02x03

1K 66 7
                                    

Notak Tiffany. Musíš, musíš se přes to dostat. Nesmíš se takhle užírat pořád. Vlastně, zachránila jsi svojí rodinu! .. -Lepší se vydávat za mrtvou, než abys s nima třeba někam utekla- ozvalo se ironicky moje podvědomí a já kdybych mohla tak to stvoření v mojí hlavě zabiju!!

"Jsi chytrej teda!" zamumlala jsem mu odpověď

Tak tohle je vážně vtipný! Začnu mluvit sama se sebou! Tak to jsi dotáhla daleko teda Tiffany! Je z tebe troska, zachvíli bych se ani nedivila, kdybych se dala na drogy a další druhy toho svinstva.

"Tiffany doprdele to neslyšíš?!" zaslechla jsem Rogerův naštvaný hlas

"Ne" zakřičela jsem zpět

"Neser mě Tiffany! Nejsem jak tvůj fotr, ale když mě nasereš, bude to ještě horší!" přiřítil se do pokoje

Otočila jsem se směrem k oknu a protočila jsem oči. Co on mi má co říkat co můžu a nemůžu dělat. Nemá právo na nic!! Nemůže dělat nic a to je jeho chyba. Nedokázal by mě uhodit, to už jsem zkoušela. Málem jsem to schytala lampičkou, ale neuhodil mě a tím pádem se ho nebojím.

Koukla jsem se na svůj černý Iphone a rolovala jsem v kontaktech. H..h.h... Harry, tady je.. Koukala jsem na jeho číslo jako na posvátnost. Tak strašně bych mu chtěla říct pravdu. Jak to vlastně doopravdy je. Jenže.. Bylo by to už podruhý, co mu nemocnice řekla, že jsem mrtvá a já nebyla. Ty nemocnice jsou hrozně podplatitelský svině!

Ublížit člověku za peníze? Nemá nemocnice spíš léčit, než dávat rány? Je to celé naopak. Sedla jsem si na pohovku, kterou jsem měla u okna, opřela jsem si hlavu o stěnu a přemýšlela jsem.. Jaké by to bylo, kdyby jsme s Harrym teď byli doma? Kdyby se to nikdy nestalo? Co kdybych nikdy nezapomněla a teď jsme mohli být šťastní.

"Mamí" zapištěla odněkud Beau

"Copak miláčku?" zasmála jsem se, když jsem jí uviděla celou od bahna

"Cos dělala?" zhrozila jsem se

"To táta!" zamračila se až se jí na čele udělaly vrásky

"Táta? A kde je?" zasmála jsem se a šla jsem s ní směrem k hadici s vodou

"Ten tam líbá nějakou holku prý" sedla si před hadici a mně se v ten moment zastavilo srdce. Nevěděla jsem, jestli brečet, nebo řvát. Zvedla jsem se od Beau a běžela jsem směrem k bahnu.

Věděla jsem kde to je. Chodili tam poměrně často, protože se Harry dozvěděl že prý to má blahodárné účinky na pleť. hahahah.. Rozhlížela jsem se kolem dokola a nikde nebyl. Kam se ten hajzl schoval s tou courou?!

Slyšela jsem za sebou mírné zakňučení a otočila jsem se. Stál tam Harry s malým štěňátkem v ruce. Dal mu pusu na hlavičku a strčil mi ho do ruky. Nevěděla jsem co říct.. Koukla jsem se na Harryho a pak na štěně.

"Ještě řekni, že je to holka" koukla jsem se mu do očí

"Je to holka" usmál se tím nejzářivějším úsměvěm, při kterém vylezly ty jeho dolíčky.

"Já tu malou potvoru zabiju" zamrmlala jsem si pro sebe a zasmála jsem se, když se na mě Harry culil. Je tak strašně....

Proč si tady vůbec promítám budoucnost s Harrym, když vím, že mám budoucnost jedine s Rogerem?! Seděla jsem opřená o stěnu a brečela jsem. Ani jsem už neměla sílu tomu zabránit. Nevěděla jsem kde se pořád ty slzy berou. Jen jsem věděla, že jich tam je ukrytým ještě sakra moc.

Nemám žádné přátele.. Nemám nikoho, komu bych se mohla vypovídat.. Musím změnit vzhled, jinak by mě někdo poznal. Přeci jenom, přítelkyně Harryho Stylese? I jejich haterové by mě poznali. Byli jsme snad na všech obálkách časopisů. Usmála jsem se nad představou, jak jsme se poznali. Originální seznámení.

Když si vezmu fakt, že jsem ještě před nějakou dobou seděla takhle v koutě v blázinci s paní Richlovou a spolubydlící co skoro nemluvila.. I tam to bylo lepší než teď tady a teď. Je mi 20 a co mám? Hnusnýho podlýho hajzla, kterej mě při každý příležitosti seřve jak psa a chce mě jen pro sebe?

To toho nemám moc. Doufám, že si Harry najde nějakou holku, paní, hlavně aby byla hodná na Harryho a na Beau. Beau neměla moc ráda, když se jí říkalo Beau. Vždycky chtěla jenom Be (čtěte "bí":DD) . Harry zase nesnášel, když mu někdo říkal Edward. Nemá rád Stmívání a proto taky nemá rád svoje prostřední jméno.

Trochu jsem se usmála nad představou vztekající se Be a Harryho kvůli jménům. Dala bych všechno na světě je teď vidět..

*Harry*

Od té doby uběhlo pár dnů, možná týdnů. Nevím. Ztratil jsem pojem o čase už první týden. Nevím co je za den. Vím jen, že je 2014. Tedy doufám, protože bych nějak nespozoroval, že by se slavil novej rok. Sedím v pokoji na posteli a koukám se z okna na oblohu.

Měsíc je nádherně vidět a je tak jasno, že sem tam zahlédnu nějakou tu hvězdu. Největší hvězda je tam ale moje Tiffany. Vidím jí!. Nejjasnější a největší hvězda na nebi. Stekla mi slza po tváři. Je mrtvá. Opravdu tu není. Není tady u mě, aby mě obejmula a řekla -všechno bude v pořádku-. Není a nebude tady.. Už nikdy..

"Navždy tě budu milovat" řekl jsem směrem k nebi a lehl jsem si do postele

Ozvalo se klepání dveří a já se to rozhodl ignorovat. Nemám chuť se s někým bavit. Furt je to to samý. Je mi to líto, ale...., Jak se cítíš? a dalších milion vět ohledně mě. Jak se asi tak můžu cítit?!

Ztratil jsem všechno co jsem měl. Ztratil jsem srdce a smysl života. Všechno kromě Beau. Kdyby tady nebyla.. Nebyl bych tady už ani já. Ona je všechno, co mě drží živýho. Jenom kvůli ní nejdu tam nahoru, protože jí miluji víc než VŠECHNO, všecičko na světě.

Klepání se ozvalo znovu a já jsem vstal a pomalu jsem se vydal ke dveřím,, Když jsem je otevřel, viděl jsem tam malou hnědovlasou holčičku s ubrečenýma očima a medvídkem v ručičce.. Ach Beau. Ani nevíš.. sehnul jsem se a vzal jsem si jí do náruče. Lehl jsem si i s ní do postele a přisunul si jí blíž k sobě.

"Tati?" špitla a já z jejího hlásku slyšel, jak má na krajíčku

"Ano?" snažil jsem se neznít stejně

Místo odpovědi jsem dostal vzlyky. Beau se ke mně otočila čelem a hlavičku zabořila do mojí hrudi. Obejmul jsem jí pevněji a hlavu si položil na její. Muchlala mi tričko jejíma maličkýma ručičkama a brečela.. Políbil jsem jí do vlasů a snažil jsem se rozmrkat všechny slzy.. Proč tady nejsi Tiff.. Měl jsem zemřít já, ne ty.. Ty ne. Ty si to nezasloužiš. Byla jsi to nejlepší, co mě mohlo na tomhle světě potkat.

Beau plakání unavilo a zanedlouho spinkala. Pohladil jsem jí tvář, dal jí pusu na čelo a zavřel oči. Dobrou noc Tiffany. Miluju tě.

Fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú brečím!!:( ach jsem hrozná... zabijete mě?:((:D

Madhouse 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat