Bölüm:2

11.6K 586 569
                                    

Bu ev mi? Siz buna ev mi diyorsunuz.-? Vay anasını, kendimi Harry Potter gibi hissettim. Çünkü karşımda bildiğiniz şato var. Ama aklım iyice karışmaya başladı.

Umursamadan kapıdan içeri girdim. Her yerde hizmetliler vardı. Neydi bu adam milyarder falan mı?  İçeri salona geçtik adam bana bir kart ve bir de anahtar verdi.

Pjb: Artık benim kızım olduğuna göre arabasız dolaşamazsın ve gidip istediğin gibi alışveriş yapabilirsin. Yani serbestsin.

S: Şaka mısınız siz? Hadi şimdi bana neler dönüyor onu anlat babalık?

Pjb: Nasıl anlamadım?

S: Yani diyorum ki bu kadar paran varken neden ben babalık. Kendine daha iyisini daha küçüğünü alabilirdin, neden yani?

Pjb: Bir nedeni yok, seni sevdim tatlı bir kızsın ve de ölen kızıma benziyorsun.

Ben ve tatlılık hadi ama babalık hiçte öyle biri değilimdir. Ama ölen kızım derken.

S: İnanmadım ama nasıl olsa çıkar kokusu. Neyse nerde yatacağım ben çok yorgunumda.

Pre: Ben sana göstereyim kızım.

S: Ahh peki buyurun.

Merdivenlerden çıkmaya başladı. Bende onu takip ettim. Evde cidden olması gerekenden fazla oda var. Beni tek gönderseler kaybolurum sanırım. Bir kapının önünde durdu. Yok artık kapının üstünde ismimin baş harfleri var.

Pre: Odan burası kızım sen geç içeri ve dinlen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pre: Odan burası kızım sen geç içeri ve dinlen. Yarın okulun var, formanı dolaba koydum sabah hizmetliler seni kaldırır.

S: Peki...

Pre: İyi geceler.

S: Size de bayan Park.

Dışarı çıkınca yatağa yayıldım. Çok güzeldi yumuşacık. Ah şimdi bir de yarın okul vardı. Bana göre yeni insanlar yeni bela demekti. Tabi bu kural benim için geçerliydi. Artık uykunun "hadi Sara gel neredeysen zıbar artık "dediğini duyar gibiyim. O yüzden gözlerimi kapattım ve uyumaya başladım.

Sabah...

Sabahın köründe daha karga bile bokunu yemeden neden kaldırılıyorum ki, neden? Bu saatte okul mu olur? Hizmetli kadında yazık beni kaldırmaya çalışıyor. O kaldırıyor benim kafam geri düşüyor ,o kaldırıyor benim kafam geri düşüyordu. Kadın bıkmış olacak ki kulağımın dibinde bir şarkı çalmaya başladı. Beklemediğim için "siktir "diye uyandım. Uyanmadım aslında adeta sıçradım.

Ama refleks icabı kadına baktığımda bir köşeye pusmuş bekliyordu.

S: Günaydın daha her ne kadar gün aydınlanmasa da .

Hizmetli: Şey ben siz uyanmayınca-.

S: Tamam önemli değil uyandırdığın için sağ ol.

HARD SCHOOL //KTH//(BOY×GİRL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin