- Kivel beszélsz már megint Yoongi? - kérdeztem telefonjára vigyorgó haveromat.
- Tae-val - válaszolt mosolyogva.- Látom összebarátkoztatok rendesen - kuncogtam. Nem voltam féltékeny, hogy Tae Yoongival lassan többet beszél mint velem. Sőt, mivel Yoongi állandóan vigyorog miközben vele beszél szurkolok is nekik. A csoportban is olyan jól elvannak, meg Tae is szokott Yoongi-ról áradozni, hogy milyen jókat szoktak beszélni stb.
- Igen. Persze, hogy összebarátkoztunk! Olyan kedves, vicces, jófej és olyan aranyos a kis pofija! - áradozott szőke barátom Tae-ról álmodozva. Én csak egy huncot mosolyt küldtem felé.
- Most miaz? - nézett rám furán.
- Seeemmiii~ - újra kérdőn nézett rám. - Csak olyan édes amit mondasz Tae-ról.
- Mert ez az igazság! - vágta rá.
- Tetszik nekeeeed~
- Te olyan hülye vagy Kook! - nézett rám mérgesen.
- Nyugii - kuncogtam, közben feltartottan védekezve két kezem. - Ő is szokott ám rólad beszélni!
- Mit?? - a harag eltűnt, kíváncsiság váltotta fel.
- Hát hogy olyan aranyos vagy velee, hogy olyan jókat tudtok beszélnii. - Yoongi erre csak elmosolyodott majd újra telefonját kezdte bámulni.
- Na nem zaklatlak hős szerelmes! - megveregettem a vállát majd arrébb mentem.
...
Mivel nyár van, a szüleimmel elmegyünk nyaralni, ráadásul nekem egy kedvező helyre, Pekingbe. Tae-nek még nem szóltam erről, nem tudom, hogy elmondjam-e neki, vagy beszéljek a szüleivel és lepjem meg.
Átmentem Yoongi-hoz, hogy megkérdezzem erről.
Bekopogtam barátom albérlete ajtaján, amit a szőke fiú hamar kinyitott.- Kookie? Hát te? - kérdezte.
- A véleményedet szerétném meghallgatni.
- Mégis miről? - kérdezte, majd beinvitál lakásába. Leültünk a kanapéra.
- Szóval az van, hogy anyáékkal megyünk Pekinbe, és nem tudom, hogy elmondjam-e Tae-nak, hogy megyünk, vagy beszeljek a szüleivel és lepjem meg. - Yoongi sokkoltan nézett rám.
- Te mész Pekingbe? - kérdezte egy lassan.
- Igen. - mondtam vigyorogva. - Hát nem szuper?
- De...az... - mondta tarkóját vakargatva.
- Jajj Yoongi... Tudom, hogy neked sokat jelent Tae, még ha nem is mondod. Mindíg vigyorogsz mikor vele beszélsz meg olyan csodálattal beszélsz róla. Ha tehetném vinnélek magammal. - Yoongi beletörődve bólintott egyet.
- Szerintem mond el neki. Csórikám szívinkfartust kapna ha egyszer csak ott állnál az ajtója előtt.
- Igazad van... - mondtam.
- Mikor mentek?
- 1 hét.
- Annyi idő alatt talán fel tudja dolgozni, hogy találkozni fogtak. - mondta kuncogva.
- Ennyire ismered vagy csak rámondod? - kérdeztem mosolyogva.
- Ismerem... - újra rámosolygtam.
Még beszélgettünk és kb. 1 óra múlva újra otthon voltam. Az volt az első, hogy ráírok Tae-ra.
Kookie: Oooo Taeeeeee 🤗🤗🤗🤗🤗
YOU ARE READING
Chat Love [TaeGi]
FanfictionSzámít egy kapcsolatban a távolság? Számít az, hogy még sohasem találkoztak? Nekik nem. Nekik csak az számít, hogy szeressék egymást.