Dumnezeule Mare,săptămana asta a fost năucitoare!Un 9 de la testul de bio, de care chiar ma bucur, dar in fiecare seara am plâns din cauza lui James,un nebun ma tot suna si spune ca îmi știe secretele, insa majoritatea timpului mi-l petrec alături de Gașca.Mergem la restaurant,la film,la cafenea,la școala....peste tot,mai ales noi,fetele.M-am cam atasat de Maya si Andreea.Sunt foarte simpatice si ne petrecem mai tot timpul împreună,Angel fiind cu noi mereu.
Azi,am fost invitata de un băiat destul de simpatic intr-un club.Il cheamă Xander si e fiul unui milionar.Acest fapt nu l-am aflat pana am intrat pe pagina lui de Facebook.Stiti voi,eu sunt puțin cam obsedată si ma'documentez'despre alte persoane.
Acest Xander are un corp bine sculptat,e cam de aceeași înălțime cu Noah,are ochii căprui si parul brunet ii sta ciufulit.Vreau sa spun aranjat in așa fel încât sa arate ciufulit.E simpatic.Ne-am întâlnit in trafic....știu!!Adica eram in mașina mea si la semafor s-a oprit un Rols Roys alb.Crezand ca e cineva cunoscut,am claxonat si i-am făcut cu mana.Realizand ca nu e cineva cunoscut m-am irosit imediat.Xander a tras pe dreapta vrând sa ne cunoaște si așa am ajuns la o întâlnire.
Pentru club mi-am ales o rochie pana la genunchi,albastra,cu un corset argintiu.M-am machiat cu argintiu care se asorta cu rochia si cu ochii mei de un albastru electrizant.Incaltandu-ma cu o pereche de tocuri argintii si luându-mi un plic argintiu,cobor in bucatarie.O salut pe mama si pe Bratt care gătesc si ma îndrept spre ușa.Ma așez pe Balansoarul alb de pe terasa si il aștept pe Xander.Aștept de zece minute pe veranda așa ca ma hotărăsc sa i-l sun pe Xander.
-Hey,Xander,cât mai ai?Eu te cam aștept de zece minute.
-Scuze iubito,dar planurile s-au schimbat.Stiu ca asta nu explica întârzierea mea,dar tu doar trebuie sa te uiti in dreapta.
Fac ceea ce mi-a spus Xander înainte sa închidă telefonul si după colț își face apariția o limuzină neagră.Când ajunge îndrept cu mine,șoferul opreste mașina.Din limuzina își face apariția Xander îmbrăcat la patru ace.
-Ce frumoasa ești,spune cu toată sinceritatea Xander.
-Multumesc....si tu arați bine.
Xander ma ia de mana si intram amandoi in limuzina.
-Si care e schimbarea planurilor?
-Mergem la un eveniment caritabil organizat de unchiul meu.
-Eu nu sunt îmbrăcată pentru un eveniment caritabil!!Eu sunt îmbrăcată pentru o iesire in club,spun eu revoltata.
-Stai liniștita.Ti-am luat eu o rochie.Uite.
Christian îmi da o cutie împachetata.O deschid si înăuntru se afla o rochie pana in pământ,transparentă cu un strat de dantela verde,in așa fel încât sa nu mi se vadă lenjeria.Rochia era chiar superba.Am simțit cum rosesc deoarece eram nevoită sa ma schimb in fata lui Xander.
-O sa te las sa te schimbi,a spus Xander întorcându-se cu spatele,lasandu-ma sa intru in limuzina.
Cu grija m-am dezbrăcat de rochia albastra si am îmbrăcat-o pe cea verde.Imi venea perfect.
-Gata.Poti sa te întorci.
Când Xander s-a întors,a făcut ochii mari.Ma admira si intr-un sfârșit a spus si el ceva.
-Ești superba!!a spus Xander urcând in limuzina.
-Multumesc,am spus eu încă rostind.
Când limuzina s-a oprit am rămas masca.In fata mea se întindea cel mai scump hotel din New York.Beculete si lampioane ma înconjurat si ma simțeam ca si cum eu as fi singura prezenta.In jurul meu erau femei si bărbați Îmbrăcați foarte elegant,cu un pahar de șampaniei in mana.
CITEȘTI
Beside you
RomanceInima vrea ceea ce vrea, dar atunci când o asculti, trebuie sa ai si mintea cu tine. Isabelle nu prea s-a descurcat la acest capitol niciodata. Incapatanata, sfioasa pe exterior si indraznata pe interior, indragostita de literatura si de ciocolata...