VII. fejezet 2 rész- A csillagok alatt

115 9 0
                                    

Jisoo pov:

Na jó, utána kell mennem! Folyton ezt csinálja velem. Abba kell ezt most már hagynia.
Vajon merre lehet? Merre keressem?
- Anya, merre ment Jennie? (Jisoo)
- Kint van a kertben, miért kicsim?
- Semmi, köszönöm!

Békésen nézte a csillagokat, ott ült a fűben, békésen és nyugodtan. Szép volt a látványa.
Oda ültem mellé, levettem a fekete adidas kardigánomat, amit bent felhúztam, majd ráterítettem.
- Ne menekülj folyton előlem, kérlek. (Jisoo)
- Mit vársz tőlem? Mit kéne tennem veled? (Jennie)
- Nem tudom..
- Nem tudod? Már az elejétől kezdve tetszel nekem, sőt most már biztosan kijelenthetem, hogy szerelmes vagyok beléd. Ráadásul, amikor megtörtént az a csók, a fellegekbe jártam.
De te mégis kitartottál az mellett, hogy „hetero" vagy. Ami egyértelműen nem igaz, csak te sem akarod beismerni. Mikor leszel velem őszinte? (Jennie)
~ Mégis mit kellene erre reagálnom? ~
Csak néztem őt, a gyönyörű arcát, ahogy bámulta a csillagokat. Nem mozdult meg. Így ültünk 5 percen keresztül.
- Igazságot akarsz? Hát akkor megkapod. (Jisoo)
Megfogtam a bal kezemmel az arcát majd a jobb kezemmel a nyakát, magam felé fordítottam és megcsókoltam.
Ez inkább egy lassabb csók volt, érzelmekkel teli és szenvedély nélküli. Mondhatni tökéletes volt.
Egy idő után eltávolodtam tőle és a szemébe néztem.
- Fogalmam sincs, hogy mit akarok tőled vagy, hogy mit érzek irántad, de azt tudom, hogy nem lehetsz az enyém a szerződésem miatt. Bármi is van köztünk, nem szeretném tönkre tenni. Azt akarom, hogy mellettem legyél, támogass és szeress. Tudom nagy szavak és nehéz is, de szeretném, ha az első lennék neked. Önző vagyok, tudom! (Jisoo)
- Van valakim és vele szeretnék lenni. Ahogy mondtad, a szerződés akadály és mindent tönkre tesz. Így én maradok Kai-al, te meg boldog lehetsz egy jobb emberrel. (Jennie)
- Ki az a Kai? (Jisoo)
- Egy nagyon régi barát, aki megkért, hogy legyek a barátnője, és én igent mondtam neki. (Jennie)
Felálltam és ott akartam hagyni őt. Nem akartam hallani ezt tőle. Nem akarom, hogy mással legyen, vagy azt, hogy más megcsókolja őt. Nem akarom, hogy más ölelje meg, miközben folyton arra gondolok, hogy milyen jó volt, hogy a karjaim közt volt. Én ezt egyszerűen nem akarom.
- Én most inkább megyek, mindkettőnknek jobb lesz így. Majd találkozunk holnap Jisoo. Mondta egy kegyetlen mosollyal Jennie.

Blackpink új világDonde viven las historias. Descúbrelo ahora