" Tears of Cherry "
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Episoode ~15ဆာကူရာစံအိမ္ေတာ္......
" ငယ္.... စိတ္ေအးခ်မ္းသာေနေပေတာ့....ကိုယ္လည္း မင္းေလးရဲ႕ papa ကို ေသခ်ာေျပာၿပီး ကိုယ့္အိမ္မွာ တစ္ပတ္ေခၚထားမယ္ေျပာၿပီးသားဆိုေတာ့....ေအးေဆးပဲေလေနာ္...."
ခ်စ္ရသူ၏ ဆံႏြယ္ႏုႏုတို႔ကို ဖြလ်ွက္ ၾကင္ၾကင္နာနာ စကားဆိုလာေသာ သခင္ႀကီးေယာလ္၏ မ်က္ႏွာေပၚ၌ ျမင္ရခဲေသာ ပါးခ်ိဳင့္ခြက္ခြက္ေလးက ခိုနားေနေလသည္....
" က်ေနာ့္ ခ်ယ္ရီေလးေတြကို လြမ္းတယ္ဗ်...."
ႏႈတ္ခမ္းေလးစူကာ ေျပာလာေသာ ခ်စ္ရသူသည္ ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ္ျငား ဒီတစ္ခါတြင္ေတာ့ သခင္ႀကီးေယာလ္ စိတ္ဆိုးမိသြားသည္...
" ဟင္....ကို ဘယ္ျဖစ္တာလဲ.... "
မ်က္ႏွာပ်က္ကာ တစ္ဖက္လွည့္သြားေသာ သခင္ႀကီးေယာလ္ေၾကာင့္ သခင္ေလးေျဗာင္တို႔ ဗ်ာမ်ားရေလၿပီ
" ကိုယ္ တစ္ေယာက္လံုးေဘးမွာ႐ွိေနတာေတာင္ ခ်ယ္ရီေတြကို လြမ္းေနေသးတယ္....သူမ်ားေတြမ်ား ခ်စ္သူေဘးရွိေနရရင္ အရာရာေမ့သြားၾကတာ...."
႐ုပ္တည္ႀကီးႏွင့္ေျပာေနေသာ္ျငား သခင္ႀကီးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဤသို႔လုပ္ရပ္မ်ိဳး လုပ္သည္ဆိုသည္မွာ ခ်စ္သူေဘး၌႐ွိခ်ိန္မို႔သာ လုပ္သည္ကိုသိေသာေၾကာင့္ သခင္ေလးေျဗာင္ အသည္းယားသည္ႏွင့္ သခင္ႀကီးေယာလ္၏ ပါးမို႔မို႔ကိုရႊတ္ခနဲ အနမ္းတစ္ပြင့္ေႁခြလိုက္ေလသည္....
အနမ္းတစ္ပြင့္ သူ၏ပါးေပၚ ခိုနားသည္ႏွင့္ သခင္ႀကီးေယာလ္၏ ဘယ္ဘက္ပါးေပၚ၌လည္း ပါးခ်ိဳင့္နက္နက္တစ္ခုလွပစြာ ျဖစ္တည္ေလသည္....
" ငယ္က ကိုိ ကလြဲၿပီး ဘယ္အရာကိုမွ ပိုတန္ဖိုးမထားပါဘူးဗ်ာ....ခ်ယ္ရီေလးေတြကိုက ငယ္ငယ္တုန္းကတည္းက အေဖာ္ျပဳလာရတာမို႔ပါေနာ္...တစ္မ်ိဳးမထင္ပါနဲ႔ေနာ္ "
လက္ေမာင္းကို တြဲခိုကာ ရႊန္းရႊန္းစားစားၾကည့္ရင္းေျပာလာေသာ ခ်စ္ရသူေၾကာင့္ သခင္ႀကီးေယာ္၏ အျပံဳးပိုပီျပင္လာကာ ႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးထူထူတို႔သည္လည္း သခင္ေလးေျဗာင္၏ ဆံႏြယ္ႏုႏုတို႔နားခိုရာ နဖူးငယ္ေပၚသို႔ နားခိုေလသည္....
YOU ARE READING
" Tears of Cherry " [ Chanbaek ]
Fanfictionထိေတြ႔ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ မင္းမ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးခ်င္မိတယ္ ခ်ယ္ရီ...