből.
Nem tudta hova rakni, csak röhögött azon, hogy hogyan lehet valaki ennyire szerencsétlen. Kételkedett abban, hogy ezt meg tudják majd nyerni az osztálynak, de mégis valahogy összeszedte magát Lisa.
Nekiállt futni a cél felé, mint a nyúl. Le is hagyott pár embert ezzel, majd azt is, aki első helyen volt eddig. Pár másodperces eltéréssel, de Lisa megnyerte a versenyt.
Örömében oda futott Jennihez és megölelte.
- Ohh fúj istenem, nagyon izzadt vagy!!!
- Érezd ahogy át árad rád a szeretetem. Mondta mosolyogva a Thai lány.

Eközben:
Jisoo íjászaton második helyezést el, míg Rose kosárlabdában első lett.

Jött az utolsó verseny, ahol a négy lány összegyűlt.
A diáktanács elnök a pódiumhoz állt és a mikrofonhoz hajolt. Ő volt az első számú szépség a diákok körében a barátnőjével az élen, aki diáktanácsnak az elnök helyettese volt.
Irene és Seulgi.

 Irene és Seulgi

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

- Nos úgy vélem ez egy elég izgalmas nap volt, és hogy ezt még megkoronázzuk, most egy olyan verseny következik ami egy lány csókjáért fog menni.
Persze, ezt nem kötelező előttünk teljesítenie! Ezért most egy szavazást hirdetünk.
Mint látjátok kihelyeztünk ládákat, abba az általatok gondolt legnépszerűbb diák nevét rakjátok bele, akivel szívesen csókolóznátok.

A diákok így is tettek. Öt perc leteltével ki is hirdették az eredményt.
- A nyertes nem más, mint JISOO!!! Nagy tapsot neki, és kérlek, gyere ide hozzánk, hogy biztonságban a pálya végére tudjunk vinni téged.
Jisoo nem értette ezt az egészet. Ő nyert? Most érte fognak versengeni? De én ezt nem akarom, nem akarom, hogy lányok hada értem versengjen. Istenem, nem akarom, hogy az első csókom így menjen el!! 

Blackpink új világOù les histoires vivent. Découvrez maintenant