^^ TOC ~6^^

1.4K 173 14
                                    

" Tears of Cherry "
••••••••••••••••••••••••

Episoode ~6

တသိမ့္သိမ့္တုန္ေနေသာ ကိုယ္ေလးကို ဖက္ထားရင္းမွ Chanyeol ရင္အတြင္းပူပင္ေနေသာ ခံစားခ်က္မ်ားက တစ္ေပြ႔တစ္ပိုက္ပင္....  ဒီလိုျဖဴစင္ေသာကေလး ႏွလံုးသားႏုနယ္ေသာ ကေလးကိုမွ ကံၾကမၼာက ရက္စက္ ရက္သည္တဲ့လား.....

" က်ေနာ့ေၾကာင့္ စိတ္႐ႈပ္သြားၿပီလား သခင္ႀကီး  ... meyan.."

မိမိရင္ခြင္တြင္းမွထြက္ကာ မ်က္ရည္မ်ားႏွင့္အတူ ႐ႈိက္သံဝဲဝဲေလးႏွင့္ ေျပာလိုက္ေသာ ကေလးငယ္ေၾကာင့္ လက္တို႔မွာ အလိုလို ပါးျပင္ေပၚက မ်က္ရည္ဥတို႔ကို ဖယ္ေပးၿပီးသား....

" ကေလးငယ္ကို ကိုယ့္ခံစားခ်က္ေတြ အကုန္ေျပာျပၿပီးၿပီေလကြာ... ကိုယ္တို႔ၾကားမွာ အားနာမႈဆိုတာမ႐ွိေစခ်င္သလို သခင္ႀကီးဆိုတဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္လည္း မ႐ွိေစခ်င္ဘူး..ငယ္"

" ငယ္ ..."

ကိုယ္သူ႔ကို ေခၚေသာ နာမ္စားေလးကို ျပန္ရြတ္ၾကည့္ရင္း အ့ံဩေနေသာ သူေလးမွာ ခ်စ္စရာအတိ...

" အင္း....ကိုယ္က ကေလးကို " ငယ္ " လို႔  ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး ေခၚပါရေစ... ငယ္ က ကိုယ့္ကို...
"ကို"လို႔ အားကိုးတြယ္တာရာတစ္ခုလို ေခၚေပး...."

စကားအဆံုးမွာ ကေလးငယ္မ်က္ဝန္းေလးေတြ ပိတ္သည္ထိ ျပံဳးလိုက္သည္  ...
ကိုယ့္ရင္အစံုလည္း ထိုအခ်ိန္မွာ ေအးျမသြားခဲ့သည္   ..

***သိလားငယ္....ခ်စ္ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္တည္လာတဲ့ ျမတ္ႏိုးျခင္းေတြမွာ ခ်စ္သူအျပဳအမူတိုင္းဟာ သက္ဝင္ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္လို ပဲ....
အဲ့လိုပဲငယ္ ခ်စ္သူ႔မ်က္ရည္ေတြဟာလည္း ရင္အစံုကို မီးေလာင္တိုက္သြင္းေစတယ္..
အဲ့အတိုင္းပါပဲ ငယ္ရယ္... ကိုယ့္ေၾကာင့္ျဖစ္တည္လာတဲ့ ငယ့္ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြကို ျမင္ရတိုင္း ရင္ထဲမွာ စမ္းေရမက ေအးေစတယ္..
ကတိျပဳပါတယ္ ငယ္... ငယ့္မ်က္ရည္တို႔ျဖစ္တည္ရာဟာ...ကိုယ္မျဖစ္ေစရပါဘူး....
ကိုယ္ကေလ... ငယ့္ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြကိုပဲ ဖန္တီးေပးခ်င္ခဲ့တဲ့ေကာင္ပါ....
ခဲမွန္ဖူးတဲ့စာသူငယ္ဟာ... ထပ္နာက်င္မွာ ေၾကာက္႐ွာမွာေပါ့ ငယ္....
ဒါေပမယ့္ စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ေနပါငယ္ရယ္....  ကိုယ္ဟာေလ....ကိုယ္ဖန္တီးတာမဟုတ္တဲ့  နာက်င္မႈနဲ႔ ငယ္နာက်င္တဲ့အခါမွာေတာင္ ငယ္နဲ႔ထပ္တူနာက်င္ေပးမယ့္သူမို႔ ငယ့္ကို ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ စိတ္ဆင္းရဲေအာင္မလုပ္မွာမို႔.  ..ဒီရင္ခြင္ထဲ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနားခိုပါေတာ့ ကေလးငယ္ရယ္.....

" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]Where stories live. Discover now