02x09

954 57 11
                                    

Ráno jsem se probudila ve svém Pařížském hotelovém pokoji a snažila se dostat z deky, do které jsem se přes noc zamotala. Zdál se mi sen. Hororový. No to je možná přehnané, ale bylo to hrozné.

Můj polštář byl stále mokrý od slz a hlava mě bolela, jako bych týden nespala. Vlezla jsem si do sprchy a snažila se rozmasírovat ztuhlé svaly. Umyla jsem se, oblékla si černou košili se cvočky, rozčesala si vlasy a šla si sednout na balkón.

Můj sen byl, nevím, prostě, jako když vidíte do budoucna, nebo vidíte něco, co se mělo stát, ale nestalo… Bylo to o všech o Harrym, Niallovi dokonce i o Báb. Byl to sen, jak by oni žili, kdybych nebyla.

Harry byl s Taylor. První věc, u které jsem se rozplakala. Viděla jsem usměvavé a zamilované pohledy, které jí věnoval a polibky, které mu dávala ona. Měli kočárek, ve kterém vezli chlapečka. Měl blond vlasy jako ona a zelené oči jako on. Vypadali šťastně…. Ať už se Harry snaží jakkoli, je mi jasné, že stejně jako já, šťastný není.

Další sen byl o Louisovi. Myslela jsem, že jeho život jsem moc neovlivnila, ale ukázala se mi ta scéna. Kdy kvůli mně málem zabili El. Teď byla těhotná, Louis byl rozpustilý, pobíhal po obýváku s vycpaným holubem a všichni se smáli.

O ostatních klucích tam byli jen nějaké malé momenty, ale i tak si je pamatuju. Samozřejmě nebýt mě, tak se Zayn s Harrym nepoperou, Niall by nepodvedl svou přítelkyni, a Báb, by se mi nemusela dennodenně věnovat… Jak ve škole… tak i v blázinci.

Co kdybych, co kdybych se opravdu zabila, vždyť tenhle sen mi jen ukázal, že beze mě by všem bylo lépe.

Můj sen se proměnil v něco jiného. Byla jsem divák. Znovu se mi přehrála ta scéna, kterou jsem udělala v nemocnici. Viděla jsem, jak jsem zemřela.  Viděla jsem Harryho výraz, jako… Jako kdyby mi někdo bodl nůž do srdce a potom to milionkrát zopakoval jen pro zábavu. Ale Harry to skutečně zažil a nejhorší bylo, že to bylo pro zábavu, pro Rogerovu zábavu a já mu v tom pomohla. Ale v sázce byl Harryho a Beauinin život, musela jsem to udělat.

Je to tak správně, jakože není ale … je to 2:1 , 2= Harryho život, život slavného zpěváka a život Beau, malého nevinného děťátka, ku životu znásilňované a psychicky vysílené holky. Můj život teď není tak špatný… Není to zrovna Happy End, kdo vlastně říká, že je to konec? Není to konec a já se nevzdám, dokud nebudu u své rodiny, Harry Beau a kluci jsou moje rodina a věřím, že s nimi budu, proto jsem tak silná.

Při těchto slovech se mi vybavil další můj sen. To byla vlastně ta,vidina´.

Viděla jsem Harryho a nějakou dívku, byla krásná, mladá, zářivý úsměv… a kolem ní, byla obtočená Harryho paže. Seděli na nějakém hřišti a usmívali se na děti, pobíhající po prolízačkách.

A potom mi to došlo, já ho podvedla! Vyspala jsem se s Rogerem. Ano jsem MRTVÁ, ale pouze z Harryho pohledu a pohledu všech ostatních, z mého pohledu jsem živá a jsem stále s Harrym, protože jsme se nerozešli… A já se vyspala s jiným, jak by mi asi bylo, kdyby se i on vyspal s jinou?

Harry a tmavovláska se na sebe upřeně koukali, z očí do očí a culili se na sebe, naklonil se k ní, prohrábl ji vlasy a následně jí něco zašeptal do ucha. Když se její výraz v tváři změnil, bylo mi už na 100 procent jisté, že jsou zamilovaní.

Z ničeho nic se TA holka postavila a běžela k brečícímu dítěti pod klouzačkou. Harry vstal a šel za NÍ, jakmile mu došlo, co vlastně dělá. TA dívka, zcela plačící dívenku a foukala ji odřený loket, dokud plakat nepřestala a Harry jí potom zalepil ránu náplastí. Malá holčička se koukla na vzor na náplasti a široce se usmála. Objala TU holku a řekla jí.

