Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalışırken başıma giren ani ağrıyla göz kapaklarım tekrar kapandı. Etrafımdan ses gelmeye başlayınca tekrar açmaya yeltenmedim.
Jks: Kıza fazla mı koklattın şimdiye ayılmış olması lazımdı?
F: Hayır hyung ne fazlası, dokundurmadan gitti.
Yok canım nerdeyse eterden çorba yapıp yedirecekti gelmiş bana dokundurmadan gitti diy- bir dakika o hyung mu demişti? Omo, yoksa bunlar kardeş mi? Salak salak konuşma Sara değilse niye hyung desin?... Niye demesin ki? Kendi tezimi kendim çürüttüğüme göre dinlemeye devam.
Jks: Su getir şuradan da ayıltalım.
Su mu?... Hemen gözlerimi açtım ve yeni kendime gelmişim gibi hareketler sergiledim.
Jks: Gerek kalmadı, lafı bile ayıltı.
Yaptığı espri bende kusmuk yemişçesine bir his yaratsa da, çok takılmadım. Çok güzel, bir sandalyenin üstünde bağlanmıştım.
S: Ne oluyor burada?
Benden de iyi oyuncu olurmuş haa. Baban oscar mı aldı be ne bu yetenek?...
Jks: Günaydın güzelim.
Elinin tersini yanağımda gezdirip, önüme düşen bir tutam saçımı ağır hareketlerle kulağımın arkasına koydu. Elini çekmesi için kafamı sert bir şekilde çevirdim.
S: Ne oluyor burada dedim!.
Elini yavaşça çekip hafiften sırıttı.
Jks: Planımızı uyguluyoruz Sara.
S: Ne saçmalıyorsun sen ne planı? Gel dedin geldim. Saçma bir sandalyeye bağlanacağım söylenmedi.
Jks: Ah benim hatam. Planımız dedim dimi düzelteyim planım.
S: Düzeltmen bir boka yaramadı üstün zeka. Ciddi anlamda ne oluyor, gel dedin geldim .
Jks: Hiçbir şeyden haberinin olmaması beni hayretlere düşürüyor.
S: O zaman anlatta bileyim, neden bağlandığımı, neden burada olduğumu, anne mi neden öldürdüğünü, Chana'ya ne yaptığını anlat bileyim?!
Jks: Bunlar hep o babanın yüzünden oldu!.
Babam..
S: Hangisi?.
Jks: Ah doğru senin iki baban vardı dimi. Öz olan piçten bahsediyorum!
S: Ne yaptı ki?
Jks: Ne mi, ne mi yaptı!? Sırf para için ortağını, babamı öldürdü o pezevenk! Annenin ondan neden ayrıldığını düşünüyorsun. Bir katille evli kalmamak için ayrıldı.
S: Peki onun günahlarını neden annemle Chana ödemek zorunda kaldı? Onların bir suçu yoktu.
Jks: Benimde yoktu Sara, benimde yoktu. Anneni Chana'yı inandırmak için öldürdüm doğru ama Chana yanlışlıkla öldü.
Ağlıyor muydu o? Yanağımdan akanlarla ben de ona eşlik etmiştim. Yaralıydı kabul, benim gibi.
S: Nasıl?
Jks: Ben onu sevdim Sara. O kadar çok sevdim ki sevgim kinimin önüne geçti. Sonra bir gün onu takip ederken kendini denize bıraktı. O öylece denize düşerken ben bilincimi kaybettim. Atladım arkasından ama onu çoktan kaybetmiştim ,sular onu benden almıştı. Sen en başından beri dediğin gibi aynı değildiniz, o çok narindi ve bunları kaldıramadı ,korktu. Ve o şerefsiz yüzünden sevdiğimi de kaybettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARD SCHOOL //KTH//(BOY×GİRL)
FanfictionSenden nefret ediyorum ... Ama artık aşık olucaksın ...