TOC ^^1

5.4K 272 5
                                    


" Tears of Cherry "

Episode _1

" ဒီေနရာဆို မင္းနဲ႔အေတာ္ပဲ မဟုတ္လား ခ်န္းေယာလ္ "

ဆယ္ဟြန္း  စကားေၾကာင့္ ေရာက္ေနေသာ ေနရာကို မ်က္စိေဝ့ၾကည့္လိုက္မိသည္....

ပင္လယ္ကမ္းစပ္ ေတာင္ကုန္းေပၚ႐ွိ ေ႐ွးဆန္ဆန္အိမ္ႀကီးတစ္လံုး...
ေတာင္ကုန္းေပၚ တည္ေဆာက္ထားတာေၾကာင့္ ငံုၾကည့္လိုက္ရင္ ေခ်ာက္က နက္နက္...

အိမ္ႀကီးက ေတာ္ဝင္ဆန္ပံုရၿပီး ခမ္းနာေသာ္လည္း အေတာ္အတန္ အိုေဟာင္းေနေလၿပီ...

အိမ္၏ အေ႐ွ႕တြင္႐ွိေနေသာ ခ်ယ္ရီပင္ႀကီးသည္လည္း ထူးဆန္းစြာ ေက်ာက္ေပြးေတြတက္ေနပံုေထာက္ရင္ အသက္ႀကီးေနၿပီး ႏွစ္ခ်ိဳ႕ေလာက္ေလၿပီ....သို႔ေသာ္ ခ်ယ္ရီတို႔က ပြင့္ေနသည္မွာ တစ္ပင္လံုး ေဝေနေလသည္...

တစ္ခုေကာင္းသည္ကား...ဆိတ္ၿငိမ္ေသာ ပတ္ဝန္းက်င္ ႐ွိျခင္းပင္....

မိမိသည္ Documentary Director တစ္ဦးျဖစ္သည့္ အားေလ်ာ္စြာ လူသူအေရာက္အေပါက္နည္းေသာ ေဒသမ်ားကို လွည့္လည္ ကုန္ၾကမ္းစုကာ...႐ိုက္ကူးရန္ နီးသည့္အခါတြင္ေတာ့ အဖြဲ႔သားမ်ားကို ေခၚယူၿပီး မွတ္တမ္းတင္ေလ့႐ွိေသာ္လည္း.... အခ်က္အလက္ စုသည့္အခါတြင္ေတာ့ တစ္ဦးတည္းသာ စုေဆာင္းတတ္သည္ေၾကာင့္...  ေအးေအးေဆးေဆး တည္းခိုႏိုင္မည့္ ေနရာအား ေက်ာင္းဆရာလုပ္ကာ ေဒသခံျဖစ္ေနသည့္ ငယ္သူငယ္ခ်င္း  ဆယ္ဟြန္း ကို ႐ွာခိုင္းရျခင္းပင္....

ဒီေနရာေလးကား မဆိုးလွ အဆင္ေျပမည့္ပံုေပၚေလသည္...

" Gomarwow ဆယ္ဟြန္း  ah... အဆင္ေျပမယ့္ပံုပါကြ...."

" အင္း...ေတာ္ပါေသးရဲ႕ကြာ မင္းက ဇီဇာေၾကာင္တတ္လို႔ စိုးရိမ္ေနတာ...ဒါဆို ငါျပန္ဦးမယ္ ေက်ာင္းခ်ိန္႐ွိလို႔...နက္ျဖန္ အေျခအေန ငါလာၾကည့္ေပးမယ္.."

"Arrasaw... ေကာင္းေကာင္းျပန္ပါ ေက်ာင္းဆရာႀကီး...."

လက္ျပရင္း စက္ႏႈိးထြက္သြားေသာ ဆယ္ဟြန္း  ၏ ကားေလး မ်က္စိတစ္ဆံုး လိုက္ၾကည့္ၿပီးေလေတာ့ အထုပ္အပိုးေတြ ေနရာခ်ရျပန္သည္...

လူမေနတာ ၾကာသည္ထင္ရေသာ္လည္း ဖုန္တို႔ကား တစ္စက္မွ ႐ွိမေန ပစၥည္းအသံုးအေဆာင္မ်ားအား အဝတ္ျဖဴတို႔ျဖင့္ ဖုံးထားေလသည္...

" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]Where stories live. Discover now