5💬

1.5K 124 19
                                    

Az a két hét, amit Kook itt töltött gyorsan elment. Nagyon fura volt vele talákozni. Értelem szerűen jó értelemben. Ma mentek vissza, de már hiányzik. Yoongi-val ezekben a hetekben kevesebbet beszéltem, de ő ezt megértette. Most, hogy találkoztam Kook-al, mégjobban találkozni akarok Yoongi-val. Nem tudom miért.

...

Hyung: Máris hiányzik Kook, igaz? 😕🙁

Tae: Igen 😭

Hyung: Ő is itt siránkozott nekem hogy "hát taeeee" xD

Tae: Aww xDD

Hyung: Én el se mennék.

Tae: ?

Hyung: Ha elmennék hozzád nem is jönnék vissza. Max veled.

Tae: Hyuuung 😭😭😭💜💜💜

...

Ma jött haza Kook a Pekingi utazásából. Őszintén szólva, féltékeny vagyok. Azért mert ő meg tudta ölelni őt, én meg nem. Igen, ők már régebb óta ismerik egymást, ez tény. Viszont én szeretem Tae-t. Szerelmes vagyok belé az istenit. Erről viszont senki nem tud. Kook-nak nem merem elmondani mert ő elmondja Tae-nak.
Tae-nak meg mégannyira se merem. Félek, hogy azután nem tudna velem úgy beszélni mint azelőtt. Mégiscsak egy vallomásról van szó.

  - Yoongi... Jól vagy...?

  - Persze, miért ne lennék?

  - Dehogy vagy jól...Yoongi, tudom, hogy nagyon találkozni akarsz Tae-val és tudom, hogy most legszívesebben levernél engem merthogy én találkoztam vele. Tudom hogy nem vagy jól!

  - Honnan veszed ezt? Igen, találkozni akarok Tae-val, de jól vagyok. Kook, nem kell aggodalmaskodnod.

  - Akkor mond el neki, hogy szereted.

  - Na ezt honnan veszed? Honnan veszed, hogy szeretem?

  - Yoongi, ne nézz hülyének!

  - Nem nézlek annak, nem vagyok szerelmes belé.

  - Magadnak is ezt mondod?

  - Igen!

  - Yoongi, ő háttérképed! Ha nem vele beszélsz akkor róla beszélsz.

  - Ez nem jelent semmit.

  - Tudom, hogy szereted csak félsz elmondani.

  - Ez...ez nem igaz...

  - Yoongi...

  - Oké, szeretem! És?? Úgyse működne...

  - Aish...mond el neki!

  - Dehogy mondom, hülye vagy?!

  - Miért nem?

  - Mert nem működne, mellesleg, sose találkoztunk!

  - És?!

  - Mi és? Lehet egy pedofil.

  - KÉT HETET VELE VOLTAM BAZMEG!!!

  - Ssshh...

  - Írj rá!

  - Nem! - azzal a lendülettel kikapta Kook a kezemből a telefont majd belelépett Tae chat fejébe.

Hyung: TAE

  - TE NORMÁLIS VAGY?!

Tae: Szia hyung ^^

Chat Love [TaeGi] Onde histórias criam vida. Descubra agora