Steve - ponieważ, według Lego, nie może się nimi bawić.
Tony - gdy wkurzona wylałaś cały zapas jego ulubionej whisky do zlewu.
Bucky -kiedy po raz kolejny obudził się z przyklejonymi do jego ręki magnesami i żądając wyjaśnień usłyszał "To dla ozdoby".
Sam - gdy Bucky nazwał go "wróbelkiem"... Dodajmy też, że był to dzień, w którym przegrał z Tobą siłując się na rękę i Kapitan znów był na treningu dużo lepszy.
Bruce - *ogląda "Game of thrones"*
- Ten Ned Stark to serio spoko gość, Tony! Thor! On będzie królem nie?
-...
-...
*koniec pierwszego sezonu*
-CZEMU KAZALIŚCIE MI TO OGLĄDAĆ? JA WALE! MAM DOŚĆ! NIE OGLĄDAM TEGO WIĘCEJ
*ogląda mimo nerwa dalej*Pietro - gdy zainsynuowałaś mu, że jest chory i kazałaś iść do lekarza, bo miał gorączkę i katar.
Clint - gdy Fury przerwał mu urlop, z Tobą i dzieciakami, w aquaparku.
Thor - za stwierdzenie, podczas waszej ostrzejszej wymiany zdań że, może Jane miała racje. Syn Odyna przyznaje się sam, że zdarza mu się czasem reagować dziwnie albo zabawnie, ale nie pozwoli traktować siebie jak idioty.
Loki - za to, że dla zabawy przyłożyłaś mu do twarzy kostkę lodu z tekstem "A ty nie powinieneś zrobić się niebieski?".
Peter - ten dzień w ogóle był dla niego okropny. Zaspał do szkoły, a gdy wbiegł do klasy okazało się, że piszą niezapowiedziany sprawdzian, na który nie był gotowy, bo ominął kilka ostatnich lekcji, na przerwie Flash nabijał się z jego znajomości z Tonym Starkiem, Ned zapomniał po raz setny oddać jego gry, na kółku naukowym został zbesztany za brak systematyczności i marnowanie się, Tony zadzwonił do niego i odwołał ich jutrzejsze spotkanie bo "ma coś ważniejszego do załatwienia" i jeszcze ty zrobiłaś mu wykład, że nie ma dla ciebie czasu.
Stephen - jak Thor znowu rozwalił mu pół Sanktuarium przez przyzwanie swojej "parasolki",Loki stworzył za pomocą iluzji krzesło na którym chciał usiąść, a ty na domiar złego ,razem z Wongiem, śmiałaś się z tego wszystkiego do łez.
Wade - gdy po raz trzeci tego dnia odmówiłaś mu seksu "bo jesteś zajęta czymś ważniejszym".
Deadpool: Dlaczego po raz kolejny robicie ze mnie niewyżytego seksoholika!?
Daryl: Bo może nim jesteś?
Deadpool: Fuck you bitch!
Daryl: Fuck you too!Negan: ┬┴┬┴┤(・_├┬┴┬┴
... okay...
CZYTASZ
Avengers Preferencje
Random❗❗UWAGA❗❗ Poniższe opowiadania zawierają treści nieodpowiednie dla typowych fangirlów nie potrafiących obrażać swoich ulubionych bohaterów. Nasze postacie późno się zakochują, są chamskke, cyniczne i zapominają o rocznicach. Występują liczne wulgary...