26👀

718 80 3
                                    

Nosh a legelején le szeretném szögezni, hogy nem vagyok orvos. Nem értek ezekhez szóval nagyon sajnálom ha valami orbitális faszságot írtam xd dehát... Ez csak egy ff. Itt Bármi, ismétlem BáRmI megtörténhet :)
(ha most azt hiszitek hogy valami nagy storym van emaitt a BáRmI megtörténhet miatt, sajnálom, de nincs xd)
Illetve ez egy nagyonnagyon rövid rész lett ami miatt elnézést kérek, de úgy gondoltam egy rövid rész elég lesz ahhoz hogy megtudjátok mi baja van Tae nak.
Jó szórakozást ehhez a foshoz ^^


  - Hát... Régebben voltak rohamaim... Ilyen tipik fáj a szívem, nem kapok levegőt, szédülök... Először azt hittük valami allergiám van, viszont amikor megvizsgáltak kiderült, hogy nagyon nem allergia okozza a rohamaim... Valami baj van a szívemmel és emiatt. A legutóbbi rohamom kb. 7-8 éve volt, és amikor elmentünk vizsgálatra, azt mondták, hogy nagy valószínűséggel minden rendben van, viszont ha újra rohamom lesz azonnal műteni kell, mert ha nem műtenek meg akkor száz százalék, hogy belehalok. Szóval a műtétre volt félretéve... - magyaráztam barátomnak, aki nagy, kikerekedett szemekkel nézett engem.

  - Tae... - nyelt - Annyira idióta vagy...! Baszki... Hát... Mivan ha újra rohamod lesz és nem lesz pénz a műtétre, és elveszítelek téged?! Tae, ez kurvára nem játék! Nem csak egy kocsira tettél félre, ez az életed mentette volna meg! De így, ho--

  - Yoongi... - szakítottam félbe - Nem lesz semmi baj. Nagyon rég volt rohamom, már egészen biztos, hogy nem is lesz.

  - Ezt mégis honnan tudod?! Lehet visszajön vagy valami!

  - De nem fog. Minden rendben van. - mondtam neki nyugodtan. Igazából rohadtul nem voltam nyugodt. Pár napja újra elkezdett szúrni a szívem szóval igen, kurvára félek, hogy ismét rohamom lesz. Viszont hogy elkezdett szúrni, nem mondtam senkinek. Anyáéknak se. Lehet felelőtlen döntés volt...

  - És mi van ha nem, Tae? - kérdezte könnyeivel küszködve. - Nem fogom túlélni ha elveszítelek, érted?

  - Nem fogsz elveszíteni. - válaszoltam, majd megpusziltam a homlokát. Mind eközben próbáltam leplezni a fájdalmam amit a szívem okozott.

Chat Love [TaeGi] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant