James P.O.V.
Rochia neagra din dantela,lunga pana la genunchi venea perfect.Parul șaten,îndreptat îi cade in valuri pe umerii sai dezgoliti.Lantul cu pandantiv din diamant negru primit de la mine îi strălucește la gata alături de masca negra din același material ca rochia,presărat cu cristale.
O admir din depărtare,cu un pahar de sampanie in mana.O privesc cum se uita curioasa dupa un buchet mare din trandafiri puși intr-o vaza transparentă.Mana sa dreapta are un boboc roșu de trandafir pe care il tine între degete.Ochii ei scanează încăperea pana privirea sa este absorbită de ceva anume.O privesc pe Isabelle cum aleargă intr-un suflet in brațele unei blonde care abia se tine pe picioare.Ii vad zâmbetul mare si apoi realizez ca acea persoana i-a lipsit.
-Buna seara,doammelor,spun eu așezându-mi mana pe spatele Isabellei,retragand-o ulterior din cauza privirii ucigătoare primite de la ea.
-James,ea este Andreea.
I-am acordat o privire confuza iar tot ceea ce am primit a fost un singur răspuns:
-E o poveste lunga.
Fata asta e foarte complicata.
Noah's P.O.V.
-Ce era sa fac?Sa ma arunc in fata mașinii ca sa nu plece?incep sa urlu deja enervat de întrebările Angelei.
-Nu stiu,dar trebuia măcar sa o opresti!!
-De ce nu ai oprit-o tu?
Aceasta oftează si se trântește pe canapea.Isi ia parul si il strânge intre degete.
-Din cauza acestei minciuni,am pierdut-o pe Isabelle.
-Tu ai pierdut-o?
-Vrei sa spui ca o iubesti?
Ma scarpin frustrat la ceafa balbaindu-ma.Angel ofteaza si se intoarce la gandurile ei.
-Nu stiu ce vei face,insa eu ma voi duce sa o i-au.
Imi pun gheaca de piele pe deasupra tricoului negru si ies din casa lasand-o pe Angel singura.
-Te rog,nu ma lasa,se aude in cele din urma vocea ragusita a Angelei
Isabelle P.O.V,
Deja incep sa ma plictisesc la aceasta petrecere.Am dansat asa de mult incat simt cum tocurile se vor rupe si o durere ingrozitoare imi sfasie capul.Mai indur un singur dans alaturi de James.Nu m-a împrietenit cu nimeni petrecerea asta caritabila la care James m-a obligat sa vin. "Imi iesit datoare dupa aseară", mi-a spus el in aceasta dimineata.
Imi las capul greu pe umarul lui James,leganandu-ma in ritmul muzicii.Imi ridic privirea catre baiatul cu ochi verzi,insa buzele mele sunt capatate intr-un sarut dulce,bland,dar de dor.Raspund la sarutul dulce,lasandu-mi inima sa conduca.Imi infasor mainile pe dupa gatul lui James,alungind sarutul.Ma desprind din explozia de gusturi si zambesc in coltul gurii.Acesta zambeste si el,ma ia de mana si ma duce catre o masina.SUV-ul negru porneste si suntemi ciondusi pe strazile New York-ului.Cand ajungem in fata casei lui James,baiatul ma ia in brate in stilul miresei,urca scarile grabit,ma arunca in patul moale si se napusteste asupra buzelor mele.
Ce sunt pe cale sa fac?
*****
O mana grea imi este inconjurata in jurul taliei.Deschid ochii somnoraosa si privesc in jur.Zambesc cand imi amintesc de cele petrecute noaptea trecuta.Ma intorc si vad ca in dreapta mea se afla un James somnoros,cu ochii verzi ascunsi de pleoapele grele.Gura ii este intredeschisa si privesc cum cearceaful negru ii este infasurat in jurul taliei.Ma ridic incet,insa sunt trasa inapoi de acel brat.Ma cuibaresc la pieptul cald al lui James si inspir adand mirosul de lamaita.
Dupa o vreme,in care cred ca am atipit,o umbra se abate deasupra mea.Deschid ochii si intalnesc om privire plina de fericire si satisfactie.Ii ofer lui James un zambet larg si sincer.
