02x07

1K 62 7
                                    

*Tiffany*

Ráno jsem se vzbudila na sluneční paprsky v pokoji. V novém pokoji v Paříži, hned před Eiffelovkou. Líně jsem přehodila nohy přes okraj postele a došourala jsem se k oknu. Roztáhla jsem se žaluzie, které bránily přímýmu slunci vniknout do pokoje a otevřela jsem okno.

Zhluboka jsem se nadechla a vykoukla z okna. Paříž. Je to nádherné město, to se musí nechat. Usmála jsem se do nového dne a přešla jsem ke skříni. Vzala jsem si čisté spodní prádlo, volnej světle-fialový svetr a černé legíny. Já a Roger máme každej pokoj jinde. Alespoň tohle Roger respektoval, když jsem mu říkala pravidla našeho "života".

Zalezla jsem do koupelny a schodila ze sebe všechno oblečení, co jsem měla na spaní. Tudíž tílko a kalhotky. Vlezla jsem si do sprchového koutu a pustila na sebe příjemně teplou vodu. Nechtěla jsem si namočit vlasy, nemám ráda mytí ani foukání a když to není opravdu potřeba, nedělám to.

Vylezla jsem ze sprchy asi po půl hodině a oblíkla si oblečení, co jsem si vybrala ze skříně. Lehce jsem si dala make-up, nanesla trochu stínů a tužku, párkrát přejela řasy řasenkou a vlasy stáhla do vysokýho drdolu. Vyšla jsem z pokoje a posadila jsem se na kraj postele. Vzala jsem si do ruky můj nový mobil, který mi Roger koupil. Vytočila jsem číslo, které jsem si moc dobře pamatovala. Přesně jsem věděla, komu patří. Než jsem se nadála, dotyčný to vzal.

"Ano?" promluvil jeho hluboký hlas do telefonu

"Halo? Je tam někdo?" řekl podruhý, když jsem neodpovídala

"Zayne" zašeptala jsem, když jsem cítila slzy na krajíčku oka.

"Jestli je to zase nějakej pokus dovolat se někomu z One Direction, tak nevím, kde jste vzali číslo a už nás prosím nekontakt-"

"To jsem já" řekla jsem s brekem a položila to

Co jsem to provedla. Vždyť já jsem mu řekla, že vlastně žiju. Ne. Ne to nemůžu. Vzala jsem mobil, rozdělala ho, vyndala jsem z něj sim kartu a rozlomila jí. Utřela jsem si pod očima rozteklou řasenku a silně jsem se postavila.

*Harry*

Vůbec se mi nechtělo vstávat. Odkryl jsem se a pomalu vstal. Přešel jsem pomalým krokem ke dveřím a pomalu je otevřel. Potřeboval bych hned mezi dveřma dostat přes držku, abych se probudil. Doploužil jsem se až do kuchyně, kde seděla Beau a u ní Louis, aby jí nakrmil. Hned jak mě viděl, přisunul si Beau k sobě víc. Povzdechl jsem si a vzal jsem si z lednice jogurt. Sedl jsem si naproti nim a koukal celou dobu do jogurtu. Ucítil jsem jak mi něco tahá za tepláky, když jsem se koukl o co  jsem se zasekl, byla tam Beau a ručičkama se snažila vyšplhat ke mně na klín. Koukl jsem se na Louise a ten s úsměvem přikývl. Ohnul jsem se a Beau jsem si vzal na ruku.

"Miláčku" přivinul jsem si jí k sobě a po tvářích mi tekly slzy. Nic neřekla, jen mě obejmula okolo krku a já jí mačkal, jako nějakýho plyšovýho medvidka, kterýho mi chce někdo vzít.

"Chceš jít dneska na London Eye?" odtáhl jsem se od ní trochu, abych na ní viděl 

"Jo!" pískla a začala tleskat. Když jsem viděl její nadšení a úsměv, který má neuvěřitelně zděněný po Tiffany, usmál jsem se, protože její očíčka zářily jako ty nejzářivější a nejvzácnější hvěždy.

