2x18

608 45 5
                                    

"Kdyby něco, volejte!" řekla jsem slečně na hlídání. 

"Nebojte se, bude v pohodě" usmála se na mě a já jsem jí věřila. Věděla jsem, že to bude v pohodě.. 

Znovu jsem se přihlásila do školy a dneska nastupuji. Je to takové zvláštní jít po dlouhé době do školy, kde to vůbec neznám, kde nikoho neznám, kde mě všichni znají jako přítelkyni Harryho Stylese. 

"Tak se tady mějte" křikla jsem na byt a zavřela za sebou dveře. Seběhla jsem schody po dvou, protože jsem měla zpoždění. Nasedla jsem do auta, na sedadlo spolujezdce jsem hodila kabelku a rozjela se směrem ke škole. Zaparkovala jsem na parkovišti, které bylo určené přímo škole a vystoupila z auta. Škola nebyla nějak daleko od bytu, kde bydlim. Zabouchla jsem dveře od auta, zamkla a rozešla se směrem ke škole. 

"Oh bože" slyšela jsem za sebou, a než jsem se stihla ohlédnout, držela se mě okolo pasu nějaká holka. Nechápala jsem. 

"Prosim?" řekla jsem a snažila jsem se jí od sebe nějak dostat. 

"T-ty jsi ... Harryho Stylese!" zapištěla a já protočila očima. 

"Jo, jsem Harryho Stylese, jen ti utekl jeden fakt maličká. Už spolu nejsme" odstrčila jsem jí a na jehlách jsem se vydala do školy. 

"A s kým jsi?" doběhla mě a udělala na mě psí oči. 

Hluboce jsem se nadechla a vzdechla. "S nikým" odpověděla jsem v klidu. 

"Ne?" podivila se a mně už docházela trpělivost. 

"Neslyšíš nebo co?" uchechtla jsem se a pokračovala na vysokých, černých jehlách do školy. Vycházela jsem schody ke vchodu a ta holka se pořád držela u mě. Mohlo jí být tak 17-18, ale chovala se na malý děcko.  (Tiff v obrázkách) 

"Co kdyby jsme to nechali, ok? Prostě jdeš do školy stejně jako já, jsem stejná obyčejná holka jako ty a jako každý tady, tak to prosím pochop a nedělej nějaké ukvapené zvěry. Děkuju" otočila jsem se na patě a zalezla do školy. Ta holka tam asi ještě 15 minut stála. 

*

"Ehm, dobrý den, já jsem ta nová studentka" řekla jsem v kanceláři školy. 

"Tiffany Styles?" koukla na mě sekretářka. 

"Tiffany Red (Omlouvám se, nepamatuji si ZASE její příjmení -_-)"  usmála jsem se na ní. 

"Dobře, Tiffany, jelikož jsi starší, dali jsme tě do 3C, je to na konci pravé chodby ve 4 patře." podala mi papírek s lístkem a vyvedla z kanceláře. Fajn, však.. Já to zvládnu. 

Vyšla jsem do 4 patra a měla jsem docela štěstí, že byla hodina. Na chodbě nikdo nebyl a já jsem mohla jít v klidu, aniž by mě někdo vylekal svým "Tiffany Styles!" . Nemám to ráda. Jsem normální holka jako každý, ale tohle mě okáže vytočit. Došla jsem na konec pravé chodby 4 patra. Zaklepala jsem a opatrně vstoupila. 

"Dále" ozvalo se, když jsem otevřela dveře a naskytl se mi pohled na učitele, který na něco koukal do počítače a studenty, kteří na mě koukali s otevřenými ústy. 

"Přišla jsi zase pozdě Fede-" otočil se učitel a zasekl se v půlce věty. Učitel. Jasně. Učitel, byl to Harry. Jen jsem tam tak stála ve dveřích a ústa měla otevřená do tvar "o", stejně jako on. To musí být všude?

"Harry?" řekla jsem a třída se začala smát. 

"Tady jste na vysoké škole, a nevím, co vás učili, ale na vysoké škole se profesorům netyká, takže prosím, Profesor Styles. Sedněte si do poslední lavice Slečno Red." řekl vážným, skoro naštvaným hasem a já jsem se se svěšenou hlavou vydala do poslední lavice. Jak je tohle možné? 

Sedla jsem si na místo vedle té holky, kterou jsem ráno potkala. Usmívala se jako měsíček na hnoji a já jsem sebou leknutím skoro škubla. Vypadala strašidelně. 

"Co" šeptla jsem. 

"Jaký to je mít za profesora vlastního muže?" řekla mi a já na ní vykulila oči. 

"Slečno Red, nerušíme vás náhodou?" ozval se Harry a já jsem se koukla dopředu třídy. Vypadal naštvaně. Hodně. 

"Ne, pokračujte" řekla jsem klidně. 

"Ooo, děkuji, že jste mi to dovolila" řekl ironicky a vysvětloval dál látku. Prokroutila jsem očima a opřela si hlavu o ruku. 

"Jak dlouho jste manželé?" zeptala se mě holka, co sedí vedle mě. Ignorovala jsem jí a sledovala Harryho.. Je tak sexy. Pořád tak zatraceně sexy a tmavě modrá košile zastrčená do černých kalhot mu obtahuje svaly na ruko-.

"Odkud jsi?" ozvala se zase otravka. Bože. Ignor. Harry vykládá dál látku a u toho se koukl na mě. Naše oči se střetli a já se pousmála. Harry se zamračil a udělal nechápavý obličej, načež se otočil zpět k plátnu. 

"Kolik ti je?" ozvala se znovu, načež jsem už zvedla ruku nahoru. 

"Ano Slečno Red?" řekl otráveným tónem Harry, když si všiml mé zvednuté ruky.  

"Mohla bych jít na záchod?" zeptala jsem se. 

"Pokud to nevydržíte" zamrmlal a třída se zase zasmála. Prokroutila jsem očima, a odeša ze třídy. Zamířila jsem přímo k záchodům, které byly o pár dveří vedle. Vlezla jsem dovnitř a zamířila k zrcadlu. Sedla jsem si na zem a opřela se o zeď. Potřebovala jsem na chvíli zavřít oči a všechno si pořádně uspořádat v hlavě. Nechápu už nic. Co dělám tady, co tady dělá Harry. Nechápu. Nevím vůbe-. 

"Je ti dobře?"otevřela jsem oči a viděla Harryho opírající se o futra dveří. 

"Jo." odsekla jsem a pokusila se vstát. Zapíchalo mě v boku a mě se podlomila noha, přičemž jsem Harryho cítila, jak mě podepírá. 

"Jasný" řekl ironicky a pomohl mi si znovu sednout. 

"Proč mi pomáháš?" nechápavě jsem se na něj koukla a on se koukl ven z okna.. 

"Protože od tebe něco potřebuju" otočil se a opřel se o okno, založil ruce na hrudi a hluboce se nadechl. 

"Musíš si Be nechat." řekl vážně a mně se otevřela pusa do tvaru "o". 

Tak zlatíška. Je tady další díl a doufám, že se vám bude líbit, protože jsem pyšná:33 takže si to užijte, Zuz ^^ 

Madhouse 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat