Bölüm:25

3.5K 235 180
                                    

Korkusuz korkak...
Bu kelimeler beynimde tekrar ederken tüm içkiyi dikmiştim kafama. Korkusuz korkak mıydım ben?

Kai: Çok içtin yeter bu kadar.

Alev atan bakışlarımı ona yolladım. Ve bir içki daha söyledim.

S: Bu olanlardan çok sıkıldım Kai. Eski monoton hayatımı özlüyorum. Hatta bir şey diyeceğim inanmayacaksın ama eski babalıkla kavga etmeyi bile özledim.

Kai: Hahahahaha, eski babalık mı? O nasıl tanımlama lan hahahaha.

S: Ne deyim adama? Ama böyle deyince bana da bir komik geldi. Hahahahaha.

İçkim gelince onu da tek dikişte içmiştim. Kafam hafiften gidiyordu.

Kai: Salak yeter daha fazla içme!. Kaza falan yaparsın...

Yamuk bir gülüş attım, elimle içtiğim bardağın ağız kısmında daireler çizerken boş boş karşıya baktım.

S: İyi ya ölürüm ve bütün bu hayattan, bilinmeyenden, sırlardan ,aklımı zorlayan olaylardan tamamından kurtulmuş olurum.

Kafama bir tane tokat yememle anlımı masaya vurdum. Anlımı ovuşturup tokat yeme sebebimi öğrenmek amaçlı gavura vurur gibi vuran arkadaşıma döndüm.

S: Yah! Ölmek mi istiyorsun ha bu ne cesaret yiğidim?! 

Kai: Asıl bu salak saçmak düşünceleri kafandan atmazsan ben seni öldüreceğim.! İnsan bir düşünür benim yakışıklı, kaslı, zeki ve bir o kadar da ponçik arkadaşım bensiz ne yapar? Ama yok nerde!  Bana bak kızım bir daha böyle saçmalar-

Elimle ağzını kapattım çenesi açıldı mı kapanmıyordu.

S: Kafamı sikmenin zamanı değil benim yakışıklı, kaslı, zeki ve bir o kadar da ponçik arkadaşım.

Kafasını sallayınca elimi yavaşça çektim. Telefonum çalınca içimden kendime telefonu hala açık bıraktığım için küfürler ediyorum. Arayanın Tae olduğunu görmem içime bir su serpmedi değil.

S: Alo.

Thy: Ne yapıyorsun içimde ki aşk filizlerinin anlamı?

Duyduğum iltifat yüzümü gülümsetti. Aşık çocuğa bağlamış bu.

S: İçiyorum tatlı çocuk. Sen?

Thy: İçiyor musun? Nerde, nasıl, niçin ve kimleeee? Bu tatlı çocuk merak içinde şuan.

S: Bir barda, güzel bir şekilde , eğlenmek için ve Kai ile birlikte. Sorulana cevap alınca merakın gitmiştir umarım. Ha bu arada bu flörtüz tarzı konuşmalara devam etmeyelim lütfen fazlası kusma isteği uyandırıyor bende .

Kıkırtısı kulağımda melodi gibi yayılmıştı.

Thy: Merakım gitti ama bekle bende geliyorum konum at.  Ha bu arada miden bulanmıyordur, kelebekler uçuşuyordur.

Kai: Selam söyle o sevgili müsvettesine.

S: Geri zekalı mısın çocuk değiliz dedim ya?

Thy: Bana mı dedin geri zekalıyı?

S: Hayır ne alakası var? Neyse Tae atıyorum konumu gelince görüşürüz.

Dedim ve konuşmasına izin vermeden suratına kapattım telefonu.

HARD SCHOOL //KTH//(BOY×GİRL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin