^^TOC~5^^

1.4K 168 10
                                    

" Tears of Cherry "
°°°°°°°°°°••••••°°°°°°°°°
Episoode ~ 5

" Yeol သခင္ႀကီးရဲ႕ စိတ္ကို ငါဘယ္လိုမွ နားမလည္ႏိုင္ေတာ့ဘူး...Chanyeol "

" ခ်ယ္ရီစံအိမ္ေတာ္မွတ္တမ္း " စာအုပ္ကို Sehun တစ္ေယာက္ Chanyeol ႏွင့္အတူတူ.ဖတ္ၾကည့္ေနရာမွ ေခါင္းကုတ္ရင္း ဆိုလာခဲ့သည္....
အမွန္တကယ္ဆို....Chanyeol ကိုယ္တိုင္လည္း သခင္ႀကီးစိတ္ကို ခန္႔မွန္းရန္ တကယ္မလြယ္.....စိတ္ထဲတြင္ ေလွနံႏွစ္ဖက္နင္းေနသလိုလို...မျပတ္သားသလိုလို....တစ္ေယာက္ကို ၁၅၀၀ နဲ႔ခ်စ္ၿပီး တစ္ေယာက္ကို ၅၂၈ ခ်စ္သလိုလို ေဝခြဲမရ ျဖစ္ေနရေလသည္....

" ဆက္ဖတ္ၾကည့္မယ္ေလ Sehun ရာ...ဟိုအဘေျပာတာေတာ့ သူ႔အဖြားက စိတ္ဖတ္ႏိုင္တဲ့အျပင္ နတ္ဆရာတို႔တတ္အပ္တဲ့ ပညာေတြ မ်ိဳး႐ိုးအေမြရထားတာဆိုေတာ့ Yeol သခင္ၿပီးစိတ္ကို သူဖတ္မိသေလာက္ေတာ့ ေရးထားမွာပါ.....ငါတို႔ ဆက္ဖတ္ၾကည့္ၾကည့္တာေပါ့...."

"ေအးကြာ..ဆက္ဖတ္တာေပါ့..."

Chanyeol ႏွင့္ Sehun ႏွစ္ေယာက္လည္း " ခ်ယ္ရီစံအိမ္ေတာ္မွတ္တမ္း " စာအုပ္ကို ဆက္ဖတ္ၾကည့္ရင္း......စိတ္အစဥ္တို႔သည္လည္း လြန္ခဧ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း တစ္ရာ့ငါးဆယ္သို႔.........

***********************************

၁၈၆၈ ေမလ ၁၃ ရက္ ၊ ခ်ယ္ရီစံအိမ္ေတာ္
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

" Choiအထိန္းေတာ္ႀကီး..... Choi ္အထိန္းေတာ္ႀကီး....အခုခ်က္ခ်င္းထြက္လာခဲ့စမ္းပါ... Choi အထိန္းေတာ္ႀကီး..."

အထိန္းေတာ္ႀကီးလည္း မိမိ နာမည္အား Byun သခင္မေလး Nabi အသည္းအသန္ ေအာ္ေခၚမႈေၾကာင့္ ....သခင္မေလး၏ အဝတ္မ်ားအား ေႂကြတိုက္ေပးေနရာမွ အေျပးထြက္လာခဲ့လိုက္ရေလသည္...

" သခင္မေလး...က်မ ဒီမွာပါ..ဘာေတြ ျဖစ္လာတာလည္း.....ဟင္.... မ်က္ႏွာလည္း မေကာင္းပါလား..."

" Choiထိန္းေတာ္ႀကီး ေျပာေတာ့... အထိန္းေတာ္ႀကီးရဲ႕ အသိ နတ္ဆရာဆီက ပီယေဆးက အစြမ္းျပလိမ့္မယ္ဆို....က်မကို Yeolသခင္ႀကီး က ခ်စ္လာပါလိမ့္မယ္....စိတ္ဝင္စားလာပါလိမ့္မယ္ဆို....
အခုေတာ့...ဟိုေကာင္ေလး ေမြးေန႔ကလည္း က်မကို လက္စြပ္ေပး ခ်ီးက်ဴးတာမွန္ေပမယ့္..... အဲ့ေကာင္ေလးကို တယုတယ ပန္းပန္ေပးတာ က်မသေဘာမက်သလို.....

" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]Where stories live. Discover now