" Tears of Cherry "
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Episoode ~8မူးမိုက္တဲ့ ခံစားခ်က္လိုလို အိပ္မက္ထဲ လမ္းေလ်ွာက္ေနသူလိုလို ျဖစ္ေနတဲ့ ခံစားခ်က္ကို ခံစားေနရသည့္ သခင္ႀကီးေယာလ္၏ စိတ္အစဥ္သည္ ေလထဲဝိညာဥ္တစ္ခုလြင့္ေနသလို ခံစားေနရရာမွ စုစည္းမိသလိုျဖစ္သည့္အခိုက္တြင္ေတာ့ လူသည္ ထူးဆန္းစြာ စံအိမ္ေတာ္သို႔အဝင္လမ္းျဖစ္သည့္ ေတာင္ကုန္းေပၚက Sakura ေတာထဲ အလိုလိုေရာက္ေနမိရက္သားျဖစ္ေနေလသည္....
ရာသီဥတုက ႏွင္းေတြက်ေနသည္.... ဒီလိုရာသီဥတုႏွင့္ မိမိက ဒီေနကို မည္ကဲ့သို႔ေရာက္ေနသနည္း....လံုးဝကို စဥ္းစား၍မရေတာ့....
လမ္းတစ္ေလ်ွာက္မွာ Sakura တို႔ ေႂကြေနသည္မွာ ပန္းခင္းလမ္းအလား...
ႏွင္းေတြႏွင့္ ဆာကူရာ ေပါင္းစပ္ျခင္းသည္ တကယ္လွသည္....ေႂကြက်ေနေသာ ဆာကူရာတို႔ကို လက္ခုပ္ႏွင့္ေကာက္ယူလိုက္မိသည့္တစ္ခဏ....
ျမင္လိုက္ရသည္က...ဆာကူရာႏွင့္ ပနံမသင့္လွေသာ ေသြးစက္ေတြ....
အေသအခ်ာၾကည့္မိမွ တစ္ေနရာတည္းမဟုတ္....လမ္းေတာက္ေလ်ွာက္...
ေသြးစက္တို႔လာရာလမ္းသည္လည္း မလြဲဧကန္ စံအိမ္ေတာ္ဘက္မွပင္....မိမိဘာမွန္းမသိျဖစ္သြားသည့္အခိုက္အတန္႔အတြင္း စံအိမ္မွာ ဘယ္လို မေကာင္းတဲ့ကိစၥေတြ ႐ွိေနေလသနည္း....
"အေစာင့္ေတြ ဘယ္သူမွ မ႐ွိၾကဘူးလား..."
သခင္ႀကီးေယာလ္၏ ဩဇာသံအဆံုးမွာ အေစာင့္ငါးေယာက္တို႔သည္ အေ႐ွ႕၌ အသင့္ေရာက္ေနေလၿပီးသား...
" ဒီ ဆာကူရာေပၚက ေသြးစက္ေတြက ဘာေတြလဲ...ဟင္...စံအိမ္မွာ ဘာေတြျဖစ္ေနၿပီလဲ...ေျပာစမ္း ...ဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲလို႔ "
ဆာကူရာတို႔ကို လက္ခုပ္ထဲထည့္ကာ မ်က္ႏွာေတြေ႐ွ႕တိုးျပရင္း ေမးေနသည့္ သခင္ႀကီးေယာလ္ကို ေၾကာက္လြန္းလို႔ အေစာင့္တို႔မွာ ေမာ္ေတာင္မၾကည့္ရဲ....
မေျဖရင္ ဒဏ္ေပးေလဦးမည္..အမွန္တရားကို ေျဖျပန္ရင္လည္း... ဘယ္လိုအျပစ္ေပးခံရမည္မသိ ..
" ေျပာေလ....ငါေမးေနတာကို... "
ေဒါသသံအရမ္းပါလာတဲ့ ေနာက္ဆံုး ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက ေျဖရန္ဆံုးျဖတ္လိုက္ရေတာ့ေလသည္...
YOU ARE READING
" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]
Fanfictionထိေတြ႔ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ မင္းမ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးခ်င္မိတယ္ ခ်ယ္ရီ...