TOC^^2

2.1K 246 10
                                    

" Tears of Cherry "

Episoode ~ 2

မနက္ခင္းေလႏုႏုတို႔ကို မ်က္ႏွာမူရင္း ခ်န္းေယာလ္တစ္ေယာက္ အိမ္အိုႀကီး၏ ဝရံတာတြင္ ေယာင္နန ရပ္ေနမိသည္...
သူ၏ စိတ္အစဥ္က ညက အိပ္မက္ေယာင္ေယာင္ လက္ေတြ႔ေယာင္ေယာင္ျဖစ္ေနေသာ ကိစၥအေပၚ စိတ္ဝင္စားေနသည္မဟုတ္ပါလား...

" ငါ..ေသခ်ာျမင္လိုက္တာပါ..."

တစ္ကိုယ္တည္း ေရရြတ္ရင္း ခ်ယ္ရီပင္ႀကီးဆီ အၾကည့္အေရာက္... အိပ္မက္ထဲက ေကာင္ေလး၏ suit ၌ ထိုးထားေသာ ခ်ယ္ရီခက္တစ္ခက္ကို ယခုမွ ျပန္အမွတ္ရမိသည္...

"အင္း.... ခ်ယ္ရီေတြကို ငါ စိတ္စြဲလို႔ ဒီလို အိပ္မက္ေတြ မက္တာ ေနမွာပါ...."

ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ႏွစ္သိမ့္ရင္း ဆင္ေျခေလ်ွာ မေရာက္တေရာက္မွာ ႐ွိေနတယ့္ ခ်ယ္ရီပင္ႀကီးေအာက္က ယိုင္နဲ႔နဲ႔ ကြပ္ပ်စ္ေလးမွာ ခ်န္းေယာလ္ ထိုင္ၿပီး ေလအေဝွ့မွာေႂကြေနေသာ ခ်ယ္ရီပြင့္ဖတ္တို႔အား ေလထဲမွ ေျမေပၚမက်ခင္ လွမ္းဖမ္းဆုပ္ၿပီး ေဘးနားတြင္ အသင့္ယူလာေသာ ဝါးျခင္းငယ္ေလးအတြင္း ထည့္ထာားမိသည္...

ခ်န္းေယာလ္သည္ ခ်ယ္ရီတို႔ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးသည္... ပြင့္ဖတ္ေလးေတြကို သေဘာက်သည္...သို႔ေသာ္.. ဘာေၾကာင့္မသိ ငယ္ငယ္တည္းကပင္ ခ်ယ္ရီတို႔ကို ခ်စ္ေသာ္ျငားလည္း ျမင္လ်ွင္ အလိုလို ဝမ္းနည္းတတ္သည္...

" ေကာင္ေလး...မင္းက ဆာကူရာ စံအိမ္ေတာ္နဲ႔ ေဆြမ်ိဳးေတာ္လား..."

ထိုင္ေနစဥ္ ႐ုတ္တရတ္ေမးလာေသာ အသံတစ္စံုၾကားရ၍ အသံပိုင္႐ွင္ကို ၾကည့္မိေလေတာ့ အသက္ ၈၀ ေက်ာ္ ၉၀ ခန္႔႐ွိမည့္ အဖိုးအို တစ္ေယာက္က အိမ္ႀကီးတာ္႐ွိရာ ကုန္းျမင့္ေအာက္ လူသြားလမ္း ဆင္ေျခေလ်ွာ မွ ေန၍ မိမိအား ေမးေနျခင္းပင္...

" က်ေနာ့ကို ေမးတာလားဟင္ အဘ "

ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လက္ညႇိဳးထိုးျပကာ ေမးၾကည့္ေလေတာ့ ထိုအဘိုးအိုက ေခါင္းကို ၿငိမ့္ျပရင္း က်ေနာ္ထိုင္ရာ ခ်ယ္ရီပင္ေအာက္သို႔ တစ္လွမ္းခ်င္းစီ ေတာင္ေဝွးကို အားျပဳရင္း ေလ်ွာက္လာေလသည္...

" မဟုတ္ဘူးအဘ... အဲ့စံအိမ္နာမည္ က်ေနာ္ ၾကားေတာင္မၾကားဖူးဘူး...က်ေနာ္က ဒီကမဟုတ္ဘူး ဆိုးလ္ကပါ "

" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]Where stories live. Discover now