02x16

529 49 1
                                    

Rozčíleně jsem došla do bytu. Zabouchla jsem za sebou a za Be naštvaně dveře a šla do kuchyně. Opřela jsem se o kuchyňskou linku a koukala z okna. Napustila jsem si obyčejnou vodu do sklenice a napila se. Cítila jsem, jak mi něco tahá za mikinu. Obrátila jsem se a tam viděla Be, jak si hladí sedřené koleno. 

"Zlatíčko" zvedla jsem jí na ruku a ona se rozbrečela. 

"Proč brečíč?" zeptala jsem se ustaraně. 

"Štípe to" koukla se na mě ubrečenýma očima a já jsem se na ní usmála a odnesla jí do koupelny, kde jsem jí posadila na vanu. 

Začala jsem jí pomalu umývat odřené koleno a ona mi cuchala vlasy. Bylo to jako dřív. Vlastně nebylo, ale bylo to hezké. Harry se začal chovat jako ignorant a to si nenechám líbit. 

"Proč byl táta takový?" zeptala se náhle Be. 

"Já nevím" řekla jsem upřímně a sesadila jsem jí z vany. Šli jsme do obýváku a někdo v tu chvíli zaklepal na vchodové dveře. 

Posadila jsem Be na sedačku  a šla ke vchodovým dveřím. Opřela jsem se o ně zády a zakřičela. 

"Nikdo neni doma" 

Zpoza dveří se ozval ten známý irský smích. 

"Ale je" ozvalo se a já jsem s úsměvem otevřela. 

"Nialle" objala jsem ho okolo krku a přivoněla k jeho vůni. Vždy tak krásně voní. A vždy je tdy pro mě. Ať se stane cokoli, cokoli s Harrym, pokaždé tady je Nial, který mě a Be podrží. 

"Pojď dál" zabouchla jsem za nim dveře a šla směre do obýváku, kde se Be koukala na pohádku. 

"Srejda Niall je tady" usmála jsem se na ní a jí se rozzářily oči a rozeběhla se na chodbu, kde skočila na Nialla a ten jí ve vzduchu otočil okolo sebe. 

"Nazdar prcku" zasmál se a dal jí puso na čelo. 

Je to neuvěřitelné, je Niall není jení otec, ale chová se k ní, jako by byla jeho. Je k ní tak hodnej. Kéž by se takhle choval Harry. Ten se k ní sice chová hezky, ale nikdy u něj nevíte, jak se zachová, když je třeba naštvaný, nebo když něco není podle něj. 

"Jsem ráda, že jsi přišel. I když. Proč jsi přišel?" zasmála jsem se a on si i s Be sednul na gauč. Já stála opřená u zdi u dveří a koukala jsem se na ně. 

"No, jelikož Harry přišel dmu naštvanej, čapnul tašku a šel někam do baru, tak jsem si říkal, že to "rodinné" odpoledne se nejspíš moc nevydařilo" pokrčil rameny a já jsem chápavě přikývla. 

"Nepovedlo moc, no" nervozně jsem se zasmála a sedla jsem si vedle nich.. 

"Snažila jsem se, aby to bylo jako dřív, jenže. On chtěl, abych s nim šla na předávání, jenže jsem mu řekla, že jdu s tebou a na to už hodil s Be o zem a někam šel. " 

"Hodil s ní o zem?" podivil se Niall a začal se procházet po bytě. 

"Nialle" postavila jsem se a šla k němu. Dala jsem mu ruce na ramena a snažila jsem se ho uklidnit. 

"Klid" šeptla jsem a on se mi kouknul do očí. 

Tak po dlouhéééé době něco vydala Zuzanka.. Omlouvám se, ale neměla jsem nejmenší čas na psaní, natož na překládání.. o Vánocích vám to všechno vynahradim.. Ale teď ta škola atd.... :/ Pardon :X

Madhouse 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat