James m-a ajutat sa ma ridic si m-a condus spre un BMW X4 alb. Minunăția aceea nu avea cum să nu atragă privirile oamenilor.
-Noul BMW X4 cu motor BMW TwinPower Turbo de înalta performanța si echipamente standard precum Direcției sport valabilă si sistemul Performance Control fiind astfel foarte dinamic.Impresionant,insa eu as alege noul Macan.
Pe fata lui James se citea uimirea.
-Tata m-a învățat câteva lucruri despre mașini,am spus eu cu nonsalanta.
-....Impresionant.
M-am urcat in mașina lui James si m-am hotărât sa deschid iar o discuție cu mama despre o mașina.De cand am văzut-o cu directorul cred ca a purtat o discuție cu el ca nu l-am mai văzut pe acasa(nu ca as mai vrea) asa ca o am numai pentru mine.
Drumul alături de James a fost tăcut,dar dupa un timp am observat ca nu mergem spre casa mea.Chiar daca eram lângă băiatul la care visez încă din clasa a 3-a,nu puteam sa nu fiu puțin suspicioasa.
-Nu mergem spre casa mea.
-Pai,nu știu unde locuiești asa ca m-am hotărât sa mergem la mine.
STAI!JAMES BLACK TOCMAI CE MI-A ZIS CA MERGEM LA EL ACASĂ?MA INSEALA AUZUL????
In momentul de fata radiam de fericire.Imi venea sa-l sărut pe James si sa provc un accident,dar nici ca mi-ar pasa.
Angel
-In urma cu câteva zile-
In seara asta mama Isabellei va fi plecată asa ca Iz m-a invitat la ea acasă.Azi mai avea puțin si îi rupea mana lui Quinn asa ca a primit o luna de detentie alături de Noah Black.O iubesc pe Iz ca pe o sora si o cunosc foarte bine,dar instinctul îmi spune ca Noah o să aibă o influența cam rea asupra ei.Ea nu știe,dar Noah e genul de băiatului rău care frânge inimi.Nu vreau ca sora mea sa pateasca asta.Peste o jumătate de ora trebuie sa fiu la Iz,deci voi începe sa ma pregătesc.Imi aleg un tricou alb larg,pe care scrie Selfie si niște colanți negrii.Imi prind parul blond la spate si ma dau cu puțin ri
Deja a trecut un sfert de ora asa ca voi pleca spre Iz.De fiecare data cand trec prin bucătărie ma paste plansul. Amintirile pe care le poartă această casă sunt nenumărate. De când accidentul părinților mei s-a petrecut, eu am refuzat să cred că ei nu mai sunt. Îmi amintesc că în unele dimineți puteam să-i aud pe părinții mei cum vorbesc în timp ce își consumă cafeaua. Nu am să uit niciodată mirosul de trabuc al tatălui mei sau barba sa care mereu îmi gâdila fața când mă lua în brațe, nu am să uit strălucirea și radierea de fericire care era mama mea sau sunetul melodios pe care îl lăsa cu fiecare râset.
Cand pornesc mașina,imi dau radioul la maxim si ascult una dintre melodiile mele preferate.De cand părinții mei au murit,m-am cam retras in mine,am început sa port mai des negru si uneori am fost tentată să mă tai,dar Iz a fost mereu lângă mine.Ea e singura persoana pe care o mai iubesc ca pe o sora si de curând l-am întâlnit pe Adam.
Cand ajung in fata casei Isabellei,intru de parca aș fi la mine acasă.
-Iz?Am ajuns!
Pe hol își face apariția Isabelle îmbrăcată in pijamaua ei draguta cu fulgi de zăpada.
-Angie!!,a strigat ea ca un copil mic si m-a luat in brate.Am multe sa-ti povestesc
Cand am intrat in sufragerie am observat un bol plin de pop corn,doua căni din care ies aburi(presupun ca e ceai)si un film care este pus pe pauza.Imediat mi-am dat seama ce film e.
-Te uiti la Sub Aceeași Stea fără mine?Reao!!,m-am prostit eu zâmbind.
-Nuuuuu.....Te așteptăm pe tine sa vi ca să plângem împreuna,dar nu înainte de ați zice câteva lucruri.
Am luat loc pe canapea si Iz mi-a povestit despre Noah si despre mama sa care se săruta cu directorul.
Dupa ce am terminat de vorbit(ne-a cam luat o ora deoarece eu râdeam încontinuu de cand a adus vorba de directorul si mama ei)am dat drumul la film si la sfârșitul lui eu si Iz stăteam pe canapea acoperite de pop corn si serverele folosite.Mereu am plâns la acest film.Cand ne-am apucat de strâns,o cheie care deschidă usa se auzi.Pe usa își făcu apariția mama Isabellei care avea picioarele incolacite in jurul taliei unui bărbat:directorul.Dracie!!!De doua ori intr-o zi.
Eu abia ma abtineam sa nu rad,dar Iz mai avea putin si leșina chiar in fata celor doi care aproape si-o trăgeau in fata noastră.
-Buna seara,am rupt eu tăcerea.
Cei doi nu ne-au remarcat prezenta pana ce am vorbit.Cand ne-au văzut pe noi doua m-a apuca iar rasul.Aveau o fata de parca ar avea in vata doi Extratereștrii nu doua adolescente.
-Imi pare rău.Eu acum o să plec.Noapte buna,Anne,spuse directorul ieșind pe usa,dar nu înainte ca sa o sărute cu pasiune pe mama Isabellei.
-Trebuie sa vorbesc cu voi doua.In primul rând,da,acela era directorul vostru si da,ma sarutau cu el sa răspuns mama Isabellei cand a văzut ca deschid gura.Femeia asta zici ca știe ce urmează sa zic.Ne-am cunoscut cu adevărat la ultima voastră ședința.De atunci tot ne întâlnim si in seara asta am cam fost dusă de val.E un tip drăguț,dar daca vouă nu va place de el o să-i dau papucii.
Eu si Iz rămăsese uimite.
Nu,mama.Continuă....întâlnirile.
-Bine atunci.Angel,am vrut sa asisti la aceasta Conversație deoarece eu te consider ca o a doua fiica.Daca ai nevoie de ceva,întâi vii la mine si daca ti-ar plăcea,ai putea sa te muti aici.
-Multumesc mult,Anne.Am sa ma mai gândesc.
-Acum,ce zici sa dormi la noi?
-Mi-ar plăcea,am zis eu cu un zâmbet mare pe fata.
Am luat-o pe Iz de mana care încă era in stare de soc și am tarat-o dupa mine in camera ei.Ne-am pregătit de somn,dar nu înainte de a discuta cele întâmplate.
Cam scurt,stiuuuu.O sa am revanșeze eu cu un capitol mai lung si mai palpitant care va fi in curând.
M-am hotărât am sa continui sa scriu la aceasta carte.Va multumesc vouă,cititorilor mei,că îmi faceți ziua mai fericita cand vad că mă susțineți
PUP:*❤️
CITEȘTI
Beside you
RomanceInima vrea ceea ce vrea, dar atunci când o asculti, trebuie sa ai si mintea cu tine. Isabelle nu prea s-a descurcat la acest capitol niciodata. Incapatanata, sfioasa pe exterior si indraznata pe interior, indragostita de literatura si de ciocolata...