Gondoltam...nem...nem gondoltam, tudtam, hogy ez fog történni. Tudtam baszki, kurvára tudtam!
Remegve belesóhajtottam a telefonba, és meg akartam szólalni. Mondani akartam, hogy megértem, de Yoongi újra megszólalt.- Viszont tudom, hogy egy idióta vagy, aki képes sok faszságra. Nem tudok neked megbocsájtani, Tae, sajnálom. Viszont nagyon szeretlek és köszönöm, hogy elmondtad. Nem is haragszom rád...csak csalódtam egy kicsit. - mondta nyugodtabb hangon.
- Akkor ugye nem szakítunk? - kérdeztem reményekkel teli hangon.
- Dehogy szakítunk te idióta fasz... - mondta kuncogva, de sírt, remélem ezek már örömkönnyek...én is sírni kezdtem, persze az örömtől.
- Annyira, de annyira szeretlek Yoongi, és nem is várom, hogy ezt megbocsájsd a faszságom! - mondtam pityeregve.
- Én is szeretlek Tae. - mondta, hangján pedig érezni lehetett, hogy mosolyog.
- Le kell tennem... majd később felhívlak, oké?
- Rendben...szia baba.
- Szia életem. - azzal le is tettem, majd ledobtam az ágyra a telefont, majd Jackson nyakába ugrottam.
- Köszönöm Jackson! - motyogtam a vállába, mire ő csak felkuncogott és megveregette a hátam.
- Mit is köszönsz? - kérdezte.
- Hogy mondtad, hogy hívjam fel. - válltam el tőle.
- Hát idefigyelj, ha megint egy idióta pöcs lettél volna ismét, csak rosszabb lett volna a helyzet. Szóval magadnak is köszönheted. - mondta lágyan mosolyogva.
- Magamtól nemhiszem hogy felmertem volna hívni. - vallottam be szégyenlősen.
- Aish Tae... hogy szopna le egy ebolás eszkimó... - mondta komolyan hangon, mire én csak felkuncogtam.
...
- De ha megint bántani mer téged leverem! - mondta íríszeit enyémbe fúrva.
- Te se tudod őt bántani Kook... - mondtam lágy mosollyal az arcomon.
- Az igaz...de akkor is! Egy fa-
- Igen egy fasz volt...
- Remélem nem lesz több ilyen.
- Nem lesz. - mondtam magabiztosan, Kook válasza erre csak egy kérdő pillantás volt. - Elmegyek Kínàba.
- Mit csinálsz? - emelte fel a hangját.
- Nem véglelgesen. Nyáron, és ha minden jól megy hozom magammal Tae-t is, hogy ideköltözzön. - mondtam JungKook-nak a haditervet.
- Ooooo értem! Ez jó! Szólsz neki előtte? - kérdezte miutàn egyetérett velem.
- Nem. Kölcsön kenyér visszajár, ha már ő szívrohamot okozott nekem azzal, hogy csak úgy betoppant, akkor most én jövök.
...
Hyung: Ráérsz?
TaeBaba: Igen💜
TaeBaba: Jól vagy?💜Hyung: Igen...hallottam, hogy Kook mondta, hogy mit csinàltam...ne aggódj, nem olyan nagy cucc. Lefertőtlenítettük és bekötöttük. 😙
TaeBaba: Akkor jó ha nem olyan sújos... annyira sajnálom💜
Hyung: Felejtsük el, oké?
TaeBaba: Hogy tudnám elfelejteni ezt?💜
Hyung: Próbáld meg kérlek.
TaeBaba: Rendben...💜
Hyung: Tae...?
TaeBaba: Igen?💜
Hyung: Kecske.
TaeBaba: ?💜
Hyung: Szóval minden üzenethez raksz szivecskét? XD
TaeBaba: Igen💜
Hyung: Kisszivem💜
TaeBaba: ^^💜
————————————————————
Nem szoktam részekhez írni de most írok bíkóz mer mér ne. Szóval olyan rohadt kedves vagyok hogy összerittyentettem 2 -szerintem- vállalható részt szóval SZÍVESEN!
És mivel sajnos itt a suli, kevesebb rész lesz szerintem, közben ki tudja, lehet a sok anyag meghozza az ihletet. Remélem tetszett ez az 1 órában 2 rész, kitudja lehet többször lesz ilyen időhány miatt.
Köszönöm a vote-okat és a kommenteket 💜💜☺️
!!!KERÜLJÉTEK AZ EBOLÁS ESZKIMÓKAT!!!
YOU ARE READING
Chat Love [TaeGi]
FanfictionSzámít egy kapcsolatban a távolság? Számít az, hogy még sohasem találkoztak? Nekik nem. Nekik csak az számít, hogy szeressék egymást.