^^ TOC~10^^

1.3K 145 11
                                    

" Tears of Cherry "

Episoode ~10

မနက္မိုးလင္းေလေတာ့ ေကြးေကြးေလး အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ ဝိညာဥ္ငယ္ေလးကို ေတြ႔လိုက္ရသည္...

အဝတ္အစားကေတာ့ သူေလး၏ နဂိုအဝတ္အစားျဖင့္သာ...မိမိဆင္ေပးထားေသာ shirt ပြႀကီးမဟုတ္ေတာ့...

ထူးဆန္သည္က ညကလို လူကဲ့သိဳ႕အေကာင္အထည္လိုက္မျမင္ရေတာ့... အရိပ္တစ္ခုလိုသာ ပံုရိပ္ေလးကို ခပ္ဝါးဝါးျမင္ရေလသည္....

ခဏၾကာေတာ့ မ်က္လံုးေလးပြင့္ကာ ႏိုးလာေလသည္...

" ႏိုးၿပီလား ဟ်ြန္းေလး..."

" ဟုတ္ ေယာလ္.. "

အသံဟာလည္း ညတုန္းကလိုမဟုတ္ေတာ့ ပဲ့တင္သံ တစ္ခုကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနေလသည္..

" မအ့ံဩပါနဲ႔ ေယာလ္ အခုက ေန႔ဘက္ေလ ဝိညာဥ္ေတြက ေန႔လည္ဘက္က စြမ္းအားမ႐ွိႏိုင္ဘူးေလ...."

အင္း...ဟုတ္သားပဲ အဲ့လိုေတာ့ ၾကာဖူးသား...ဒါေပမယ့္ အဲ့လိုႀကီးက် ရင္ထဲ ဝမ္းနည္းစိတ္ကႀကီးစိုးလာသလို ဆို႔တက္လာသည္...

" ဒါနဲ႔ ဟြၽန္းက ဘာလို႔ ကိုယ္ေပးတဲ့ အက်ႌကို မဝတ္ပဲ အရင္ဟာကို ျပန္ဝတ္ထားတာလည္း..."

" ဒါက ေယာလ္ေသခ်ာမစဥ္းစားမိလို႔ေနမွာပါ....ေယာလ္ေသခ်ာနားေထာင္ၿပီး စဥ္းစားၾကည့္ေနာ္ ...ေယာလ္လည္း ပညာတတ္တစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ နားလည္မွာပါ... "

" အင္း ေျပာေလဟြၽန္း...".

" ဟြၽန္းက ေသၿပီးသားလူေလ ဘယ္လိုလုပ္မိုးေရစိုမွာလည္း ေယာလ္ရဲ႕....ညက ေမွာင္ေမွာင္မဲမဲနဲ႔ဆိုေတာ့ ေယာလ္က က်ေနာ့ကို ေရေတြစိုလိမ့္မယ္ထင္သြားတာေလ... အဲ့ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ အက်ႌလဲဖို႔ျငင္းဆန္ခဲ့တာ... ေနာက္ၿပီး ေသၿပီးသားလူေတြဆိုတာေလ မိသားစု ေဆြမ်ိဳးမိတ္ေဆြေတြက အဲ့လူအတြက္ရည္စူးၿပီး အဝတ္အထည္လႉဒါန္းမွ အဝတ္အစားရတာမ်ိဳးေလ လူလို အက်ႌလဲလို႔မွမရတာ....ဒါေပမယ့္ ေယာလ္စိတ္ေက်နပ္ေအာင္ ဝိညာဥ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ မဆိုစေလာက္ အစြမ္းေလးနဲ႔ မ်က္စိလွည့္စားလိုက္ရံုသက္သက္ပါ....ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ ေယာလ္ကို လွည့္စားတာမဟုတ္ဘူးေနာ္.... စိတ္ေက်နပ္ေအာင္ ႀကိဳးစားရံုပါ..."

" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]Where stories live. Discover now