Για λίγα λεπτά δεν ακουγόταν τίποτα. Μα ποια να ήταν αυτή η κυρία πάλι. Και γιατί κλαίει; Καλέ οι λυγμοι της είναι έντονοι. Μα τι συμβαίνει, τι;;;
Όλα είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό στο κεφάλι μου. Και η αλήθεια;;; Πουθενά. Όλα ένα μεγάλο μυστήριο.
Α- Είστε καλά; τη ρώτησα
Β- Ναι ναι καλά είμαι.
Α- Αλλά δεν ολοκληρώσατε πριν..... Τι θέλατε να πείτε;
Β- Κοίτα Αλέξια μου ξέρω ότι περνάς δύσκολα.... Μα.... Πρέπει να μάθεις..... Εγώ είμαι.... Η ή μη- μητέρα σου.
Τι είπε μόλις τώρα;;; Μάλλον λάθος κάνει τόση ώρα η γυναίκα. Η μητέρα μου πέθανε. ΠΕΘΑΝΕ, σκέφτηκα και τα δάκρυα μου εμφανίστηκαν ξανά. Μπορεί και να είναι τρελή μα δε της το λέω κατάμουτρα.....
Α- Εεεε μάλλον κάνετε κάποιο λάθος. Γεια σας, είπα κλείνοντας το τηλέφωνο απότομα.
Σιγά μην είναι αλήθεια μωρέ. Δε γίνεται να είναι. Δεν μπορεί..... ΠΕΘΑΝΑΝ. Ξέχασαν την υπόσχεση τους
......................................................................
FLASHBACK (10 years ago)
Α- Μαμά, μπαμπά θέλω παγωτό......
Μπ.Α- Σε λίγο πριγκίπισσα. Περίμενε τελειώνει το ματσ.
Α- Μαμά θα μου υποσχεθειτε κάτι και οι δύο σας;
Μ. Α- Ναι γλυκιά μου πες μας τι.
Α- Δεν θα πεθάνετε έτσι;; Δε θέλω να μείνω μόνη. Φοβάμαι
Μπ. Α- Μα τι είναι αυτά που λες αγάπη μου. Η μαμά και ο μπαμπάς θα σε προστατεύουν μέχρι να γίνεις μεγάλη, σαν εμάς
Α- Και γω θα σας αγαπώ μέχρι να σταματήσει η καρδούλα μου να χτυπάει, είπα δίνοντας ένα μεγάλο φιλί και στους δύο
......................................................................
Back to reality
Γιατί δεν κρατήσατε την υπόσχεση σας; Γιατί; Γιατί..... Είπα όταν δάκρυσα στην ανάμνηση. Νιώθω.... Αδύναμη ναι, αδύναμη. Πρέπει να κοιμηθώ, είπα και ύστερα από κάποια λεπτά χωρίς αρκετή προσπάθεια ένας βαθύς ύπνος με πήρε.
(Μετά από 3 ώρες)
Ένας ήχος ακούστηκε. Έντονος. Ποσες ώρες κοιμάμαι;;;; Ποιος είναι;;;; Κολλητού... Όπα η Ζωή είναι... Με τόσα στο κεφάλι μου την ξέχασα τελείως
Ζ- Έλα βρε αγάπη μου. Τα έμαθα. Συλλυπητήρια. Θες να έρθω από κει;
Α- Ευχαριστώ βρε Ζωή μου αλλά θέλω λίγο χρόνο μόνη μου να σκεφτώ κάποια πράγματα.
Ζ- Καλά δε σε πιέζω. Όπως θες
Α- Θα τα πούμε
Ζ- Φιλάκια και.... Κουράγιο, μου είπε και ύστερα έκλεισε το τηλέφωνο.
