Bu şarkıya hastayımmmm...Okuldan çıkalı yarım saat oldu ama boş boş sokaklarda dolanıyorum. Ah neden bilmiyorum da. Sanırım o salağı kırdım. Ve bu yüzden içim rahat değil ona tam olarakta güvenmiyorum. Ama yine de. Ah boş versenize yarın kendi damlar zaten yanıma. Yoldan çevirip sahile doğru sürmeye başladım.
Kıyıya gelince durdurdum arabayı. Dışarı çıkıp arabanı kaputuna oturdum. Ilık ılık esen hava yüzüme değerken solgun denizi izliyordum. Belli oda bıkmış her gün aynı kayalara vurarak. Hiçbir şeyi değiştiremediği kayalara, kıramadığı o güçlü kayalara. Ama elinden ne gelir ki. Cebimde olan sigara paketini aldım elime. İçinde sadece 2 dal kalmış. Büyük bir iç çekip aldım birini. Rüzgarın büyük ısrarına karşın yakabilmiştim. İşte her şeyin başladığı yerdeyim. Dumanı içime çekerken sigaradan çıkan ses içimi okuyordu sanki.
Evet şimdi ne yapacaksın Sara. Neler yapacaksın. Hava bile dayanamayıp kararmaya başlamıştı. Ah şuan o kadar güzel bir görüntüye şahit oluyordum ki.
Thy: Fazla güzel değil mi?
İrkilip sağıma döndüğümde tanıdık yüzle karşılaştım.
S: Evet fazla güzel.
Ona cevap verdikten sonra geri manzaraya karşı döndüm. Sigara dudaklarımın arasında kalırken yanıma oturmuştu. Ilık esen rüzgarın kesilmesiyle üstüme düşen ağırlığa baktım. Ceketini çıkarıp omuzlarıma bırakmış.
S: Gerek yoktu.
Tam elimi uzatıp çıkarırken elimi tutup çıkartmamı engelledi.
Thy: Var ki koydum. Çıkartma üşürsün.
Ama sen böyle yaparsan ben yanarım üşümem ki. Bu çocuk bütün düzenimi, benliğimi alt üst etti.
Thy: Sen kızardın mı?
Deyip hafif kıkırdamaya başladı. Ben mi kızardım mı ? Bu bir ilk.
S: S-saçmalama yok öyle bir şey!
Bıyık altından hala sırıtıyordu. Pislik hoşuna da gidiyor tabii.
S: Senin burada ne işin var?
Thy: Niye, Tae buraya gelemez diye bir şey mi var?
S: Hayır ondan değil de. Beklemiyordum açıkçası.
Konuşmaktan içemediğim halde biten sigarama baktım. Bir of çekip yere gelişi güzel fırlattım.
Thy: Bende beklemiyordum.
Dedi ve ensesini kaşıdı.
S: Nasıl yani?
Thy: Bilmiyorum. Canım sıkıldı evde duramadım buraya geldim ki sende buradaymışsın.
Elim pakette ki tek kalmış sigaraya gitti. Aldım ama almamla Tae da elimden geri aldı.
Thy: Fazla içmiyor musun?
Kalkıp elinden almaya çalıştım.
S: Saçmalama diğeri senin yüzünden bitti, içemedim bile.
Ben almaya çalıştıkça o daha yukarı kaldırdı.
Thy: Ne güzel işte içmezsen ölmezsin ya.
Bu seferde arkasına sakladı alırken fazla yakındık. Kafamı kaldırım cevap verecektim ki. Dudaklarına bakıp kaldım çünkü çok yakınlardı. Nefesi denizin karaya vuran dalgaları gibiydi. Yüzüme çarpıp gidiyordu.
Düşünceleri toplayıp konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARD SCHOOL //KTH//(BOY×GİRL)
FanfictionSenden nefret ediyorum ... Ama artık aşık olucaksın ...