02x13

734 56 5
                                    

Tiffany

"Liame? Mohl bys mi prosímtě pomoc?" křikla jsem na Liama od pokladny, když jsem šla nakopit, protože kluci tam neměli ani jeden debilní rohlík.

Cestu domu jsme šli v tichosti a mně to začalo být nepříjemné. 

"Ehm, hele, co se děje?" řekla jsem nejistě a koukla jsem se na Liama, který hluboce polkl. 

"Nic" usmál se, ale viděla jsem, že to je takovej te úsměv alá neúsměv. 

"Fajn" pokrčela jsem ramena a pokračovala v cestě domu. 

"To je Tiffany?!" zakřičel někdo za námi a já jsem se otočila. Stála tam hromada "fanynek?" nejspíš, a ukazovaly na mě. 

Nadzvedla jsem obočí a čekala, co z nich vypadne dál. Čekala bych něco jako podpis, fotku, nebo tak ale určitě ne.... 

"To je ta kráva!" zakřičela další a já otevřela pusu v šoku. Cože? 

"Co prosím?" optala jsem se, jestli jsem slyšela dobře. 

"Takže ty to skončíš s Harrym a začneš si s Liamem?" křikla další a byly od nás asi tak metr. 

"Já nic s Liamem nem-" chtěla jsem něco namítnout, ale byla jsem zase přehlušena. 

"Stejně se k Harrymu hodí víc Rose." řekla a odfkla si docela nepříjemná blondýna. 

"Co?!" křikla jsem na ní a ona se se zájmem otočila. 

"Že se k němu nehodíš ty děvko!" ukázala na mě a to už ve mně přetekl pohár trpělivosti. Napřáhla jsem se a vazila jí facku. Vykuleně se na mě koukla a párkrát zamrkala aby zahnala slzy, když to už se okolo nás hromadili paparazzi. 

Otočila jsem se a vydala jsem se domu, aniž bych si nějakého toho paparazzi všímala. Zabočila jsem do ulice, od který jsme bydleli už jen pár metrů. 

"Tiff, tak čekej ne" křikl za mnou Liam a já jsem se prudce otočila. 

"Proč?!" zapištěla jsem na něj a slzy mi začaly téct po tváři. 

"Co?" nechápal. 

"Proč jsi se mě nezastal?!" zakřičela jsem znovu. 

"J-já-" 

"Ne Liame! Měl jsi to udělat ať se dělo co se dělo! Ale neudělal jsi to!" otočila jsem se a rozběhla jsem se domu. 

"Tiff! Notak Tiffany!!" křičel za mnou, ale já ho nevnímala. 

"Tiff?" zpozoroval mě v obýváku Louis, když jsem proběhla okolo. 

"Tiff" zakřičel znovu a já bouchla dveřma od mého pokoje. 

Sedla jsem si k oknu a koukala z něj ven. Proč se mě Liam nezastal? A proč říkala něco o Rose? Kde jsou vůbec všichni? Slyšela jsem zaklepání. Šla jsem pomalu ke dveřím a trochu je otevřela a viděla Louisovu hlavu s vykulenýma očima. 

"Co se stalo?" zeptal se ustaraně a otevřel  si dveře dostatečně hodně, aby se dovnitř prorval. 

"Nic" zavřela jsem dveře a sedla jsem si na postel. 

"Tiffany?" rozrazil někdo dveře a ten někdo byl Harry. 

"Proč se pereš s našema fanynkama?!" hodil po mně noviny a já jsem vykulila oči. 

"Peru?!" vykřikla jsem a začala číst noviny. Přítelkyně Harryho Stylese z One Direction nejspíš nemá ráda fanynky kluků a proto-...

"Neperu se s nima!" vykřikla jsem a vstala, přičemž jsem mu ty noviny hodila zpátky. 

"Možná je dobře, že jsem si vybral Rose." řekl a zavřel za sebou dveře. 

Tralala, omlouvám se, že jsem dlouho nic nepřidala, ale nestíhám školu:/ Zuzanka:*

Madhouse 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat