2x17

507 49 2
                                    

V první řade postupujeme <3 jsem Vám za to strašně vděčná, protože jsem to nečekala <3 takže jsem  #11 in Teen Fiction a #12 in Fanfiction!! Děkuji. 
A za druhé..  Pokud se někomu nelíbí jak to píšu, jak to dopadá, jak se to vyvrcholuje, nebo jestli někomu vadí to, že jsem ráda za každé pořadí v TF a FF, tak ať to nečte a své komentáře si nechá pro sebe. Urážet se nenechám :) Piště Komentáře třeba co by tam mohlo být, co by nemuselo, ale slušně :) Děkuji ^^ 

Stoupla jsem si na špičky a své rty otřela o ty jeho. Je to úžasný pocit cítit silné paže okolo mého těla, jak si mě přitahují, cítit horký dech na rtech. Cítit, že někomu na vás vážně záleží. 

Prstama jsem mu zajela do vlasů a on mě rukama zmáčkl boky. Byl to tak úžasný pocit. Vydechla jsem a on se usmál do polibku. 

"Dočkal jsem se. Znovu" zašeptal a znovu spojil naše rty. 

*Harry's Pow*

"Notak" zavrčel jsem a chytil ji za vlasy a drsně zatáhl. 

Špulila na mě zadek a já jsem ho do ní strčil. Zaskučela rozkoší a já jí víc a víc tahal za vlasy, abych si jí přitáhl. (Takové to, jak holka klečí na čtyřech a kluk zezadu.. no..:D)

"Ano" přirážel jsem tvrději a tvrději. 

Křičela přes celý pokoj a já se jí svalil s orgasmem na záda. Oba jsme byli upocení a prudce jsme oddychovali. 

"Pořád jsi úžasný, Harry" pohladila mě po tváři a já jsem se usmál. 

"Ty taky, Taylor" políbil jsem jí na rty. 

*Zayn's Pow* (nečekali jste, co :DD) 

Zaparkoval jsem u Tiff na parkovišti a vyšel schody do jejího bytu. Zazvonil jsem a čekal, jestli otevře. Nedivil bych se, kdyby ne. Harry jí hodně zklamal. Pomalu se začaly otevírat dveře a zpoza nich vykoukla malá Be.

"Strejdo" pískla a skočila mi kolem krku. 

"Be" zasmál jsem se a šel jsem i s ní do bytu. Zavřel jsem dveře a položil jí na zem. 

"Kdo to byl Be?" slyšel jsem Tiff z obýváku. 

Došel jsem do obýváku a uviděl Tiff a Nialla, jak mají na hlavě oba kalhotky, nagelovaní vlasy a tváře namalované jak marfuša. Začal jsem se strašně smát a Be se mnou. 

"Be se malovala a hrála" zamrmlala si Tiff a já jsem se rozesmál znovu. 

"Však takhle bys to měla nosit na červenej koberec" zasmál jsem se a ona po mně hodila polštář. 

"Dobrá práce" prohlásil jsem a plácl jsem si s Be. 

Tak trošku kratší, ale alespon něco ne :DD ne, přidím delší potom možná ^^ zuuuz

Madhouse 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat