Bölüm:11

6.4K 379 355
                                    

S: Hah, peki.

Yönümü kantine çevirdim. Derse girme hevesim kaçmıştı bir anda.

Kantinde boş olan  cam kenarındaki bir masaya geçip oturdum. Çantayı da gelişi güzel fırlattım masaya. Zaten kafam kazan gibiydi. Zarflar, olaylar, kız derken düşüncelerim allak bullak olmuştu. Kafamı geriye doğru esnettim. Bir ay öncesine kadar kendi halinde bir deliydim. Bu olaylar biraz da olsa beni aşıyordu. Birde yüzüme aşık olanlar var.

Gerçi ne sanıyordum ki. Tabii ki de yüzüm için yanımdaydı.

S: Ah kafamı sikiyim.

Diye mırıldandım. Ve kafamı masaya gömdüm.

Thy: Bende.

Kafamı bir anda  kaldırmamla burnumun dibinde duran salakla karşılaştım ki  kaldırışımla burnuna indi kafam.
Acıyla inleyip geri çekilince yüzümde ki gülümsemeye engel olamadım.

S: Ben seninkini yapmış oldum gibi ama neyse.

Kafasını iki yana salladı. Burnunu bir kez daha yokladıktan sonra masaya oturdu.

Thy: 5 dakika sonra ders başlayacak niye burada oturuyorsun?

S: Girmeyeceğim ilk derse.

Thy: O niye?

S: Sana ne Taehyung. Bir git sene sen. Hem sen benden nefret etmiyor muydun? Niye sürekli  dibimdesin ha?

Elini masanın üzerinde ki elimin üstüne koymuştu. Gözleri gözlerimde gezintiye çıkarken, ben yine mala bağlamıştım. Bunu hiç sevmedim ,bu etkiyi..

Thy: Nefret aşka en yakın duygudur, kim bilir belki de nefretim aşka dönüşmüştür .

Elimi hemen geri çekip kaşlarımı çattım.

S: Üzgünüm Taetae ama bu saçmalıklara kanacak kadar salak değilim.

Thy: Belkide hiç aşık olmadığından böyledir.

S: Hah. Neyse ne tatlı çocuk derse geç kalıyorsun edebiyat yapmayı bırakta yaylan. Hadi.

Thy: Madem sen girmiyorsun bende girmem. Benim yanım sevgilimin yanı.

Cidden bu klişeyi dediğine inanamıyorum.
Kafamı yavaşça masaya vurdum. Delirecektim.

Kafamı tutup yavaşça yukarı kaldırıp anlımı okşadı.

Thy: Yapma şöyle şeyler sevgilim, canın acıyacak ama.

Elini anlımdan ittirdim.

S: Kes sesini Taehyung. Ya kafayı yiyeceğim ,değiliz biz seninle sevgili falan. Kısmetimi kapatma.

Thy: Kısmetin karşında bebeğim.
Yakışıklı ,zengin ,havalı ,kaslı ,mükemmel ben daha ne istiyorsun.

S: Yok canım ben almayım seni.

Elimi birden kendine çekip kalbini üstüne koydu. Ben ise gözlerimi açıp sadece bakakaldım .

Thy: Bak duydun mu kırdın ponçik kalbimi.

Elimi çekiyordum ama sülük gibi yapıştı bırakmıyordu.

S: Senin ponçik kalbini siki-

Jm: Taehyung?

Kafamızı ikimiz de aynı anda kapı tarafına doğru çevirmiştik. Şuan karşımda 6 tane meteor vardı. Ciddi anlamda yakıyorlardı ortalığı.
Gerçi onları ilk defa görüyordum. Tae'ye bağıran kalın dudaklı çocuk birden bakışlarını  bana çevirince ağzı bir karış açıldı ve daha sonra diğerlerinin de. Acaba daha önceden tanışıyor muyduk?
Tanışsam böyle yakışıklıları unutmam diye düşünüyordum.
Haksız mıyım? Kimse unutmaz.

HARD SCHOOL //KTH//(BOY×GİRL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin