Steve - stare, dobre i tradycyjne metody mamy Capa ^^ Na przeziębienie sok z cebulki, na ból gardła mleko z miodem i chleb z czosnkiem na odporność.
Ps. Ma gdzieś że nie chcesz jeść czosnku 😉Tony - standardowy tekst czyli "Właź do zbroi. FRIDAY! Co jej jest?" A reszta to tylko leki albo grzanie się w wyrku.
Bucky - on nigdy nie wie co zrobić jak jesteś chora/przeziębiona. Zaczyna trochę "panikować", zdecydowanie przesadza wtedyz troską o ciebie i nie pozwala Ci wyjść z łóżka. Mówiąc to mam na myśli że leżysz pod 2 warstwami kołdry, kilkoma kocami i na tonie poduszek, a na wszystkisz szafkach, półkach, i blatach leży paczka chusteczek.
Sam - on upewnia się, że pójdziesz do lekarza i bedziesz stosować się do jego zaleceń. W takcie okresu twojej choroby robi ci jedzonko, dba żeby ci się nie nudziło i nie utopiła się w rosnącej górze chusteczek
Bruce - bada Cię i robi co trzeba. Tyle w temacie xD No i kupuje ci jakieś słodkości żeby nie było, że jest jak zwykły lekarz.
Pietro - to on się ciebie pyta co ma zrobić żeby ci pomóc, bo w końcu to ty się na tym znasz a nie on. W razie potrzeby może przynieść ci to czego chcesz/potrzebujesz ( w granicach rozsądku xD torebki Diora ci nie przyniesie xD ) albo nawet zabrac Cię na rękach do lekarza.
Clint - mode kochana mamusia on. Ty nawet nie kwinisz placem, bo on się wszystkim zajmie... O ile nie jest wtedy na misji, bo jak jest niestety zostajesz z tym sama... No nie tak do końca sama bo masz przy sobie jego dzieci a z nimi ich nianię i Lokiego więc w sumie zawsze masz kogoś to towarzystwa i ewentualnej pomocy.
Thor - Bóg piorunów bardzo się o ciebie troszczy i zawsze namawia Cię na wizytę u lekarza, ale jeśli to zwykłe przeziębienie albo coś niegroźnego to dba o twoje ciepło,wygode i robi Ci jego popisowy rosołek ( w końcu lekcje z dziewczyną Lokiego dały jakies rezultaty).
Loki - Jelonek nie jest przyzwyczajony do ziemskim chorób a jego układ odpornościowy mimo bycia Jotunem jest dość słaby więc jeśli ty jesteś chora to on na pewno też. Oboje siedzicie na kanapie albo w łóżku, wtuleni w siebie oraz w kocyk i oglądacie przeróżne filmy. Magia Lokiego NIE leczy chorób a wasze zwalczanie choroby opiera się na twojej wiedzy i tylko jeśli sprawa jest bardzo poważna to ty idziesz do lekarza a Loki do dr.Bannera (wyobraźcie sobie go u rodzinnego 😂).
Peter - jako, że nie ma wiedzy potrzebnej do kompleksowej pomocy namawia na wizytę u lekrza i nie ważne czy to coś poważnego czy zwykły kaszel przynosi Ci rzeczy, które poprawią twoje samopoczucie lub uśmierzą ewentualny ból ( rzeczy typu środki przeciwbólowe, ciepłe skarpetki, czekolana itp. to standard).
Stephen - kiedy zwrócisz sie do niego o pomoc doktorek zawsze rzuci tekstem "[Y.N.] jestem chirurgiem a nie jakimś tam zwykłym lelarzem"
.
..
...
Ale i tak wie co trzeba zrobić xD mimo jego zrzędliwości to dobry doktorek 😂 on bada, pelerynka zapewnia ciepełko a Tony kupuje leki (niestety magowie z kamartacz nie mają milionów ma koncie)Wade - rosół z proszku,owijanie mesiatymi kocykami i rzucanie w ciebie chusteczkami zamist podejście i podanie ci ich to typowy Deadpool podczas twojej choroby.
CZYTASZ
Avengers Preferencje
Acak❗❗UWAGA❗❗ Poniższe opowiadania zawierają treści nieodpowiednie dla typowych fangirlów nie potrafiących obrażać swoich ulubionych bohaterów. Nasze postacie późno się zakochują, są chamskke, cyniczne i zapominają o rocznicach. Występują liczne wulgary...