VII. fejezet- 1 rész- Vacsora

121 9 0
                                    

Másnap reggel az iskolában:

- El sem tudjátok képzelni, hogy mi volt velünk tegnap este! (Rose)
- Mi történt? ( Jennie)
- Szóval elmentünk egy táncversenyre, és meg is nyertük, találjátok ki, hogy mi a nyereménye?! (Lisa)
- Oh YG szerződési lehetőség. (Jisoo)
- Ezt meg honnan tudtad? Kérdezte gyanakodva Rose
- Öhm...
- Igen, honnan tudtad Jisoo? Rá nézett Jennie egy feszült pillantással.
- Azt hiszem nekem is el kell valamit mondanom lányok. Vett egy mély levegőt Jisoo majd így szólt.
Szerződésem van YG-nél, ezért ami ott történik, azt tudom. Ezért is tudok a táncversenyről.
- Nem mondhatod ezt most komolyan. Tátott szájjal mondta Lisa.
- Tudom-tudom, előbb el kellett volna mondanom nektek...
- Dehogyis, nagyon büszkék vagyunk rád, és majd találkozunk, ugyanis biztosan bejutunk Rose-val.
- Remélem is, hogy nektek sikerülni fog. Ott leszel az elbíráláson, szóval mindent megteszek, hogy nektek is sikerüljön. (Jisoo)
- Ohh ugyan szívem, nem láttál még minket együtt táncolni. (Rose)
- Igaz, verhetetlenek vagyunk. Kacsintott Lisa Jisoo-ra
- Te nem is gratulálsz neki Jennie? (Rose)
Jennie nem tudott mit mondani, egy ideges arcot vágott, megfordult és kiment a teremből. Nem érdekelte, hogy pár perc múlva tanítás lesz.

Jennie pov:

Fuss..fuss..fuss.
A szívem ezt diktálta, nem bírtam ott maradni. Nem az miatt van, mert nem örülök Rose-nak meg Lisa-nak. Szimplán eszembe jutott, hogy Jisoo visszautasított ez miatt.
Nem értem, hogy mi ez az egész YG körül, de soha nem fog érdekelni az a nevetséges cég. Elveszik az emberek életét, nincs egyetlen szabadidejük és nem tőrödnek azzal, hogy te mit szeretnél, csak az ő érdekük fontos. Bár igazából nem is lennék annyira tehetséges, hogy egy ilyen helyre bejussak. Nagy névvel rendelkezik, azt el kell, hogy ismerjem.
A francba most, hogy így körül nézek, fogalmam sincs, hogy hol vagyok. Ráadásul iskolai egyenruhában vagyok. Nekem annyi teljesen.
Hova menjek? Hova kellene?
Olyan régen voltam már a régi barátaimnál, meglátogatom őket.
Van egy bár ahova rendszeresen jártam régebben. Mondjuk, nem tudom, hogy miért álltam le. Talán a szülői aggodalom miatt.
Mikor ott voltam csak rossz dolgokat csináltam. Cigiztem, ittam és egyéb más szép dolog. De aztán egy nap inkább abba hagytam őket. Semmi jó nincs bennük, kivéve akkor abban a pillanatban.

Eközben Lisa-ék:

- Valamivel megbántottuk őt? (Rose)
- Nem ti voltatok, hanem én. Könnyed sóhajok között mondta Jisoo. Talán jobb lesz, ha utána megyek.

Azt sem tudod, hogy merre ment. Nehéz lenne így megtalálni őt. (Rose)
- Igazatok van, de akkor mit csináljunk? (Jisoo)
- Adjunk, neki mondjuk időt? (Lisa)
- Igazad van (Jisoo)

A nap hamar eltelt, végül is semmi jelentős nm történt. Ezért elmentem gyakorolni négyig.
Haza kell ma mennem időben, hisz vendégség érkezik. Na meg megígértem anyumnak,hogy támogatom őt.
A mai gyakorlat a táncból állt, ami valljuk be egy kicsit rám is fér. Na jó,nem csak egy kicsit.
Aztán egy kisebb bemelegítés és végül egy dal előadása.

Haza indultam gyorsan, nehogy az legyen, hogy elkések. Meg át is akartam öltözni mielőtt még jönnek a vendégek.
Haza értem, felmentem a szobámba, ledobtam a cuccaimat és elmentem zuhanyozni.

