" Tears of Cherry "
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Episoode ~ 4ေျဗာင္အိမ္ေတာ္ထဲ စဝင္မိတည္းက သခင္ႀကီးေယာလ္ သတိထားမိသည္က ခ်ယ္ရီေရာင္ အျပင္အဆင္တို႔ပင္...
တကယ္ဆိုလ်ွင္ ထိုကဲ့သို႔ေသာ ပြဲမ်ားက ဂႏၱဝင္ ဆန္သင့္သည္ မဟုတ္ပါလား..
အဘယ္ေၾကာင့္ ကေလးေတြသာလာမည့္ ပြဲတစ္ခုလို လုပ္ထားသည္ စဥ္းစားမရ...." ေယာလ္.. မင္းေရာက္လာၿပီလား "..
" အင္း...က်ေနာ္ အခုပဲေရာက္တာ..."
မိမိတို႔ သခင္ႀကီးေျဗာင္ႏွင့္ အျပန္အလွန္ႏႈတ္ဆက္ေနေသာ ေယာလ္ ဆိုသည့္ သခင္ႀကီးအား ေျဗာင္အိမ္ေတာ္၏ သမီးေတာ္ ေျဗာင္နာဘီႏွင့္ ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္ မ်ားက အစ... အေစခံမ်ားအဆံုး ေငးေမာၾကည့္မိသည္အထိ ေယာလ္ သခင္ႀကီးသည္ တည္ၾကည္ခန္႔ညား၍ အ႐ွိန္အဝါႀကီးလွသည္...
" ေျဗာင္သခင္ႀကီး...ခင္ဗ်ား ဒီလို ဂုဏ္သေရ႐ွိေတြ လာမယ့္ပြဲမွာ ဘယ္လိုျဖစ္လို႔ ကေလးသူငယ္ခ်င္းေတြစုလုပ္တဲ့ ေမြးေန႔ပါတီလို အေရာင္နဲ႔ သံုးတာလည္း ဆိုတာ က်ေနာ္ စဥ္းစားမရဘူး....".
ဝိုင္ခြက္ကို လႈပ္ရမ္းရင္း ေယာလ္သခင္ႀကီး ေျပာလာသည္မို႔...ေျဗာင္သခင္ႀကီး ျပံဳးလိုက္မိသည္...
ထင္သည္... အရာရာတိက်ၿပီး အထက္တနဆန္ဆန္ေနတတ္သည့္ သူေရာက္လာရင္ ဒီလိုေတြ ေျပာေတာ့မယ္ဆိုတာ...
" သားငယ္စိတ္ႀကိဳက္ လုပ္ေပးရတာပါကြာ...ေမြးေန႔႐ွင္ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္....သားငယ္က ခ်ယ္ရီပန္း အရမ္းစြဲလန္းတဲ့ ကေလးကြ..အဲ့ဒါေၾကာင့္..."
" ဪ....အဲ့ဒါေၾကာင့္ ခုနက ခ်ယ္ရီပင္ေအာက္မွာ ေတြ႔ခဲ့တာကို..."
"သားငယ္ နဲ႔ ေတြ႔ခဲ့တာလား ေယာလ္..."
" ဟုတ္ကဲ့...က်ေနာ္ လာေတာ့ ခ်ယ္ရီပင္ေအာက္မွာေတြ႔...."
" appa သားေရာက္ပါၿပီ.."
သခင္ႀကီးေယာလ္တစ္ေယာက္ သူ၏ စကားပင္မဆံုးေသး ျဖတ္ေျပာကာ ေျပးဝင္လာေသာ ေကာင္ေလးေၾကာင့္ မ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕ုုၿပီး ၾကည့္လိုက္မိသည္...
ေတာ္ေတာ္ အရိပ္သံုးပါး နားမလည္တဲ့ဟာေလး..
" ေျဖးေျဖးေလ... ေယာလ္သခင္ႀကီးကို အားနာစရာ သားရယ္..."
YOU ARE READING
" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]
Fanfictionထိေတြ႔ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ မင္းမ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးခ်င္မိတယ္ ခ်ယ္ရီ...