"A strejda Louis s tetou pujdou s námi taky" usmál jsem se na Louise a Beau jsem si posadil na kolena.

"My jít nemůžeme, pokud to zvládnete sami" řekl nejistě Louis a já jsem se na něj usmál, že to zvládneme.

Hned jak jsem se najedl, poslal jsem Beau, aby se šla do pokojíčka oblíknout a já jsem se v pokoji taky převlíkl. Když jsem si navlíkal kalhoty, uvědomil jsem si, že bych se mohl už taky trochu umýt. Vzal jsem si s sebou do koupelny černé kalhoty, slipy, bílý triko a šátek, který mi dala Tiffany.

Stoupl jsem si pod sprchu a užíval si, jak mi každá jednotlivá kapka stéká po těle. Bylo to osvěžující. Když jsem vylezl, zlekl jsem se sám sebe. Kruhy pod očima, vlasy na všechny strany. Navlíkl jsem si slipy a postavil se před zrcadlo. Nageloval jsem si vlasy nahoru, pak trochu přelakoval a okolo hlavy jsem si obmotal šátek od Tiffany.

Přes hlavu jsem si převlíkl triko a na kruhy pod očima použil trochu make-upu, kterej tady všude měla poházenej Eleanor. navlíkl jsem se do úplých džínů a divil jsem se, když mi byly docela volný. Musel jsem zhubnout těma týdnama, co jsem nic nejedl. Vlezl jsem a narazil do Liama. Když jsem se pořádně koukl, byli všichni uskupený okolo dveří od koupelny.

"Co?" zeptal jsem se vyjeveně

"Já. My. No. Ty, víš. Koupelna a tam jsou. Ostrý věci. A. Ty. Byls. Tam dlouho" nemohl se vykoktat Liam a Louis nad tím prokroutil očima.

"Prostě jsme se báli, jestli jsi si něco neudělal" řekl narovinu a já jsem rychle zacpal Beau uši.

"Nic bych si neudělal" sykl jsem na něj a vzal Be na ruku.

Vydal jsem se s ní k botníku a věšáku na bundy. Oblíknul jsem jí její růžovou bundu a já jsem si na sebe vzal můj černý kabát. Na nohy jsem si po dlouhý době vzal hnědé "koně" a Be jsem oblíkl její miniaturní convers. Dal jsem jí ruku a ona se mě chytil, při čemž musela mít ručičku nepřirozeně nahoru, protože byla malinká.

Vyšli jsme směrem k London Eye, který od našeho domu bylo asi půl hoďky pěšky.

"Harry Styles! Prosím, můžeme jednu otázku?" přiletěl ke mně nějaký paparazzi.

"Jednu?" přihmouřil jsem oči a sledoval, jak ten chlap začal zběsile hýbat hlavou na souhlas. "Fajn" dodal jsem a čekal co za hovna z něj vypadnou. Upřímně jsem čekal nějakou otázku typu -Jak se cítíte- .... -Máte teď nějaké koncerty v plánu-... -Kolik je Be-.. ale to, na co se mě zeptal, bych nikdy nečekal.

"Váš názor na tuto fotku?" stčil mi do ruky fotku, kterou nejspíš pořídil také on. Přihmouřil jsem oči a pořádně si prohlídl fotku. Oddálil jsem jí a pak jsem si jí zase přiblížil k očím. Byla tam hnědovlasá holka, sklánějící se nad kufrem, který nejspíš zapínala, vlasy jí padaly do obličeje a hlavu měla otočenou přímo na fotografa, který jí nejspíš fotil, aniž by o tom věděla.

"Tiffany?" koukl jsem se na něj nechápavě a ten se jen nevinně usmál. Ne, tohle je nějaký photoshop. Zasmál jsem se, hodil jsem mu fotku zpátky, vzal Be na ruku a šel si dál po cestě na London Eye. Zasmál jsem se nad jeho pitomostí a jak si myslel, že na to nepříjdu.

Zase takový psycho smutně, ale už to začínají oba snášet oba, nemyslíte?:XX teda, teď se zase začala užírat Tiffany, ale:DD

Madhouse 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat