42. Telo bez duše

18 0 0
                                    

     Keď som začala vnímať zvuky šíriace sa v aute, zistila som, že sme tu spolu traja. Teda za predpokladu, že sa v kufri neskrýva niekto štvrtý. Sedela som, vlastne skôr ležala, na zadných sedadlách auta a mala som zviazané ruky aj nohy

,,Tu zaboč!" prikázala neznámemu Mima.

,,Pokoj, viem, kde to je," naštvane odpovedal neznámy muž.

Obzrela som sa okolo seba. Toto auto mi pripadalo povedomé. Tie poťahy som už niekde určite videla a vôňa vozidla mi tiež pripadala známa. Snažila som sa nadvihnúť, aby som uvidela na šoféra, ale márne. Počas môjho bezvedomia som musela takto spadnúť.

,,Dobre, ešte máme čas," zamrmlala Mima a odopla si bezpečnostný pás.

,,Okej," vypol motor vodič a tiež sa odpútal.

Srdce mi začalo biť ako opreteky, keď som zistila, že Mima otvára zadné dvere. Mám sa tváriť akoby som bola ešte stále mimo? V takej panike som si ani nevedela spomenúť na všetky tie detektívky a akčné filmy, ktoré som rada sledovala. Takže som sa tvárila, že ,,spím". Mima s trhnutím otvorila dvere. Našťastie z opačnej strany ako bola moja hlava, pretože som od ľaku otvorila oči, no na moje veľké prekvapenie sa otvorili aj druhé dvere a v nich stál Daniel.

Vtedy som už nedokázala predstierať neschopnosť byť pri vedomí a vypliešťala som naňho oči.

,,Daniel?" vykĺzlo mi.

On sa tváril rovnako prekvapene ako ja, ale ešte asi o stupeň viac.

,,Stela?"

,,Mima?" zasmiala sa Mima spoza mňa a chytila ma za ruku, aby ma posadila.

Keď ma dostala z mojej zvláštnej polohy, začala mi rozväzovať ruky, pričom sa jej jej vlastné triasli. Ja som len nehybne sedela a dívala sa pred seba. Prezliekla sa. Mala na sebe slávnostné šaty a bola nalíčená tak, že nebolo vidno jej nezdravú pokožku.

,,Miriam?"

,,Čo je, Daniel?"

,,Miriam, nepovedala si, že to dievča bude... Stela."

,,Ty ju poznáš?" prestala s rozväzovaním a prepichla ho pohľadom.

,,Hej, v podstate."

V podstate! Mala som chuť kričať, kopať, škrtiť. Čo sa to do pekla deje? Je to nejaký aprílový žart alebo, čo? Prečo sa moja bývalá kamoška a môj ex spolu dohadujú o mojom únose, alebo čo to vôbec je?

Z mojich úst však namiesto tých otázok vyšlo len zvláštne zakňučanie, keď ma Mima potiahla za ruky a pritom viac pritiahla povraz, ktorý mi ich obopínal.

,,Odkiaľ ju poznáš?"

,,To je jedno, proste ju poznám, prečo chcú práve ju?"

Kto ma chce?

,,Počuj, dobre vieš, že ti to nesmiem povedať, už teraz budem mať problém kvôli tomu, že si tu. Navyše, azda sa nechceš vykecávať pred naším úlovkom."

Daniel si prešiel rukou po svetlých vlasoch. Konečne som sa znova odvážila sa naňho pozrieť. Tváril sa zmätene, no ja som videla len chlapca, ktorý mi zlomil srdce a teraz ma chce uniesť. Čo sa to deje s mojím životom?

,,Tak mi to povedz vonku."

Dievča si vzdychlo a prešlo z rúk na nohy: ,,Povedala som nie, takže sklapni a poď mi pomôcť skôr ako sa naštvem a-"

Prerušil ju zvoniaci mobil.

,,Poď sem a dokonči to," zahromžila a zdvihla telefón.

Daniel rýchlo obehol auto, zatiaľ čo Mima odišla. Dotkol sa ma teplými rukami a začal mi dávať dole povraz. Chcel sa mi pozrieť do očí, ale ja som sa odvrátila a on sa strhol. Znova sa ma dotkol, vtedy som však vykríkla, aby ma pustil.

V mojej hlaveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang