23 pt.2 💬

695 75 7
                                    

Nem igazán tudtam megszólalni, csak bámultam a telefon képernyőjét, a könnyeimmel nem törődve. Anyáék nem tudták, hogy mivan, kérdezgettek, de továbbra se tudtam megszólalni, így csak megmutattam a beszélgetést.

- És akkor most mi lesz? Véglegesen odamész? - kérdezte kicsit lehangoltan anya.

- Igen. - válaszoltam tömören.

- De hisz még az érettségi eredmények sincsenek meg! Meg a ballagás?

- Akkor elmegyek érte, és mikor felépül visszajövünk.

- Tae, biztos vagy te ebben? - nézett rám aggódan apa.

- Igen. Teljesen biztos.

- Azt tudod te hogy ez nem kis pénz?

- Tudom. De ami félre van téve...

- Tae, ahoz a pénzhez nem nyúlsz! Ezt verd ki a fejedből! - válaszolt kicsit mérgesen anya.

- De ha elkezdek dolgozni akkor az a pénz egyből oda megy!

- TaeHyung, ezen a napon írtad az érettségit, még több mint egy hónap mire a kezedben lehet! Mégis mikorra fog összegyűlni annyi pénz?!

- De úgyse fog történni semmi! Ha eddig nem történt nem is fog!

- Ezt nem tudhatod! Megmondta az orvos, hogy akármikor lehet rohamod!

- Tíz éves voltam! Azóta màr rég lett volna nem gondolod?

- Akkorsem nyúlsz ahoz a pénzhez!

- Anya, felnőtt ember vagyok, azt csinálok azzal a pénzzel amit akarok!

- Nem csinálhatod ezt TaeHyung!

- YoonGi-ról van szó szóval elhiheted hogy nem érdekel!

- Tudom, hogy YoonGi-ról van szó de akkor sem nyúlsz ahoz a pénzhez!

- SeoYoon... Tae-nak igaza van. Ha eddig nem jelentkezett nála semmi nem is fog. - fogta meg apa anya vállàt.

- És ha igen? Az a pénz a műtétre van!

- Seo, nyugodj meg.

- Nem. Ahoz a pénzhez nem nyúlhatsz TaeHyung! Sajnálom.

- Nem. Érdekel. Akkor max meghalok. És?! Egy emberrek kevesebb. - mondtam, majd elindultam a kocsi felé, ezzel le is zárva a vitàt. Még hallottam anyàm gecinagy sóhaját, meg apám nem olyan gecinagy sóhaját.

Megálltam a kocsi mellett, majd mikor anyáék is ideértek, megálltak előttem.

- Tae... - szólalt meg két sóhaj között anya. - Ne mondd azt, hogy max meghalsz...ez nem így megy... - erre csak megforgattam a szemem. - De igazad van. A te pénzed. És ha eddig nem jelentkezett semmi akkor nem is fog...

- Köszönöm... - mondtam, majd beültem a kocsiba.

Chat Love [TaeGi] Where stories live. Discover now