15👀 (+18)

1.4K 104 6
                                    

~December 30

Ma van Tae szülinapja amire rohadtul nem készültem mivel nem tudtam, hogy jön, így Kook-al kellett elintéztetnem az ajándékot. A tortát közösen, hatan fizessük így azzal nem lesz gond. Mivel Tae már 18 egy különleges tortával készültünk neki. Szivárványos lesz benne a piskóta, a teteje pedig egy kép hétünkről. Így nem tűnik olyan különlegesnek, viszont Tae azt mondta, hogy neki mindíg olyan unalmas tortája volt, semmi különleges. Az ajándék pedig egy -pontosabban kettő- nyaklánc lesz. Félszív alakú, amibe bele van vésve a dátum amikor összejöttünk. A másik fele természetesen az enyém lesz. Tae már régóta rágja a fülem, hogy vegyünk ugyan olyan nyakláncot. Ki is nézett a neten egy aranyosat, viszont inkább nemet mondtam rá, vártam a pillanatot, hogy mikor megcsináltatom a nyakéket oda is tudjam neki adni. Amikor már itt volt Tae, akkor is mondta, hogy vegyünk, arra meg azt mondtam, hogy majd a szülinapjára.

Tae még édesen szuszog mellettem a karomat ölelgetve. Én már egy ideje fent vagyok, szóval tudok gyönyörködni szerelmemben.
Mikor elkezdett ébredezni egyből nyomtam egy lágy puszit a fejére, nyújtózkodott egyet, majd felült és ajkaimra hajolt. Én habozás nélkül viszonoztam a csókot, közben én is felültem Tae-val szembe. Derekára helyeztem kezeimet, míg Tae a nyakamon pihentette kezeit. Egy kis idő után sajnos el kellett válnom tőle levegőhiány miatt.

  - Jóreggelt szerelmem. - köszöntött miközben tarkómat cirógatta.

  - Jóreggelt baba. - köszöntem neki én is, közben közelebb húztam magamhoz, pontosabban be az ölembe. - Tudod milyen nap van ma, ugye? - kérdeztem tőle vigyorogva, mire ő csak megrázta a fejét. - Hát harmincadika! - mondtam neki kuncogva.

  - Ooohhh ma születtem! - világosodott meg.

  - Igen. Ma van 18 éve annak, hogy megajándékoztad a világot saját magaddal. - mondtam lágyan mosolyogva.

  - Aaaawww Yoongiiii~~ - olvadozott ölemben Tae.

  - Mára nem igazán terveztem semmit, hiszen amióta itt vagy azzal nyaggatsz, hogy maradjunk itthon lustálkodni. Szóval ha gondolod itthon maradhatunk lustálkodni.

  - Uuuuu~ oké! De délután azért elmegyünk  abba a cuki kávézóba?

  - Amit csak szeretnél. Ez a te napod, azt csinálom amit te mondasz. - Tae válasza erre egy pimasz mosoly volt, amitől egy kicsit megilletődtem.
Tae kuncogva kimászott az ölemből majd ledőltött az ágyra és felém térdepelt. Összekulcsolta ujjainkat a fejem fölött, majd ajkaimra hajolt amit lágyan falni kezdett. Én egyből viszonoztam. Egyre hevesebben keztük falni egymás ajkait, amit Tae meg is szakított. Elengedte kezeimet, megtámasztotta magát az ágyon egyik kezével, másikkal benyúlt a pólóm ála, ajkaival pedig a nyakamat kezde puszikkal elhalmozni. Én tetteire jólesően sóhajtoztam és Tae tarkójánál pihentettem egyik kezem amivel néha meghúztam Tae puha tincseit, másikat a hátára tettem. A kis kanos a nyakamról átvándorolt a kulcscsontomra, amit csókolgatni, néhol szivogatni kezdett. Cselekedeteire a válaszom jóleső sóhajok, néha apró nyögések voltak. Megelégeltem Tae-n a pólót, amit le is kezdtem hámozni róla. Ő észrevette a próbálkozásom, szóval elvált kulcscsontomtól, és levette magáról a pólót amit ledobott a földre, utána rólam is lehámozta a pólót amit a sajátja mellé dobott. A póló levétel után újra a nyakamra hajolt, csak most a másik oldalt vette kezelésbe. Nekem már a gyatyám egyre szűkebb volt, hiszen Tae borzasztó jól csinalta amit csinált. Már-már szenvedtem alatta, mikor Tae észrevette ágaskodó tagomat. Felült a csípőmre, pont úgy, hogy tagom előtte legyen. A boxeren keresztül maszírozni kezdte azt, én pedig nyögdécseltem alatta, markoltam az alattunk lévő lepedőt, alsó ajkamat beharpva csaptam hátra fejem. Tae elkezdte lehámozni rólam az alsómat amit szintén ledobott a földre, majd magáról is lehámozta boxerét. 2 ujját benyálazta, majd belém helyezte, mire én egy borzasztó nagyot nyögtem. Ujjait ki-be kezdte mozgatni, közben én nőket megszégyenítő hangokat kezdtem el kiadni. A két ujja mellé csatlakozott a harmadik is, mire én nagyobbakat kezdtem nyögni. Kihúzta belőlem ujjait, majd helyettük tagját tette be. Én még mindíg nőket megszégyenítő hangokat adtam ki, Tae pedig rámarkolt tagomra amit huzogatni kezdett, közben ringatta a csípőjét.
......Tae még lökött párat majd elment, kihúzta belőlem tagját majd pihegve mellém dőlt. Én vörös arcomat takargatva próbáltam szabályozni levegővételemet. Ahogy hallottam Tae is próbálta rendezni vonásait. Mikor már fogjuk rá rendben volt a levegővételem szóra nyitottam ajkaim.

Chat Love [TaeGi] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang