^^ TOC ~ 13 ^^

1.2K 156 7
                                    

" Tears of Cherry "
°°°°°°••••••••°°°°°°°°

Episoode ~ 13

ျဖဴလႊလႊ အျပင္အဆင္ေတြၾကား.... ျဖဴလႊလႊ ပန္းေတြၾကားမွာ လွခ်င္တိုင္းလွေနတဲ့ Noona...ေျဗာင္နာဘီ...

အျဖဴေရာင္ ကိုယ္က်ပ္ဂါဝန္ကို ေအာက္ေျခတြင္ကားသြားေသာပံုစံေလးနဲ႔ ယဥ္ယဥ္ေလး...

ခါးေက်ာ္ေအာင္႐ွည္ေသာ ဆံပင္တို႔ကို က်စ္ဆံက်စ္ကာ ပုလဲမ်ားႏွင့္ အလွဆင္ထားေလသည္...

လွလိုက္တာ.... သခင္ႀကီးေယာလ္ အေနနဲ႔ ဒီလိုမိန္းကေလးမ်ိဳးကို လိုလိုလားလား လက္ဆက္သည္မွာ မမွားေလဘူးမဟုတ္လား...
က်ေနာ့လို ဘာမွမက္ေလာက္စရာမ႐ွိတဲ့ လူထက္စာရင္ေလ....

" သားငယ္... ေယာ္ကို ျပင္ဆင္ေပးေနတဲ့ အခန္းကို ဒါေလးသြားေပးေပးပါလား..."

အဟက္... ကံၾကမၼာက ရင္နာစရာေကာင္းလိုက္တာ...
ကိုယ့္အသက္ေလာက္ ခ်စ္ရတဲ့သူက အျခားအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ သတို႔သားျဖစ္ေတာ့မယ့္ အခ်ိန္မွာ ..
သတို႔သားတစ္ေယာက္၏ ျပည့္စံုမႈကို ေထာက္ပ့ံေပးမည့္ စိန္ခါးပတ္ကို က်ေနာ္က သြားေပးရမယ္တဲ့လား....

" Nae...appa "

စိန္ခါးပတ္ကို ယူုၿပီး အိမ္ေပၚသို႔ တက္လာခဲ့သည့္ လမ္းတစ္ေလ်ွာက္ မ်က္ရည္တို႔ေၾကာင့္ ျမင္ကြင္းတို႔ဟာ ေဝဝါးလ်ွက္...

စံအိမ္၏ ေလွကားသည္လည္း ယေန႔က်မွ ပို႐ွည္ေနသေယာင္ ေလ်ွာက္ရသည့္ ေျခအစံုမွာလည္း ဆက္ေလ်ွာက္ရန္ပင္အႏိုင္ႏိုင္...

ေပၚထပ္သို႔အေရာက္... သတို႔သားအားျပင္ဆင္ေပးေနသည္ဟူေသာ အခန္းတံခါးေလးအား တြန္းဖြင့္လိုက္ေလေတာ့ ခန္႔ညားလွသည့္ သတို႔သားေလာင္းကိုျမင္လိုက္ရသည္...

အျဖဴေရာင္ ႐ွပ္အက်ီၤအေပၚ ဆင္စြယ္ေရာင္ကုတ္အက်ၤီဳကို ထပ္ဝတ္လ်ွက္..
လည္ပင္း၌ကား အျဖဴေရာင္ လည္စည္းဖဲျပားက ေနရာယူထားသည္...

အျဖဴေရာင္ေဘာင္းဘီႏွင့္ အနက္ေရာင္ walking shoes က ပနံတင့္စြာ...

နက္ေမွာင္၍အံုေကာင္းေသာ ဆံပင္တို႔ကို hair up လုပ္ထား၍ တည္ၾကည္ခန္႔ညား၍ ေခ်ာေမာလွေသာ ႐ုပ္ရည္ႏွင့္ တကယ္ပင္ လိုက္ဖက္လြန္းလွသည္...

" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]Where stories live. Discover now