Yarışlar bitti. Bizde yavaş yavaş arabaya doğru ilerledik. İkimizden de ses çıkmıyordu yani bu benim için normal onun içinse anormal bir durumdu.
Arabaya vardığımız da ona doğru baktım ki bakmam ile oda bakışlarını bana odakladı.
S: Sahile gidelim mi biraz?
Thy: Olur.
S: Peki atla hadi.
Arabanın kilidini açıp bindik.
Arabayı çalıştırdım ve kafamı ona çevirdim o ise tepkisiz karşıya bakıyordu. Sanırım bir şeyler düşünüyordu ama iyi mi kötü mü yüz ifadesinden anlayamıyordum.Sonra kafamı bende yola çevirdim ve arabayı sahile sürdüm. Sahile gitmek istememin sebebi aklımda ki bazı soruların cevabı yoktu ve sanırım o bir kaçını biliyordu.
Arabayı sağa çekip durdurdum. Arabadan birlikte inip sahilin köşesinde ki iskeleye yürüdük.
İskelenin ucuna oturup denize bakmaya başladım. Uzun zamandır sahile gelmiyorum. Şuan onu yani denizi özlemişim gibi geldi. Tuzlu su kokusunu içime çektim. Yanımın kıpırdanması ile onunda oturduğunu anladım.Cebimden paketi çıkarıp bir dal çıkartım. Onu dudağımın arasına sıkıştırıp çakmağı çıkarttım tam ateşleyeceğim. Sigaram ağzımda yok.
Thy: Konuşacağız dedin şunu içmene gerek yok.
Dedi ve sigaramı denize yolladı. Şuan onu bu suda boğabilirim.
S: Sinirlerimi bozma. Gerek olup olmadığını bilemezsin. Şimdi karışma.
Thy: Yine de yanımda içemezsin biliyorsun değil mi?
S: Hayır bilmiyorum. Şimdi onu bunu bırakalım da asıl konulara geçelim.
Thy: Asıl konu ne peki?
S: Eski sevgilin.
Dediğimde gözlerini denize çevirdi. Aslında tepkisini anlamıyorum. Onun hakkında konuşmak neden bu kadar geriyordu.
S: Ya Taehyung. Söylesene kız arkadaşın neden öldü ya da öldürüldü?
Thy: Ne saçmalıyorsun sen niye öldürülsün?
Deyip sahte bir gülücük atmıştı.
Bilemiyorum Taehyung ama ölmesi için bir sebebte yok gibi. Yani ben öyle düşünüyorum.S: Peki niye öldü nasıl öldü onu anlat.
Thy: Bak bunu nasıl anlatsam bilemiyorum?
S: En başından anlat Taehyung ,en başından.
Daha yeni ki gerginlik yerini korkuya bırakmıştı. Ya da gözlerinden ben öyle anlıyorum.
Thy: Biz Chan'a ile lisenin ilk yıllarında tanıştık ,zamanla da sevgili olduk zaten.
S: Arkadaş ayağı ha.
Thy: Dinlemeye niyetin yok herhalde.
S: Tamam tamam.(ağzıma görünmeyen fermuar çektim) Devam et.
Thy: Ne olduysa şu son 1 yılda oldu. Beni gördüğü yerde yönünü değiştiriyordu. Benden bir mesajla ayrılmıştı. Ama ben bırakmamıştım. Birde şey vardı. Siyah zarflar bir sürü siyah zarf. Ailesine benim yanıma geldiğini söyleyip çıkıyordu hep evden.
Demek o zarftan o da aldı. Bu bir şakadan daha fazlası. Ama neden?
S: Ee gelip ne yapıyordu?
Thy: Sıkıntı şu ki benim yanıma gelmiyordu. Hatta kimsenin yanına gitmiyordu.
S: Bunu nerden biliyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARD SCHOOL //KTH//(BOY×GİRL)
FanfictionSenden nefret ediyorum ... Ama artık aşık olucaksın ...