* Pohled Tiff
"Harry." řekla jsem vážně.
"Tiff... Já ti to musel zazpívat. Já musel vyjádřit, co pro mě znamená, že ses vrátila."
"Tohle nic neznamená."
"Znamená, slyšela si tu píseň?" zeptal se zmateně.
"Ano, už dvakrát. Ale teď to nic neznamená."
"Jakto že nic? Miluju tě."
"Ne." brečela jsem.
"Tiff snad vím, co k tobě cítím? Proč brečíš?" objal mě.
"Já už tu píseň jednou viděla Harry. Chodila jsem tady, neustále tě kontrolovat jestli jsi v pořádku."
"Bez tebe jsem nebyl." skočil mi do řeči.
"Ale s ní ano." dokončila jsem. "Chápeš?" dodala jsem potom ještě.
"Nebyl." snažil se mě přesvědčit. "Potkal jsem ji, když jsem šel domů, někdo jí zmlátil, tak jsem ji chtěl pomoct."
"Pomoct s čím?"
"Tiff proboha, já nechtěl. Bylo to jen ze žárlivosti." řekl aby omluvil své činy. Už jsme to řešili, ale není to tak jednoduché příjmout.
"Ty nemáš proč žárlit. Já bych ti nebyla nevěrná. A ty jsi mi byl."
"Tiffany bylas mrtvá." řekl, ale já to nevnímala a mluvila dál.
"Celé dny jsem se strachovala, trápila a umírala touhou být s tebou a Beau." odmlčela jsem se a Harry mlčel taky.
"Neměla jsem nikoho. Ty si tady měl Beau, měls připomínku mé lásky k tobě, zatámco já ne. A tobě to nestačilo." začala jsem znova brečet.
"Jasně že mi to kurva nestačili, potřeboval jsem tě."
"Včera si zjistil, že se ti vracím a první věc, kterou jsi udělal, bylo že ses vyspal s jinou."
"Budeš mi to předhazovat, až do konce mýho života!"
"Nebýt mě, tak už jsi dávno mrtvý! Ale já tě milovala a nechtěla, aby se ti něco stalo."
Násilně mě chytil za paži, přitáhl k sobě a políbil. Tiskl mě k sobě ve snaze, probudit nějaký cit, ale nepovedlo se mu to.
"Nech mě být." odstrčila jsem ho.
"Tiffany kurva."
"Ne Rogere, prosím."
*Harryho pohled
"Ne Rogere, prosím." vykřikla potom co jsem jí políbil.
"Rogere?"
"Harry, já jsem pořád rozrušená z toho, co se stalo." utekl jsem od ní do svého pokoje. Jak malá holka, jsem se rozbrečel. Niall za mnou přišel a ptal se.
"Co se stalo Harry?"
Já nemohl říct víc, než.
"Už mě nemiluje."
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ahojííík holky :33 snad nevadí, že je to krátké :33 ale mělo to být takové dramatické :)) Snad se vám to líbí :3 napište do komentáře, jestli si myslíte, že spolu nakonec budou :3
xoxo
Flár :3
ČTEŠ
Madhouse 2
FanfictionCo když se zjistí pravda, která nikdy neměla vyjít na povrch? Začne to všechno odznovu nebo se Harry už vzpamatoval ze smrti Tiff? Co se stane za několik let po té hrozné tragédii? Pokračování MADHOUSE.