Bölüm:21

3.9K 259 108
                                    

Korku her insanda farklı tepkilere yol açar. Bazen saklamak istediğin o gizli duyguları açığa çıkarır bazense vermen gereken tepkileri veremezsin. Bana da adeta böyle olmuştu. Nerdeyse hiç bir uzvumu hissetmiyordum. Burada boğularak can verecektim. Bilincim gitmeye başladığında elimden bir şey gelmiyordu. Bende bu yüzden serbest bıraktım her hücremi.

        ************

Gözlerime vuran beyaz ışık yakıyordu . Bu demek oluyor ki oradan kurtulmuştum. Gözlerimi açtığım da beyaz tavan karşılamıştı beni. Sesler yavaş yavaş kulağıma geldiğinde sanırım uyandığımı fark ettiler.

Thy: Sara iyi misin? Kim yaptı bunu sana?

(Artık anası babası yazacağım arkadaşlar)

Baba: Dur bakalım evlat belki kendi düştü. Nasıl oldu bu güzel kızım?

Ahh onun tabi bu yaşadıklarımızdan haberi olmadığı için benim düşmeme ihtimal veriyordu. Hafif yatakta doğruldum odamda bir göz gezdirdim. Solumda Taehyung sağımda bay Park yatağıma oturmuş gözlerinde ki hüzün ve endişeyle bana bakıyorlardı. Bayan park ise elinde tepsi ile su getirmişti bana, masama koyup oda aynı bakışlarla yatağın ucunda bulunan sandalyeye oturup bakmaya başladı. Ah bu bakışlar şimdiden daralttı beni.

S: Önemli bir şey değil, havuzun kenarında gezerken birden başım döndü dengemi sağlayamayınca da havuza düştüm bu kadar.

Dedim son sözlerimle gözlerimi devirirken. Tek nefeste iyi yalan söylemiştim yalnız hakkımı yiyemezdim. Tanrım ne kadarda yetenekliyim oyuncu falan mı olsam acaba?

Baba: Bak ben demiştim. Kim ne yapacak? Ama sen yine de dikkatli ol kızım nerdeyse bütün gün hiçbir şey yememişsin doktor vücudunun zayıf düştüğünü söyledi.

Ah dırdırlar başlamıştı. Bir salın beni ya. Yine de yüzümde ki sahte tebessümü bırakmamıştım.

Anne: Biz çıkalım hayatımda Saramız dinlensin.

Baba: Tamam. Odaya yemekte gönderelim böyle olmaz aç uyumasın.

Hah. Ne kadar düşünceli bir baba değil mi ama? Gözlerim doldu ,ağlatacak bu adam beni. Yavaş adımlarla odayı terk ettiklerinde Taehyung ellerimi tuttu. Gözlerimi onunla buluşturdum.

Thy: Ne oldu?

S: O geldi. Siz gittikten sonra.

Derin bir nefes aldım o anları yaşar gibi.

S: Camdan dışarıya bakıyordum. Havuzun kenarında ki ağacın yanında bir siluet gördüm. O olduğunu anlayınca bir hışımla aşağı indim ama ortalıkta yoktu. Ağacın yanına gittiğimde ise yerde bir kağıt parçası vardı.

Thy: Ne yazıyordu o kağıtta?

Pür dikkat beni dinliyor duyduklarını kendi içinde analiz ediyordu.

S: Beni bulmak istiyorsan karşındayım ama vurmak istiyorsan arkandayım.

Söylediğim sözleri düşünürken karşı duvara dalıp gitmiştim. Tae ellerimden ellerini çekip bir elini belime doladı diğer eli ise saçlarımdaydı. Fırtına gibi esen saçlarımı dizginliyordu.

Thy: Peki sonra ne oldu da havuza düştün, yüzme bilmiyor musun?

Kafamı iki yana salladım.

S: O kağıdı ben okurken tam arkamdaydı ve benimle birlikte okudu. Tam arkamda olması şok dalgasını tüm vücuduma yaymıştı sonra beni havuza itip gitti. Hiçbir şekilde hareket  edemedim donup kalmıştım. Yüzüp çıkabilirdim ama olmadı Tae yapamadım.

HARD SCHOOL //KTH//(BOY×GİRL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin