Steve - gdy Bucky przez przypadek wygadał mu, że powiedziałaś iż męczy Cię to, że ciągle żyje tym co było między nim a Peggy.
Tony - kiedy znalazł kartkę z życzeniami od Petera z okazji dnia ojca.
Bucky - podczas oglądania "Był sobie pies" i dobre kilka razy, musiał zatrzymywać żeby się wypłakać i dopiero mógł oglądać dalej.
Sam - kiedy wkurzona na Buckieg poleciałaś na niego wiązanką wyzwisk i obelg wszech czasów, Falcon nie mógł tego wytrzymać i płakał się ze śmiechu.
Bruce - gdy pewnego razu wziął Cię na poważną rozmowę powiedział, że nie zawsze będzie w stanie panować na Hulkiem, a ty odpowiedziałaś, że mimo iż się boisz to zbyt bardzo go kochasz by odejść.
Clint - (słowem wprowadzenia: Clint prowadzi dziennik, w którym zapisuje imiona i nazwiska osób, które zabił bądź do śmierci się przyczynił) Gdy po raz kolejny chciał przeczytać imiona wszystkich zabitych przez niego osób, ale zamiast nich w dzienniku zobaczył napisane Twoim pismem "Ludzie, których kiedykolwiek uratowałeś" a niżej wypisane wiele, wiele, wiele imion z nazwiskami, zaczynając od Twojego i jego dzieci.
Pietro - kiedy pokłóciłaś się ostro z Wandą i obie postawiłyście mu warunek : albo ja albo ona. Chłopak nie wytrzymał presji i się rozpłakał jak już odbiegł od was.
Thor - kiedy Lokiego coś na szczere i ckliwe wyznania wzięło i powiedział mu, że mimo tego co mówi kocha go i uważa, że nie mógłby być lepszym bratem.
Loki - kiedy powiedziałaś, że masz dość jego a także tego jak się zachowuje i przez jakiś czas nie dawałaś znaku życia.
Peter - kiedy jako Spidermana zaczepił go mały chłopiec, który powiedział mu, że gdy będzie duży to chce być tak super jak jego idol czyli on. Parker musiał zlecić Karen odsysanie łez spod maski.
Stephen - gdy po kłótni z nim, w której powiedziałaś, że to co robiłaś wcześniej dawało Ci więcej szczęścia niż on, znalazł w Twoich rzeczach księgę o wskrzeszaniu demonów.
Wade - kiedy powiedziałaś, że za jakiś czas możecie spróbować założyć normalną rodzinę.
W imieniu swoim i Negana przepraszam za to, że zapomniałyśmy o Clincie! Nie wiem jak to się stało, ale tak jakoś go ominęłyśmy i nawet tego nie dostrzegłyśmy xD Zwykle jeszcze przed publikacją rozdziału widzimy, że go brakuje a teraz wyszło tak jakoś, że go całkowicie przeoczyłyśmy. ~D
Deadpool: Wiesz, że zjebałyście i ja na jego miejscu bym się obraził i poszedł wpizdu? Miałbym więcej czasu na...
Zamknij się Deadpool! A was naprawdę bardzo przepraszam i obiecuję, że tego błędu postaramy się więcej nie popełnić, choć jak wyjdzie w praktyce to nie wiem xD ~D
CZYTASZ
Avengers Preferencje
Random❗❗UWAGA❗❗ Poniższe opowiadania zawierają treści nieodpowiednie dla typowych fangirlów nie potrafiących obrażać swoich ulubionych bohaterów. Nasze postacie późno się zakochują, są chamskke, cyniczne i zapominają o rocznicach. Występują liczne wulgary...