-Ti-e foame,ma intreaba acesta.
Dau din cap ca da.Il sorb din priviri pe James cum se imbraca doar cu o pereche de pantaloni de pijama si cum paraseste camera.Ma ridic si eu din pat si imi i-au pe mine un tricou gri din sifonierul lui James.Cand cobor din dormitor,un miros dulce imi invadeaza narile.
-Clatite?
Ma uit dupa colt si il vad pe James cum punea un teanc mare de clatite pe masa langa un numeroase borcane de dulceata si de ciocolata.Ma asez satisfacuta la masa si bag in mine la clatite de parca nu as mai fi mancat vreodata.Ma ridic plina de la masa,neuitand sa-i ofer un sarut plin de recunostinta lui James.Acesta ma trage in bratele sale alungind sarutul.Simt cum un nod in gat mi se pune si gatul incepe sa ma arda.Ma smulg din bratele lui James si ma indrept catre baie.Intru ca o vijelie pe usa si ma arunc deasupra toaletei.Ridic colacul si las tot micul dejun sa-mi iasa.Incep sa tusesc printre varsaturi si nu ma linistesc pana nu elimin tot.Parul imi este ridicat de James si cealaltă mana a sa mi se aseaza pe spate.Dupa ce termin ma sprijin de peretele din gresie si respir profund.
-Esti bine?ma intreaba James ingrijorat.
-Nu,e tot ceea ce pot raspunde.
James se ofera sa ma ajute insa soneria de la intrare se aude.Ii fac semn lui James sa se duca sa deschida.Gatul imi ardea ingrozitor de tare si simteam nevoia sa beau multa apa insa stiam ca aceasta nevoie trebuia amanata ca sa nu vomit iar.Linistea este spulberata de doua voci bărbătești.Ma ridic cu greu de pe podeaua rece a baii si pasesc in sufragerie.Imi continui drumul pana la usa si acolo ii vad pe fratii Black cum mai au putin si se iau la bătaie.Acestia se opresc cand ma vad.Noah trece pe langa fratele sau si ma apuca de incheietura.
-Tu vii cu mine,spune acesta furios.
-Lasa fata in pace,maraie James.
Vazand ca fratele lui nu imi da drumul la incheietura,pumnul meu tasneste catre falca lui Noah.Un trosnet puternic umple camera si mana imi este eliberata.Ma retrag in spatele lui James.Antrenamentul meu nu ma ajuta deloc intr-o asemenea situatie.
Noah se uita la noi cu o mana la falca.Cand fratele lui James este pe picioare,mana sa imi infasoara inceietura,tragandu-ma in spatele sau.
-Nu plec cu tine,ii scuip cuvintele in fata lui Noah.Te urasc!!Imediat ce cuvintele imi ies de pe gura imi dau seama de semnificatia lor,regret faptul ca le-am rostit.Noah este cel care m-a salvat,de doua ori,mi-a oferit un adapost si a avut incredere in mine cand toti ceilalti ma ignorau,insa tot el este cel care mi-a ascuns gradul de rudenie cu Angel.
Lacrimi mi se aduna in coltul ochilor cand vad suferinta lui Noah.
-Ai auzit ce a zis,pleaca,adauga James.
Noah se dezmeticeste si iese din casa,trantind usa in urma sa.Raman cu privirea fixata pe usa ceva timp.In ce m-am bagat?
Scuze,scuze,scuzeX10000000000000000....0000....n pentru intarziere.Weekend-ul nici ca se putea sa fie mai rau.Ieri am zacut din cauza unei intoxicati alimentare si azi a trebuit sa fac teme si sa invat ca luni am test la engleza,marti la romana(gramatica) si joi iar la romana(literatura)si saptamana trecuta am avut la geometrie.
Ma iertati?
In fine,uitati noul capitol.Ce parere aveti?
Kisses:***
CITEȘTI
Beside you
RomanceInima vrea ceea ce vrea, dar atunci când o asculti, trebuie sa ai si mintea cu tine. Isabelle nu prea s-a descurcat la acest capitol niciodata. Incapatanata, sfioasa pe exterior si indraznata pe interior, indragostita de literatura si de ciocolata...