Miután végeztem, nem tudtam, hogy milyen szettet válasszak magamnak.
De végül egy adidas pirosas- bordó pólót, ami egy kicsit nagyobb volt, mint én, hozzá egy szürke farmer és egy fehér adidas cipőt.
„ Tökéletes"

Legalábbis erre az alkalomra az lesz. Hisz végül is, ez csak egy vacsora. 

5 perc múlva a vendégek meg is érkeztek

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

5 perc múlva a vendégek meg is érkeztek. Mit ne mondjak, eléggé pontosak voltak.
Sajnos le kell mennem hozzájuk, hogy üdvözöljek mindenkit. De előbb még az utolsó simításokat elvégzem magamon.

Lefelé tartottam a lépcsőn, majd a nappali felé vettem az irányt és ott voltak ők.
- Jó estét, elnézést, hogy késtem a nevem Kim Jisoo, örülök, hogy megismerhetem önöket.
- Üdvözlünk kedvesem, ugyan semmi gond, biztos volt valami kisebb teendőd. (Mrs Kim)
- Kicsim, hamarosan a lányuk is itt lesz, kérlek, vezesd őt majd körbe.
- Rendben.

1 óra telt el, mindenki nagyon jól érezte magát. Jisoo jó pár pezsgőt megivott. Majd csengetést hallottak.
Jisoo anyukája elindult az ajtó felé, majd egy nagy mosollyal üdvözölte a vendéget.
Mikor megfordultam és láttam, hogy ki volt az. Elállt a lélegzetem.
- Jennie...
Ott állt egy szaggatott farmerben és egy hosszú fekete adidas felsőben melynek az oldalán fehér csikók voltak. Arany fülbevalóval és egy pár gyűrű a kezén.

Igaz egy kissé tomboy stílusú, de nagyon illett hozzá ez is

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Igaz egy kissé tomboy stílusú, de nagyon illett hozzá ez is.
- Ismeritek egymást kicsim?
- Igen anyu, egy osztályba járunk, és ő az egyik barátnőm. (Jisoo)
- Hála istennek, akkor több ilyen partit tarthatunk magunk között.
- Ha ha igen anya. Kissé erőltetetten válaszolt Jisoo.
- Kérlek, akkor vezesd körbe a vendéget.
- Rendben van.
- Szóval ez itt a nappali, majd ott van a konyha, ha esetleg szeretnéd a mosdót használni az jobbra lesz a konyhától. Ha felmegyünk, akkor az én szobám hátul van, majd anyuéké legelöl. Végül a teraszunk ahol van egy kisebb udvarunk.

Hova szeretnél menni? Szeretnék veled beszélgetni.
- Mi lenne, ha a szobádba mennénk?
Jisoo megfogta Jennie kezét és felvezette. Kinyitotta az ajtót majd beengedte őt. A kezét elengedte és mélyen a szemébe nézett.
- Hol voltál ma? (Jisoo)
- Mit érdekel ez téged? (Jennie)
- Nézd, tudom mi történt köztünk és azt is, hogy most ez miatt vagy ilyen, de szeretném megtartani a barátságunkat és szeretném, ha elmondanád, hogy merre voltál ma.
- Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy egy bárban voltam és egy kicsit a kelleténél többet ittam? (Jennie)
- Azt mondanám, hogy hazudsz. Egyáltalán nem látszik rajtad, hogy bármit is ittál volna. (Jisoo)
- Pedig tényleg így van. Ott voltam, meglátogattam az egyik régi barátomat. Aztán mondta, hogy a régi szép idők miatt igyunk egyet. Na meg persze elég jól tudom álcázni, ha ittam. Több éves tapasztalatom van benne. (Jennie)
Jisoo nem szólt semmit, közelebb ment hozzá megfogta a derekát és magához húzta. Majd előre hajolt a szájához és beleszagolt a leheletébe.
Azután elengedte, de nem ment arrébb.
- Igazad van, érződik a leheleteden, hogy ittál. (Jisoo)
- Mégis mit művelsz? (Jennie)
- Mire gondolsz? (Jisoo)
- Azt szeretnéd, hogy barátok legyünk, de te mégis ilyeneket csinálsz? Nem gondolod, hogy tudat alatt vonzódsz mégis csak hozzám? (Jennie)
Jennie nem tudott ezek után ott maradni, inkább visszament a szüleihez és nem várta meg, hogy mit reagál Jisoo.
-Belé meg mi ütött? Ez a lány folyton csak menekül előlem... (Jisoo)



Blackpink új világDonde viven las historias. Descúbrelo ahora