" Tears of Cherry "
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Episoode ~ 3အဖိုးအိုေပးလိုက္ေသာ ထိုအဖိုး၏ အဖြားျဖစ္သူ ျပဳစုထားသည့္ " ခ်ယ္ရီစံအိမ္ေတာ္မွတ္တမ္း " စာအုပ္ကုိ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ စဖြင့္ၾကည့္မိရာက... စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းေသာ ျဖစ္ရပ္မွန္ဇာတ္လမ္း ဆီ ေမ်ာပါသြားခဲ့ရသည္...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
၁၈၆၈ ခုႏွစ္ ၊ ေမလ ၆ ရက္ ၊ " ခ်ယ္ရီစံအိမ္ေတာ္.....
ေျဗာင္သခင္ႀကီး၏ သားငယ္ ၊ တစ္နည္းအားျဖင့္ သားအရင္းျဖစ္သူ သခင္ေလး ေျဗာင္ဘတ္ဟြၽန္း၏ ေမြးေန႔ေပမယ့္ စံအိမ္ေတာ္အတြင္း လူေတြဟာ ပ်ားပန္းခတ္မွ် လႈပ္႐ွားေနၾကသည္...
ေမြးေန႔႐ွင္သခင္ေလး၏ အႀကိဳက္ ခ်ယ္ရီပန္းတို႔သည္လည္း အိမ္ေတာ္အတြင္း ေနရာအႏွ့ံ အလွဆင္ထားေလသည္...
ဂုဏ္သေရ႐ွိ ပုဂၢိဳလ္ေတြ လာမယ့္ ဒီလိုပြဲမ်ိဳးအတြက္ ခ်ယ္ရီေရာင္ အျပင္အဆင္ေတြထက္ ဂႏၱဝင္ဆန္ဆန္ အေရာင္ေတြေရြးခ်ယ္သင့္ေပမယ့္ ေမြးေန႔႐ွင္ သခင္ေလး စိတ္ႀကိဳက္သာ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ရသည္...
သခင္ေလးသည္ အေနေအးသေလာက္ အစြဲအလန္းႀကီးသည္...သူျမတ္ႏိုးရာ တစ္ခုခု ဆံုး႐ႈံးရရင္.. ယုတ္စြအဆံုး ခ်ယ္ရီတစ္ပြင့္ကို တက္နင္းမိရင္ေတာင္ စိတ္မေကာင္းတတ္သည့္ ကေလးငယ္...
ပန္းခ်ီဆြဲရတာနဲ႔ စႏၵယား တို႔ တေယာတို႔လို တူရိယာေတြ တီးခတ္ရတာ ႀကိဳက္တဲ့ ကေလးငယ္ဟာ.... စိတ္ႏွလံုးလည္း အရမ္းႏူးည့ံလြန္းသည္...
အခုပဲၾကည့္ ေမြးေန႔ပြဲ က်င္းပခါနီး ေမြးေန႔႐ွင္ကမ႐ွိ၍ အထိန္းေတာ္မ်ား လိုက္႐ွာရာ ခ်ယ္ရီပင္ ခြၾကား ပန္းခ်ီတက္ဆြဲေနေသာ သခင္ေလးေျဗာင္ကို ေတြ႔လိုက္ၾကရသည္...
" သခင္ေလးေရ...လိမၼာတယ္ ဆင္းလာခဲ့ေလေနာ္....ေမြးေန႔ပြဲစေတာ့မွာမို႔..."
အထိန္းေတာ္ႀကီး ဂင္ထယ္႐ွင္း ေအာ္ေျပာေသာျငား.. သခင္ေလးက ဆူပုတ္ၿပီး ဟိုဘက္ေတာင္ လွည့္သြားေသးသည္...
" သခင္ေလး..."
"Gin Arjima.... ေမြးေန႔ပြဲအမွီ က်ေနာ္လာမွာမို႔ စိတ္မပူနဲ႔ေလေနာ္...ပန္ခ်ီေလး လက္စသတ္ခ်င္လို႔...
Appa ကိုေတာ့ မတိုင္နဲ႔ေလေနာ္....ဟီး.."
YOU ARE READING
" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]
Fanfictionထိေတြ႔ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ မင္းမ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးခ်င္မိတယ္ ခ်ယ္ရီ...