Csak te és én!
Jisoo:
Éreztétek már azt, hogy mindenki ellenetek van? Hogy senkinek és semminek nem tudsz megfelelni? Napi szinten így vagyok, és valahogy ezen a csodaszép napon ez most sem változott.
Bekerültem egy új suliba, örülnöm kellene, hogy nem találkozom az előző osztályommal. De ehelyett csak a szokásos gondolatok mennek végig a fejembe.
Persze, én úgy vélem, hogy meglehet ezzel küzdeni... de ha nincs mellettem senki az úgy nehezebb.Szokásos reggel volt.
Anyu palacsintát csinált szalonnával, viszont én most nem voltam éhes, ezért inkább ezt kihagytam.
Rá egy öt percre megszólalt a telefonom. Jött egy SMS-M Rose-tól. „Kint várlak Jisoo oppa"
Mégis miért hív engem oppanak?
Mindegy, elengedem inkább, részben örültem, hogy nem kellett egyedül mennem, viszont még mindig a tegnapi dolog jár a fejembe. Tényleg ennyire az jön le az embereknek, hogy én a saját nememhez vonzódom?
Nincs vele gondom, mármint a melegekkel. Engem anyuék úgy tanítottak, hogy mindenkit el kell fogadni, nincs kivétel senki között. Na mindegy, inkább megyek Rosehoz.Rose & Jisoo:
- Végre kiértél, mi tartott ennyi ideig?! (Rose)
- Szerettem volna felkészülni rendesen, na meg persze elgondolkodtam néhány dolgon.
- Ohh, min?
- Lényegtelen. Remélem a mai napunk jó lesz, végül is sport nap lesz.
- Ne is mondd, már előre rosszul vagyok tőle.
- Miért?
- Nem igazán vagyok oda az ilyenekért, bár mondjuk megígértem Lisanak, hogy ma vele leszek ezen.
- Akkor végül is élvezni fogod biztosa.
- Ezt meg hogy érted?
- Semmi, nézd, kik vannak itt.
Lisa és Jennie volt ott. Látszott rajtuk, hogy ők készültek a sport napra. Már egyből inkább olyan szerelésbe jöttek.
- Hé hé hé, hogy vannak a szép hölgyek? (Lisa)
- Látsz itt te valahol szépet? (Jisoo)
- Igen, csak rád kell néznem! ( Jennie)
Micsoda? Ezt most komolyan ő mondta? Miért mondta ezt nekem? Mi oka volt?
Teljesen zavarba voltam ettől a kijelentésétől, nem tudtam hova tenni, nem is értettem, hogy egy hetero lány miért mondd ilyeneket.
Egy biztos inkább elindultam, egy „mi az isten miért mondtál ilyet" képpel.
ESTÁS LEYENDO
Blackpink új világ
RomanceEz egy történet a lányokról akiket igazán kedvelek. Szerettem volna már régóta írni róluk, de csak most jutottam el idáig. Főleg Jensoo-ról szeretnék majd írni. De ezek mellett próbálok egy jó és vicces történetet összerakni.