Odada boş boş oturmak canımı sıkmıştı. Okuldan eve geleli bayağı olmuştu ve ben geldim geleli bu Felix olayındaydım. Kai'ye haber uçurup kim olduğunu araştırmasını istedim . O da ilk başta mırın kırın etse de kabul etti. O çocukta beni rahatsız eden bir şeyler vardı, fazla tuhaftı. Ya da bana öyle geliyordu. Umarımda öyledir. Telefonuma gelen bildirim sesi dikkatimi dağıtmaya yetmişti. Elime aldığımda ise Kai mesaj atmıştı.
Gönderen: Kai...
Acil gel her zaman ki mekâna.
Ne olmuştu ki birden bire yoksa bir şeyler mi bulmuştu? İçimde ki merak duygusu beni ele geçirirken hemen ayaklanıp dolaba yöneldim.
Üstüme bunları geçirirken deri ceketimi de yanıma aldım. Aşağıya doğru inerken üzerime geçirdim, elimi cebime attığımda telefonumu yokladım ama yoktu. Yukarı çıkıp telefonumu aldım ama camım açıktı. Bir hışımla dışarıya baktım kimse yoktu. Kafamı sağa sola çevirip camı kapattım. Telefonumu da alarak tekrar aşağıya indim.
Baba: Nereye bu saatte kızım?
Hesap sorma zamanı değil baba.
S: Arkadaşımla buluşmaya gideceğim. Bir sorun mu var?
Kinaye yükleyerek sorduğum soruya ciddi cevap almayı beklemiyordum açıkçası.
Baba: Hayır sorun yok. Bu aralar seni rahatsız eden birileri yok değil mi?
Bir şeyden mi şüphelenmişti ya da biri bir şey mi söylemişti? Ama kim ne söyleyebilir ki, olayı ben ,Tae ve Kai biliyorduk? Açık vermemeliydim yine de.
S: Hayır neden sordunuz?
Kafasını iki yana sallayıp gülümsedi sahte olduğunu bağıran bir gülümsemeydi bu .
Baba: Okulda sana bulaşanlar olacağını düşünmüştüm ondan sordum. İyiysen bir sıkıntı yok. Yine de dikkatli ol kızım.
Kafamla onu onaylayıp evden çıktım. Yine de bir terslik vardı. Aslında söylemek istedikleri bunlar değildi sanki. Arabaya binip evden uzaklaşmak isteği ile gaza bastım. Gecenin geçliğinin verdiği koyu karanlık ve sokakların boş olması içimi ürpertiyordu.
Eskiden geç saatlerde içi rahat bir şekilde gezen ben şimdi her an bir yerden saldırı alabilirmişim gibi tedirgin hissederek geziyordum. Karanlık yolda ilerlerken telefonum çaldı. Evet açmaya korkar olduğum telefonum. Üstünde gördüğüm bilinmeyen yazısı tüm tüyleri diken diken etmeye yetmişti. Telefonu açıp kulağıma koydum ve dinlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARD SCHOOL //KTH//(BOY×GİRL)
Hayran KurguSenden nefret ediyorum ... Ama artık aşık olucaksın ...