Μπιπ μπιπ
Απο: Ο πιο όμορφος κουκλος του κοσμου
Γειά σου όμορφη. Είσαι καλύτερα;
Από Αλέξια :
1.Γιατι άλλαξες το όνομα; 2. Λίγο καλύτερα αλλά ακόμη αδύναμη.Από : Ο πιο όμορφος κουκλος του κοσμου
1. Γιατί έτσι θέλω. 2.Ετοιμασου σε 10 περνάω να σε πάρω.
Από Αλέξια : Που θα πάμε;Απο:Ο πιο όμορφος κουκλος του κοσμου
Μη ρωτάς πολλά. Ο χρόνος τρέχει.Που θα με πάει πάλι; Δε με ενδιαφέρει. Με απασχολούν πολλά. Απορίες. Πολλές απορίες.... Και καμιά απάντηση.
Έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου. Εξάλλου δε με ένοιαζε. Η κατάθλιψη και η αβεβαιότητα κυριευαν το σώμα και το μυαλο μου. Ήθελα να νιώσω ασφάλεια. Το χρειαζόμουν. Ακούστηκαν κόρνες. Θα ήρθε, σκέφτηκα και έκλεισα την πόρτα με όση δύναμη μου είχε απομείνει.
Μ- Ανέβα, μου είπε
Α- Εντάξει, του είπα χωρίς να δώσω ιδιαίτερη σημασία.
Οδηγούσε αρκετή ώρα. Ήταν πολυ όμορφος. Τα μάτια του λαμπιριζαν και οι λιγοστές αχτιδες διαπερνούσαν τις πυροξανθες από τον ήλιο ανταύγειες του. Αυτά τα μάτια του..... Χάνεσαι... Σαν ωκεανός.... Ταξιδεύεις.... Ξεχνάς.
Το αυτοκίνητο σταμάτησε απότομα βγάζοντας με από τις σκέψεις μου.
- Φτασαμε, μου είπε ενώ εγώ είχα μείνει σοκαρισμένη.
Ήταν πράγματι μαγευτικά. Όχι τόσο σαν αυτά που γράφουν αυτές στο wattpad αλλά ήταν ήρεμα, γαλήνια. Ένιωθες ασφαλής . Κάτι που χρειάζομαι.
Μ-Ανέβα, μου είπε δείχνοντας μου ένα ψηλό δέντρο.
Α- Φοβάμαι... Ε-έχω υψοφοβια... Δεν δε νομίζω ότι μπορώ.
Μ- Αντε θα σε βοηθήσω εγώ, είπε και με τράβηξε απότομα προς το μέρος του. Τα πρόσωπα μας βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής, ενώ οι ανάσες μας χτυπούσαν τα χείλη μας. Καθησαμε για λίγο έτσι. Ακούνητοι. Αμιλητοι. Με κοίταζε έντονα.... Επίμονα..... Μα δεν ξέρω. Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθεί να μου πει. Έστριψε. Γιατί; Γιατί δεν ήθελε να.... Εννοώ φυσικά και δεν ήθελε. Εκείνος με μένα; Ποτέ.
Μ- Σου αρέσει;
Α- Ναι είναι πολύ ωραία.
Μ- Κοίτα Αλέξια θέλω να σου πω κατι
Α- Οκ πες μου
Μ- Κοίτα θέλω να σου......
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫Λοιπόν καινούργιο παρτ. Τι γίνεται με την οικογένεια της Αλέξιας τελικά; Και.... Τι να θέλει άραγε να της πει ο Μάριος;;;;;; Όλες οι απαντήσεις αργότερα. Τα λέμε στο επόμενο. Γεια σας πιγκουινάκια μου... 😘💙😁
YOU ARE READING
Don't mess with MY badboy
Teen Fiction⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫ Δύο διαφορετικοί χαρακτήρες. Εκείνος βίαιος και μπλεγμένος. Εκείνη ήρεμη και γλυκια, πότε δεν τσακώνεται ή δημιουργεί εντάσεις. Οι δυσκολίες της ζωής θα χτυπήσουν απλόχερα και τη δική τους πόρτα. Μεγάλες αλλαγές. Πάθος. Αγάπη. Πόνος. Αλ...