2 órával később
- Nagyon örülök, hogy végül elhívtál magaddal Jennie. Igaz, egy kicsit váratlan volt, mivel már egy jó ideje nem találkoztunk. (Ismeretlen)
- Ahogy mondod, már rég nem találkoztunk. De gondoltam, ha már így alakult, akkor folytathatnánk azt, amit elkezdtünk. (Jennie)
- Szóval most már nem érdekel, hogy a többiek mit fognak rólad mondani? (Ismeretlen)
- Eddig sem azért nem jöttünk össze. (Jennie)
- Tudom, hogy elrontottam régebben. De most már bízhatsz bennem teljesen, csak a tiéd vagyok.
Mondta mosolyogva az idegen.
- Majd meglátjuk, de most élvezzük ki az ételt, ha már egy ilyen pompás helyre hoztál. (Jennie)
Közben:
- El sem hiszem lányok, hogy ilyen messzire eljutottatok! Tudni akarjátok, hogy milyen ajándék vár rátok? ( Női zsűritag)
- Igen. Mondták egyszerre Lisáék, egy nagy mosollyal és kisebb nagyobb izgalommal a hangjukban.
- Akkor hát köszöntsétek nagy szeretettel YG-t
- URAM ISTEN. Mind a ketten tátott szájjal néztek egymásra.
- Lányok, ennek a versenynek az volt a lényege, hogy tehetségeket keressek. Igaz, nem így volt hirdetve, de remélem, nem bánjátok, ha szerződést ajánlok nektek.
- Micsoda ez most komoly? (Rose)
- Valami készátverés ez? (Lisa)
- Teljesen komoly vagyok veletek lányok. Jobban meg szeretnélek titeket ismerni, ezért 3 nap múlva meghallgatást tartok a cégemnél szeretném, ha ti is ott lennétek és megmutatnátok, hogy még mire vagytok képesek.
- Egyértelműen ott leszünk! (Lisa&Rose)
- Akkor majd ott találkozunk. Mondta mosolyogva YG.
Most viszont nekem mennem kell, további jó szórakozást.
Lisa és Rose teljesen szótlanul néztek egymásra.- Rose ez, ha összejön, akkor bármi lehet még a jövőnkkel. (Lisa)
- Tudom, el sem hiszem, hogy ez megtörtént! Hozzá teszem, hogy ezt nekem köszönheted Lisa.
- Gondoltam, hogy ezt nem fogod kihagyni. De igazad van, köszönöm. Mondta Lisa, majd egy gyengéd puszit adott az arcára.
- Menjünk haza. Nagy mosollyal mondta RoseJisoo:
- Kicsim, kelj fel végre. Mi történt veled? Amióta hazajöttél nem szólsz egy szót sem.
- Hagyjuk anya!
- Nem, anyaként az a kötelességem, hogy melletted legyek, ha valami baj van!
- Ebben nem tudsz nekem segíteni, még én sem tudom, hogy mi a baj velem.
- Netán valaki megbántott? Ha igen, akkor utoljára élt.
- Épp ellenkezőleg, én bántottam meg valakit.
- Mégis mivel?
- Az érzéseimmel! Elrontottam, nem kellett volna megtennem vele a dolgokat.
- KIM JISOO mégis milyen dolgokat?
- Nem olyanokat anya, szimplán egy csók volt. Legalábbis nekem, neki több volt annál.
- Ez miatt ne emészd magad, mindenkinek vannak ilyen pillanatai, és ha igazán szeret téged ez a fiú, akkor nem lesz gond, és elfogadja.
~ Most erre hogyan kéne reagálnom? Nem tudhatja meg, hogy egy lány volt, de nem is akarok hazudni neki. De akkor mit mondjak? „ Hát anya, igazából ő egy lány volt, de ne aggódj végül is én is akartam valamennyire, máskülönben nem történt volna meg „Igen, ezzel biztos nem dobna ki a házból. ~
- Mond anya, neked milyen napod volt?
- Hát összefutottam az egyik kollégámmal, akivel anno dolgoztam. Megbeszéltük, hogy lesz egy közös vacsora nálunk. Remélem szabad leszel holnap?
- Miután végeztem a cégnél azonnal jövök.
- Kicsim, még nem is gratuláltam ez miatt. Nagyon büszkék vagyunk rád. Tudod mit? Holnap ezt is megünnepeljük, had tudja meg mindenki, hogy mennyire tehetséges lányunk van.
Jennie:
- Ez után akkor kezdhetjük újból és leszel a barátnőm Jennie? ( Ismeretlen)
- Jól szórakoztam veled, de nem szeretném elsietni a dolgokat. Szeretném, ha szép lassan haladnánk. (Jennie)
- Akkor mi lenne, ha egy lépést előre mennénk. Kérlek, mondj nekem igent. Kutya szemekkel nézett rá az előtte lévő emberke.
Jennie egy kicsit hezitált majd így válaszolt
- Igen, leszek a barátnőd.
Az idegen alak gyorsan közelebb ment hozzá, felemelte és közben megölelte.
~ „Így lesz a legjobb, muszáj lesz Jisoo-t elengednem valahogy"
ESTÁS LEYENDO
Blackpink új világ
RomanceEz egy történet a lányokról akiket igazán kedvelek. Szerettem volna már régóta írni róluk, de csak most jutottam el idáig. Főleg Jensoo-ról szeretnék majd írni. De ezek mellett próbálok egy jó és vicces történetet összerakni.