Hyung: Taee~
13:42Hyung: Babaa~~
13:50Hyung: TaeTae mivan veled?
14:13Hyung: Baba...?😔
14:27Hyung: Hol vaaaagy??
14:54Hyung: Remélem minden rendben...
16:05...
- Szerinted ezek normálisak?! - háborogtam a mekis asztalán ülve
- Tae...nyugi - nevetett Jackson. Igen, ő az a srác az otakus csoportból. Kiderült, hogy ő is Peking-ben él. Megbeszéltünk egy talalkozót. Nagyon vicces, jófej, dilis gyerek. Bírom a fejét.
- De nem elpofáztuk neki mindketten, hogy elvitelre szeretnénk?!?! Erre bazmeg rárakja azt a két nyomott szendvicset ERRE A SZAROS TÁLCÁRA!!!
- Tae...nyugi már!! Igen fogyatékosak, de nyugi - nevetett tovább Jackson.
- De nem nyugi!! Én egy szaros padon akartam enni miközben zenét hallgatunk!! Itt meg mindenhol emberek. Ew.
- Itt is meg lehet enni.
- De baszki. Ez mi? Nem feleltek meg a vevő kérésének!
- Pereld be őket.
- Az lesz!!
Hyung: Tae...???
16:56- Komolyan mondom Tae...neked olyan nagy problémáid vannak...
- Oh...ez semmi...
Hyung: Mivan veled?
16:57- Miért?
- Áh semmiség... - nem akartam ezzel a távkapcsolatos dologgal fárasztani.
- Hát jó... - mondta egy sóhajjal, majd ránézett az órájára. - Ooo már öt óra. Sajnos mennem kell... majd írok! Szia Tae~ - intettem neki, majd lelépett.
Elővetten a telefonom, és megláttam, hogy Yoongi-tól van 5 nem fogadott hívásom és 7 üzenetem. Rohadtul elfelejtett neki szólni, hogy ma találkozok Jacksonnal. Kicsit levert a víz, mivel megijedtem mit fog írni arra, hogy egy másik fiúval voltam. Eszem ágában sincs megcsalni Yoongi-t, egyszerűen kiment a fejemből, és már szarul érzem magam. Valyon mit fogok ha elmondom neki...TaeBaba: Sziaa~
Hyung: TAETAE!!!!😱😱
Hyung: MI VOLT VELED?!?!🧐
Hyung: MIÉRT NEM ÍRTÁL?!?😠
Hyung: Tudod mennyire aggódtam???😭TaeBaba: Nagyon nagyon nagyon nagyon sajnálom!!!😖😖😖
Hyung: Hol voltál?
TaeBaba: Tudod van az az otakus csoport ahol összehaverkodtam Kook al. És volt benne egy Jackson akiről kiderült hogy Pekingben él. Szóval megbeszéltünk mára egy találkát.
Hyung: És én erről miért nem tudtam?
TaeBaba: Kurvára elfelejtettem szólni neked fasztudja miért. Egyszerűen kiment a fejemből.
Hyung: ...
TaeBaba: Annyira sajnálom 😭😭😭
Hyung: Aha.
TaeBaba: Nem történt semmi!!! Csak egy barát!!
Hyung: Uhum.
TaeBaba: Yoongi kérlek...
Hyung: Hogy néz ki?
TaeBaba: Miért?
Hyung: Csak érdekel kivel voltál ma.
TaeBaba: Hyung...ne csináld már.
Hyung: Hogy néz ki??
TaeBaba: Aish Yoongi...
TaeBaba:
Hyung: Aham...jól néz ki...
TaeBaba: Há'biztos. Engem ugyan nem érdekel.
Hyung: Ok.
TaeBaba: Életem ne csináld máár!! Csak egy barát!!
Hyung: Mit csináltatok?
TaeBaba: ...sétálgattunk, nézelődtünk boltokban meg beültünk a mekibe.
Hyung: Uhum.
Min YoonGi fogadta a hívásod.
- Igen...?
- Yoongi ne csináld már ez!
- Mit?
- Ezt a féltékenykedést!
- Tae...most őszintén, egy elég helyes fiúval voltál kettesben egész nap, amiről én nem tudtam. Komolyan azt mondod, hogy ne vegyem a szívemre.
- De, megértem! Borzasztóan sajnálom! Ne haragudj!!
- ...
- Yoongi?
- Miért nem vagy itt?
- Életem...
- Annyira rohadtul szarul esik, hogy nem tudunk találkozni. Ott van ez a Jackson gyerek, aki mostmár akkor lát amikor akar! A szívem majd meg szakad, hogy én szerelmes vagyok beléd, mégse tudunk személyesen találkozni!!
- Yoongi... tudo-
- Bármit megtennék, azért, hogy találkozzunk! Érted?! Bármit!! És ne tudd meg, hogy mennyit sírtam éjszakénként emiatt!
- Yo-yoongi...
- Annyira...fáj...
- Nekem is...de így kurva jó, hogy a szaros mekiben megsirattál...
- Miért nem vagy itt?
- Életem...én...aish...
- Meg akarlak ölelni, meg akarlak csókolni, hallani akarom élőben azt a csodálatos hangodat!
- Találkozni fogunk, ígérem.
- És mikor jutunk el oda?? Majd ha betöltöd a 18-at?
- Lehet! Úgyis mindjárt itt van!
- Egy vagyonba kerül...
- Mert az engem annyira érdekel...
- Ne legyél hülye...
- De az vagyok! Te azt mondtad bármit megtennél annak érdekében, hogy találkozzunk! Én meg is fogok.
- De ez nem fer...nekem ott az egyetem és amellett nem tudok dolgozni...
- Ne érezd magad rosszul. Te foglalkozz a tanulmányaiddal, és semmi mással. Max velem egy icipicit...
- Hogy lehetsz ennyire jószívű Kim TaeHyung...?
- Ilyen vagyok...
- Egy csoda vagy...
- Dehogy...
- De. Tökéletes vagy.
- ...
- És nem lehetsz az enyém...
- Dehát már a tied vagyok hyung. Csak még nem érkeztem meg.
- Várok rád baba.
- Sietek életem.
ESTÁS LEYENDO
Chat Love [TaeGi]
FanficSzámít egy kapcsolatban a távolság? Számít az, hogy még sohasem találkoztak? Nekik nem. Nekik csak az számít, hogy szeressék egymást.