^^TOC ~11^^

1.1K 138 2
                                    

" Tears of Cherry "
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Episoode ~ 11

" ဘာအေပးအယူလဲ.... "

ခပ္ဆတ္ဆတ္ေမးလိုက္သည့္ ခ်န္းေယာလ္ေၾကာင့္ ေမွာ္ဆရာ က ခပ္ဟဟရယ္ေလသည္....

" ဟား...ဟား..ဒီဝိညာဥ္က ဒီေလာက္ေတာာင္ အေရးေပါေနတာလား ဒါ႐ိုက္တာေလးရဲ႕....
တစ္ခုပါပဲ ဒီကေလး Jiwoo နဲ႔ ဆိုလ္းကို ျပန္လိုက္ခဲ့ၿပီး မဂၤလာေဆာင္မယ္ဆိုရင္ ဒီဝိညာဥ္ကို တကယ္လႊတ္ေပးမယ္...."

" ေကာင္းၿပီေလ....တစ္ခုပဲ က်ေနာ္ documentary နဲ့ ပတ္သတ္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ ေသခ်ာျပန္စုရဦးမွာ တစ္ပတ္အခ်ိန္ေပး....ဒါေပမယ့္ အလုပ္ကို ေသခ်ာလုပ္ခ်င္တာမို႔ Jiwoo ကမ္းေျခက ဟိုတယ္မွာ တည္းေပးပါ..."

" nae...oppa..အဲ့လိုဆို တကယ္လက္ထပ္မယ္ဟုတ္...."

" omm... "

မသက္မသာ ေပးလိုက္ေသာ ကတိကို ေပ်ာ္သြားေသာ Jiwoo ကို Chanyeol စိတ္ပ်က္စြာ ၾကည့္မိသည္...

မင္းကိုခ်စ္လို႔ လက္ထပ္မွာ မဟုတ္ဘူး Jiwoo....

ကေလး ထိခိုက္မွာ ငါ တကယ္စိုးရိမ္လို႔....

°°°°°•••°°°°°°°°••••°°°°°°•••°°°°•°

ေမွာ္ဆရာႏွင့္အတူ Jiwoo ျပန္သြားသည္ႏွင့္ ေျမျပင္ေပၚက ကေလးငယ္ကို ေပြ႔ထူလိုက္ေတာ့...
ေပ်ာ့ေခြေလ်ာ့စြာ ပါလာေသာ ဝိညာဥ္ငယ္ေလး...

" ဟြၽန္း....အဆင္ေျပရဲ႕လား.. "

" ဟင္း.... ဟုတ္ နည္းနည္းပဲ နာေတာ့တာ..."

မ်က္ခံုးေလးက်ံဳ႕ကာ ေျပာလာေသာ ကေလးငယ္အား နဖူးေပၚ အနမ္းႏုႏုတို႔ ေႁခြမိသည္...

ျဖဴေလ်ာ္ေလ်ာ္ႏႈတ္ခမ္းငယ္တို႔က အနည္းငယ္ ေကာ့တက္သြားသည္ကို ထင္ထင္႐ွား႐ွား ျမင္လိုက္ရသည္...

သူေလးတကယ္ေက်နပ္သြားသည္ပင္...

အရင္ဘဝက ဘယ္လိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ ကိုယ္တို႔ပတ္သတ္မိၾကလဲ မသိဘူးကေလး....

ဒါေပမယ့္..ကိုယ္မင္းကို ဘဝျခင္းျခားမွန္းသိတာတာင္ မစြန္႔လႊတ္ရက္ဘူး ထင္ပါတယ္....

***************************************
ဆယ္ဟြန္းေပးသြားတဲ့ solar ျပားႏွင့္ထြန္းထားတဲ့ မီးေခ်ာင္းငယ္ မွိန္ျပျပေအာက္ ေမြ႔ယာေပၚ႐ွိ ေစာင္ပံုၾကားထဲ ျမဳပ္ေနေအာင္ အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ ဝိညာဥ္ငယ္ကို တစိမ့္စိမ့္ထိုင္ၾကည့္ေနမိသည္...

" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]Where stories live. Discover now