,, Mám tě ráda mami. ´´ malá holčička se odtáhla a já ji konečně viděla do obličeje. Ta malá dívenka byla Beau. Harry se usmál a dal TÉ holce pusu na tvář a řekl.

,, A já tě miluji Rose. ´´

Rose

* Harry *

,, Rose. ´´ vzdychl jsem.

,, Rose proboha! ´´

,, Oh my god. ´´ koukal jsem na její tělo, ležící v mé posteli.

,, Tohle mi nedělej. ´´ vzdychl jsem znova.

,, Kluci tu za chvíli budou… ´´ 

,, Tohle nemůžeš. ´´ řekl jsem. Beau vběhla do pokoje a v tu samou chvíli zazvonil zvonek. Vzal jsem Be do náruče a běžel otevřít. Byli to kluci, vrátili se a hned mě hlasitě pozdravili a usmívali se, jenže já ne. 

,, Kluci proboha, museli jste přijít zrovna teď?  Musím teď něco dělat. ´´ řekl jsem ve spěchu.

,, Liam zůstal ještě na chvíli v Paříži. ´´ oznámili mi a nijak nereagovali na to, co jsem před chvílí řekl, jen na mě tázavě koukli.

,, Ona omdlela, musím dávat pozor, aby se jí něco nestalo. ´´

,, Kdo omdlel? ´´ zeptal se Zayn, ale já místo odpovědi vyběhl schody a on běžel rovnou za mnou.

,, Rose. ´´

* Tiff*

,, Tiffany kurva ty si zase brečela?! ´´ zařval Roger, když vešel do mého pokoje.

,, Tiffany !!´´

,, Jo brečela, no a co? ´´

,, Na toho kokota už zapomeň, nikdy už ho neuvidíš. ´´

,, Já vím. ´´

,, Seš moje. ´´ dodal, popadl mě za ruku a táhl ven.

,, Co to děláš? ´´

,, Nebudeš tady sedět a myslet na něj. ´´

,, Myslím na něj čtyřiadvacet hodin, je jedno, kde zrovna jsem. ´´

,, Tiffany neser mě. ´´ Došlo mi, že bych to vážně dělat neměla. Použil svou sílu a propletl své prsty s mými a vyrazili jsme někam do města.

,, Kam jdeme? ´´

,, Někam, něco zařídit. ´´ řekl drsným hlasem.

,, A co? ´´

,, To není tvoje věc. ´´

,, Tak proč potom musím jít s tebou? ´´ snažila jsem se, aby to znělo mile, ale spíše to bylo otráveně.

,, Prostě půjdeš se mnou! ´´

,, Budeš dělat, co ti řeknu! ´´

,, Polib mě. ´´ přistoupila jsem k němu a udělala, co mu řekl, z počátku jsem jen otřela své rty o jeho, ale on mě kousl do spodního rtu a jazykem se snažil dostat do mé pusy, povedlo se mu to, protože mi silně stiskl zadek a já v úleku otevřela pusu.

,, O můj bože to je Liam.´´ slyšela jsem nějakou partičku anglicky mluvících holek, otevřela jsem oči a přes Rogerovu hlavu jsem viděla zástup fanynek, spoustu bodyguardů a Liama. Kdybych se k němu rozběhl, ochránil by mě.  Věděla jsem, že mě Roger nepustí dokud mu nedám co chce, začala jsem ho vášnivě líbat, ale opravdu hodně. Roger na chvíli přestal dýchat, tak mě od sebe odstrčil a já ten moment využila ke splnění mého plánu. Začala jsem se prodírat davem, když jsem slyšela Rogerův naštvaný hlas.

,, Víš, co se stane, když tohle uděláš?!! ´´

,, Zabiju je Tiffany, klidně všechny!!! ´´ vrátila jsem se k němu.

,, Tohle tě bude mrzet. ´´

Čauki mňauki holki :D Tady je Klára :)) já teď, jak už víte spolupracuji na tohle úžasném příběhu a tohle je tedy první kapitola From já :D Snad se vám bude líbit a bude se líbit i autorce <3 Omlouvám se ti, nevím jestli jsi to četla všechno, ale kdyby se ti cokoliv z toho nelíbilo tak to samozřejmě můžeš změnit <3 děkuji moc za příležitost 

xoxo Flár ( můj podpis :D )

Madhouse 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat