ڈھل گیا ہے شب ہجر کا عالم epi12

1.7K 103 7
                                    


Surprise epi 😎😚😍😅😂

"تم۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اسے سامنے دیکھ کر اس  کا سکتہ ٹوٹا تھا

"یس میم ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں ریخان کادوانی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  یاد تو ہوگا آپ کو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔" وہ ہنستے ہوئے بولا۔

"تمہاری ہمت کیسے ہوئی مجھے یہاں لا کر باندھنے کی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں تمہیں چھوڑوں گی نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔" وہ گرج کر بولی اسے اپنے سامنے دیکھ کر اس کے تن بدن میں تو جیسے آگ لگ گئی تھی۔ وہ تو سوچ بھی نہیں سکتی تھی کہ ریخان کادوانی اسے کڈنیپ کروا سکتا ہے بھلا اس کے ساتھ اس کی کیا دشمنی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟

یہ سوال اس کے دماغ میں ابھرا تھا

"آپ مجھے چھوڑیں گئ نہیں میڈیم  اسی لیے تو آپ کے ہاتھ پاوں باندھے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں جانتا ہو آپ بلیک بیلٹ ہیں اور میری ایک ہڈی بھی آپ نے سلامت نہیں چھوڑنی تھی اگر آپ کو باندھا نہ ہوتا تو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ اس کے ذرا  فاصلے پر پڑی کرسی پر بیٹھ گیا تھا۔

"پھر بھی تمہاری اتنی ہمت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔" وہ فورا اس کی بات کاٹتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔۔۔۔ "ارے نہیں نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ ہمت کی بات تو رہنے ہی دیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  وہ تو آپ دیکھ چکی ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں چاہتا تو نہیں تھا کہ آپ کو اس طرح زبردستی اٹھا کرلاوں لیکن مجبورا یہ سب کرنا پڑا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

"مجھے کھولو یہاں سے اور تم کیوں لے کر آوئے ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ؟ تم جانتے ہو بھی تم نے  کیا کیا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟ بہر حال اس کے خوف میں ذرا کمی آئی تھی۔ کہ وہ ادے کوئی نقصان نہیں پہنچا سکتا تھا۔

"آئی نو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بہت سوچ سمجھ کر یہ قدم اٹھایا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مجھے آپ سے بات کرنی تھی۔"

"بات۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم بات گھر میں بھی آکر کرسکتے تھے  مجھے اس طرح۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ رہانسی ہوئی کہ ایک بات کرنے کے لیے وہ اسے  اغوا کرچکا تھا

"بہرحال جو ہونا تھا وہ ہو چکا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اب اصل بات کی طرف آتے ہیں جس کے لیے میں نے اتنی محنت کی ہے۔"

"آپ کو میرے بھائی سے شادی کرنی ہوگئ۔" وہ ڈائریکٹ اپنے نقطے پر آیا تھا

"واٹ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لیبا کو اس کی بات سن کر جھٹکا لگا۔

"تم پاگل ہوگئے ہو جو اس طرح کی بات کررہے ہو۔"

"نہیں میں پاگل نہیں ہوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میرے بھائیا پاگل ہو گئے ہیں آپ کے عشق میں بہت محبت کرتے ہیں آپ سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور میں اپنے بھائی سے بہت محبت کرتا ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اسلیے میں چاہتا ہوں جسے میرے بھائیا پسند کرتے ہیں وہ صرف بھائیا کی ہو کسی اور کی نہیں اور آپ  میرے بھائیا کی دلہن بنے اور میری بھابھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

"تم ہوش میں تو ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تمہیں شرم آنی چاہیے اس طرح کی بات کرتے ہوئے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم جانتے ہو میں شادی شدہ ہوں۔" وہ غصے سے بولی اس کا بس نہیں چل رہا تھا کہ اس کا منہ توڑ دئے لیکن مجبور تھی اس کے ہاتھ  بندھے ہوئے تھے۔

ڈھل گیا ہے شب ہجر کا عالمWhere stories live. Discover now